Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה SPL ?

ויש לי ברכב מערכת שאני רוצה לשפר , המערכת היא :

רדיו דיסק Clarion - CZ200A יציאות3

רמקולים 6X9 פיונר 400W

מגבר כרמינל V15

וסאב של קנאווד 800W

 

אני רוצה שיהיה צליל סאב שמתמשך (ולא בום חזק ושניגמר אחרי שניה) וסאב חזק!

הרכב הוא דודג' דארט אספנות (1973) הבג'ז מאוד גדול וכניראה שאני יעשה שם בנייה מעץ.

איזה קומפוננט+מגבר/מונובלוק+סאב אני צריך ליקנות?

תקציב של 3K

 

ומי שהרכיב לי את המערכת שם לי את הסאב עם הפנים למעלה , זה משנה?

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

פורסם

בוקר טוב ליאב

SPL הפירוש המילולי הפשוט הוא SOUND PRESURE LEVEL

בגדול, מדובר ביצירת בום חזק, שמלווה בדחיפת אויר בתוך הרכב שנותן לחץ בתוך הרכב

אפשר להמשיך ולפרשן ולהוסיף הערות על כל מיני סוגים של בומים ולחצים ורכיבים שמייצרים כאלו לחצים

עדיין העיקרון הוא בום חזק מאוד שנוצר מסאבים מוגברים והמון השקעה במסביב של פנים הרכב ומערכות החשמל

הסטאפ שאתה רשמת כסטאפ שיש לך ברכב הוא רחוק מאוד מההגדרה של SPL

אני גם לא חושב שזה מה שאתה רוצה להגיע אליו

בדרך כלל סטאפים של SPL לא מפרגנים למוסיקה אלא משתלטים על הסאונד בעזרת הסאבים

דרור

×
×
  • תוכן חדש...