Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה לי נורת ביקורת חדשה במסך השעונים.

צרפתי תמונה שלה.

למישו יש מושג על מה מעידה הנורה?

ובד"כ מה התקלה?

מפתח.jpg

פורסם

מנורת צי'ק אנג'ין.

יכול להיות כל דבר.

ממיר קטלטי לא תקין ועד יחסי דלק-אוויר לא תיקנים

לצערי, רק בדיקת מחשב תוכל לתת קוד תקלה.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

צריך להתחבר למחשב רכב ולהוציא קוד תקלה.

האוטו אחרי טיפול כלשהו?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

השאלה שצריכה להישאל היא,

 

באיזה צבע הנורה? והאם היא דולקת באופן קבוע או מהבהבת...

 

דולקת קבוע בצבע צהוב - אין מניעה לסוע עם הרכב וזה יכול להעיד על אין ספור תקלות שונות, קטנות כגדולות.

דולקת קבוע או מהבהבת בצבע אדום - לא סימן טוב...

 

מעבר לזאת,

מצטרף למה שאמרו החבר'ה מעלי...

 

זה באמת יכול להיות כל דבר -

לי נדלקה נורת צ'ק אינג'ן בFR הקודמת שלי בגלל חוט שחובר לא נכון בעת הרכבת מע' השמע... (רדיוק דיסק) ;)

 

ממליץ להגיע למוסך או כל מקום אחר שיש באפשרותו לבצע דיאגנוסטיקה (חיבור מחשב לרכב) שיתן קריאה על קוד התקלה..

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

תודה רבה לכל העונים.

קפצתי לחשמלאי רכב שאני מכיר ולכן לא הספקתי עדין לראות את תשובותכם.

הטכנאי פשוט ניסה קודם כל לנתק את הכבל מהמצבר (איפוס חשמל לרכב) ולהחזירו.

והפלא ופלא הנורה כבתה ולא חזרה לדלוק.

הוא לא לקח לי על זה כסף כמובן..אחרי הכל עבודה של 5 דק'..

אם זאת הוא הדגיש שאם הנורה תדלק בחזרה לחזור אליו ולעשות בדיקה ע"י מחשב.

הנורה הייתה בצבע צהוב. ולא הבהבה.

יש לי חשש שזה מכיוון שנסעתי עם הליטרים האחרונים של המיכל דלק.. יכול להיות?

פורסם

לא מזהה קשר מיוחד בין נסיעה על אדי דלק לבין נורת צ'ק אנג'ן אבל כמו שאמר הבחור מעליי (שכתב תגובה מעלי!), לך תדע...

 

יחד עם זאת,

להבא לא הייתי מאפס מחשב רכב בצורה כזאת ע"מ להעלים נורה שבסופו של דבר תפקידה להזהיר אותך על תקלה אפשרית ברכב...

 

יכול מאד להיות שזה באמת כלום והנורה לא תחזור, מצטרף לאיילצבי בתקווה זו ;)

 

תעדכן...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

בד"כ הנורה מעידה על משו חריג ברכב.

וניסתי לחשוב מה הדבר החריג ביותר שעשיתי ברכב.

וזה היה נסיעה על הליטרים האחרונים ברכב. (מה שאני לא עושה אף פעם).

פשוט חשבתי שאולי הליטרים האחרונים היו מאד מלוכלכים ובשריפתם בתא המנוע חיישני הפליטה של הגזים זיהו זיהום אוויר בדרגה גבוהה.

עקב הלכלוך שהצטבר בתחתית המיכל.

לא?! אולי אני טועה בגדול?

 

 

בכל מקרה.

אם התקלה היא באמת תקלה. והנורה לא נדלקה סתם אז כנראה שהנורה תופיע בקרוב..

פורסם

הפעולה שבוצעה ברכבך היא בדיוק הפעולה שנעשית במוסך מדרכה, אם אתה שואל אותי הייתה זאת טעות לאפס את זיכרון המחשב עצם העובדה שדלקה לך הנורה סימן שיש תקלה שיש לבדוק.

ולא לפתור אותך ע"י איפוס המחשב, אלא לתקן.

 

אני מנחש שהיא תידלוק לך בעוד מספר לא רב של ימים ויותר מנחש שזה יהיה ממיר קטליטי.

פורסם

שים לב שגם במחשב ביתי מופיעות לעיתים הודעות שגיאה .

לא ישר מפרמטים את המחשב .

ישנם מצבים שהיתה תקלה רגעית שגרמה למנורה להידלק .

אם יש תקלה אז המנורה תידלק .

לרוץ למוסך כל פעם לאיבחון אתה יודע שעולה ים כסף .

פורסם

אייל צבי - אני מסכים איתך בהחלט..אחרי הכל תקלה זו תקלה..גם לאחר האיפוס היא צריכה לחזור..

הזמן יעשה את שלו - נחכה ונמתין אולי הנורה תחזור.

 

החשמלאי רכב

הוא עשה משו שכמעט כולנו עושים היום במהלך החיים - איפוס.

ממש כמו שהפלאפון עושה בעיות אז מכבים אותו מוציאים בטרייה ל10 שניות ומחזירים אותה והופ הכל עובד כרגיל וכשורה.

 

תודה רבה לכולם.

ונראה לי שאפשר לסוגר את הדיון.

לילה טוב!

פורסם
הוא עשה משו שכמעט כולנו עושים היום במהלך החיים - איפוס.

 

ממש כמו שהפלאפון עושה בעיות אז מכבים אותו מוציאים בטרייה ל10 שניות ומחזירים אותה והופ הכל עובד כרגיל וכשורה.

 

 

"בת שלי זה לא HOT ! אתה לא בא הולך, מתי רוצה חותך"

 

הקיצר, יש לחבר סקנר ייעודי לשליפת קוד תקלה , ואם באיפוס עסיקנן, האיפוס יתבצע דרך הסקנר בלבד, ו/או עפ הוראות יצרן. כך ורק כך!

 

חבל שאופן הפעולה שבוצעה ברכבך נראית לך יעילה ו/או מתאימה.

 

באמת עדיף לסגור את הדיון.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...