Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועוד שאלה:

 

איזה קומפוננט עדיף?

 

1.Mac Audio 150W

 

2. 140W MAGNAT BP-216

 

 

שניהם אותו מחיר בערך(300 שקל)

 

מי עדיף?

פורסם

גם לי הוא נראה עדיף

יש לו 92 נצילות לעומת 91 של המאגנאט

והוא מוציא 90 אראמאס לעומת 70 של המאגנאט.

 

אבל מצד שני מגנאט חברה יותר מוכרת

פורסם

מגאנט חברה יותר מוכרת? אולי בארץ...

סתם לידע הכללי-מאגנט מבוססת על קו המוצרים של מאק אודיו כך שבעצם אפשר להגיד שהיא חברת בת שלה.

 

אני הייתי הולך על המאק אודיו. אגב-ראיתי באנטרנט בגיזמו נראה לי סט קומפוננט לאנזר hr6.1 ב333 שקל שזה דיל מעולה! לשיקולך

פורסם

גם סוני חברה יותר מוכרת

אבל זה לא אומר שהם טובים יותר

המאק אודיו הרבה יותר טובים

 

ובנוסף המגנט זו חברה שמאוד מכבדת את עצמה ויש לה מוצרים מעולים

פורסם

א. בקשר לרמקולים ה-MAC AUDIO ייתן לך תמורה טובה יותר מה-MAGNAT שגם לא רעים ביכלל ה MAC AUDIO הרבה הרבה יותר איכותיים.

ובקשר למגבר לקומפוננטים האלה הוא דיי חלש ומספיק בהחלט להרים את הסטים האלה .

פורסם

משום מה התחושה שלי היא שכולם טועים כאן....

 

אני דווקא הייתי הולך על המגנט. חברה מעולה ואמינה.

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...