Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה קוטר חוט עליי לרכוש ע"מ להאריק דוד חשמלי/שמש? האם 2.5 מ"מ רבוע יספיק? אני צריך אורך של כ- 20 מ' ע"מ להגיע לארקה הכי קרובה.

גוף החימום שם הוא סטנדרטי, של 2500w.

תודה.

פורסם

בדרך כלל הכבל חשמל שמושכים לדוד הוא 3X1.5 הכבל הירוק לא השחור.

המחמירים מושכים 3X2.5 ואם אני לא טועה היום בבדיקה של טופס 4 לאחר התקנה חדשה מבקשים את ה 2.5.

 

נ.ב

אין לך הארקה בבית? בדרך כלל הארקה מחוברת בתוך המפסק עם מקשר.

פורסם

האם מדובר על דוד שהוא כבר קיים?

 

זה לא מסתדר לי שאין לו הארקה עד עכשיו.

אולי לא חיברו אותה אני לא חושב שאתה צריך למתוח כבל חדש.

 

לגבי הקוטר- אתה יכול להשתמש בכל כבל ביניין החל מ1.5.

אני ממליץ לך לחבר את הארקה בין הדוד בעזרת כבל ביניין בקוטר 6(סתם בשביל הנוחות).

קובי

פורסם

מה שלא תעשה, ממליץ שיעשה היטב ועל ידי מקצוען.

חבר התחשמל במהלך מקלחת בעת שהדוד פעל.

מת.

חמותו שהיתה בבית ביצעה בו החיאה.

לאחר אישפוז ושיקום חזר לעצמו, אבל זה די קרוב להיות נס.

השילוב של מים+חשמל הוא קטלני!

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

בגלל האורך לפחות כבל 10 מ"מ חתך.

כבל הארכה מגידים קשים לא מגמיש! הגמיש לא מתאים לסביבה חיצונית

בכל מקרה לא היתי ממליץ לך לעשות את זה לבד, צריך לבדוק את ההארקה עם מכשיר מיוחד ששכחתי את שמו כרגע, היתי לוקח חשמלאי שיבצע את הבדיקה + עבודה

קח בחשבון שהנחושת יקרה היום!

 

גילוי נאות: אני עובד בחשמל בתים (תשתיות עד הגמר) מזה כשנתיים, אין לי תעודה אבל יש ידע

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

הדוד לא צריך להיות מחובר בהארקה לצינור הבניין הראשי.

מה שצריך להיות מחובר זה הבית או יותר נכון לומר הלוח חשמל וזה כמובן עם כבל 10 מהלוח עד שעון המים.

הדוד צריך להיות מחובר להארקה במפסק שאליו מגיעים שלושה חוטים מהלוח, פאזה , אפס והארקה.

במידה ואין לך הארקה בבית תחבר חוט 4 מהדוד ועד השעון.

אבל אם אין לך הארקה בבית אתה משתמש בהרבה יותר מוצרים חשמליים ביום מאשר מהבויילר.

 

נ.ב

הרבה דודים בהתקנות הישנות הורכבו ללא הארקה אלא עם פאזה חוזרת על מנת שהנורה תפסיק לדלוק כשהדוד חם.

תעשה הארקה בבית יותר חשוב.

×
×
  • תוכן חדש...