Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההונדה נמכרת בישראל מ 2006 כך גם המאזדה שנמכרת בישראל מ 2003 בערך.

את השניים השניות אני פוגש הרבה במוסכים.

לגבי איבזור תגיד לי פעם ראיתה סיוויק ברמה הגבוהה ביותר.

עם זה קסנון, גג נפתח, פנסי ערפל, מגנזיום וצמיגים בעלי חתך נמוך, כסאות עור וחימום למושבים בקרת אקלים

ידיות להעברת הילוכים מאחורי ההגה והרשימה עוד ארוכה אף אחת מהמתחרות פה לא נותנת חצי מהרשימה שהונדה נותנת.

אבל כל אחד ונקודת מבטו אחרי מאות רכבים כאלה שנהגתי במהלך השנים ההונדה הייתה המוצלחת מבין השלושה.

ולא כי יש לי הונדה פשוט הרכבים של הונדה מאוד מוצלחים והמנועים במיוחד.

שיהיה שבוע טוב ומבורך!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

המאזדה נמכרת משנתון 2004 לדגם היוצא , מאז הוא עבר מתיחת פנים מאוד מאסיבית.

זה כמו להגיד - הסיוויק נמכרת פה משנת 91, או טויוטה קורולה מ92.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מניסיון אני יכול להעיד כי הקרוז בהחלט יותר נוחה מהמזדה 3 גם החדשה וגם היוצאת בתור אחד שנסע על קרוב ל10 מזדות 3 מכל הסוגים והצבעים.

 

תא נוסעים מגעיל בקרוז? לא יודע באיזה קרוז ישבת ידידי אבל זה ממש לא כך.

מבחינת ביצועים מסכים כי המזדה 2.0 עדיפה, אם כי הקרוז מרווחת יותר ונוחה יותר ועל כך אין ויכוח.

 

שבוע טוב שיהיה.

פורסם

כנראה שהקרוז זה עניין סובייקטיבי.

אמנם המאזדה יותר קופצנית - אבל המושבים הרבה יותר טובים ונוחים מה(זבל שיש ב)קרוז.

לגבי התא נוסעים בקרוז - מצועצע וזול לעומת המאזדה הנוכחית (שוב במשפחה יש את שתיהן)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ההונדה נמכרת בישראל מ 2006 כך גם המאזדה שנמכרת בישראל מ 2003 בערך.

את השניים השניות אני פוגש הרבה במוסכים.

לגבי איבזור תגיד לי פעם ראיתה סיוויק ברמה הגבוהה ביותר.

עם זה קסנון, גג נפתח, פנסי ערפל, מגנזיום וצמיגים בעלי חתך נמוך, כסאות עור וחימום למושבים בקרת אקלים

ידיות להעברת הילוכים מאחורי ההגה והרשימה עוד ארוכה אף אחת מהמתחרות פה לא נותנת חצי מהרשימה שהונדה נותנת.

אבל כל אחד ונקודת מבטו אחרי מאות רכבים כאלה שנהגתי במהלך השנים ההונדה הייתה המוצלחת מבין השלושה.

ולא כי יש לי הונדה פשוט הרכבים של הונדה מאוד מוצלחים והמנועים במיוחד.

שיהיה שבוע טוב ומבורך!

 

אתה פשוט מדבר שטויות בכמויות. קודם כל אתייחס להודעה השניה שכתבת, המנוע אמנם נשאר אותו דבר אבל המאזדה 3 החדשה קיבלה גיר 5 מהירויות, בדיוק כמו זה שבסיויק. רק שבהונדה נורא התקמצנו או שנזכרו בשניה האחרונה ולכן השליטה על העברת ההילוכים היא מההגה בלבד ורק בדגמי ES או אקזקיוטיב היקרים משמעותית.

שוב אני אסביר לך שההונדה ברמת גימור הגבוהה ביותר שכללה גם את ריפודי העור (שכבר לא מוצעים היום) נמכרה בזמנו ב-164 אלף שקלים שהם כ-30 אלף שקלים יותר מהמאזדה 3 2 ליטר.

קסנון אמנם אין במאזדה אבל גג שמש, פנסי ערפל וצמיגים גדולים יותר ובחתך נמוך יותר (אין לי מושג למה זה יתרון...) יש במאזדה וגם בקרת אקלים יש. לגבי השליטה על ההילוכים וריפודי העור כבר הזכרתי.

אגב אני סתם מתייחס ספיציפית למאזדה, גם הקרוז והלאנסר מציעות המון איבזור במחיר נמוך משל ההונדה.

גם אני נהגתי על המווון רכבים, במגוון דגמים, רמות גימור ושנתונים ואני לא יכול להכליל ולומר שכל הרכבים של יצרן מסויים הם מאוד מוצלחים כי פשוט אין דבר כזה. אם כבר הזכרת נקודות מבט אז אולי שלך היא שונה כי אתה מחזיק בהונדה.

יכולת להציע את הסיויק כאופציה ליגיטימית והיא אכן כזו למרות שהיא קצת התיישנה אבל היא בהחלט מספקת תחרות למתחרות. אבל החלטת להצהיר שזאת המכונית הכי טובה שנהגת עליה בחיים, אני מציע שתיכנס לפרופורציה. או לחלופין, קבע לך כמה נסיעות מבחן אצל יבואנים מזדמנים, בהצלחה.

 

שבוע טוב.

פורסם

כנ"ל נקודת מבט שלך לגבי המאזדה גם אתה בעל מאזדה לפי הסימלון!

לא הצהרתי שהסיוויק הרכב הכי טוב שנהגתי עליו בחיים, מבין הרביעייה כן היא הכי טובה.

אולי המאזדה מספקת לה תחרות אבל בסופו של יום הסיוויק מנצחת .

לגבי הקרוז הפנים שלה זול ומגעיל כנ"ל לגבי איכות הנסיעה מה יש לצפות מרכב קוריאני.

הלאנסר אולי מרשימה חיצונית אבל מנוע עצלן ותיבה גרוע על פנים הרכב מישהו הזכיר יונדאי.

ותבין לבד למה המחיר של הקרוז זול יותר מהשאר עם איבזור מפוצץ ראשים.

אגב ההשוואה של הרכבים לא נמדדת על כמות האיבזור אלא על אמינות המנוע והגיר, איכות הפנים והחוץ של הרכב,

נוחות ואיכות הנסיעה וכו'.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
כנ"ל נקודת מבט שלך לגבי המאזדה גם אתה בעל מאזדה לפי הסימלון!

לא הצהרתי שהסיוויק הרכב הכי טוב שנהגתי עליו בחיים, מבין הרביעייה כן היא הכי טובה.

אולי המאזדה מספקת לה תחרות אבל בסופו של יום הסיוויק מנצחת .

לגבי הקרוז הפנים שלה זול ומגעיל כנ"ל לגבי איכות הנסיעה מה יש לצפות מרכב קוריאני.

הלאנסר אולי מרשימה חיצונית אבל מנוע עצלן ותיבה גרוע על פנים הרכב מישהו הזכיר יונדאי.

ותבין לבד למה המחיר של הקרוז זול יותר מהשאר עם איבזור מפוצץ ראשים.

אגב ההשוואה של הרכבים לא נמדדת על כמות האיבזור אלא על אמינות המנוע והגיר, איכות הפנים והחוץ של הרכב,

נוחות ואיכות הנסיעה וכו'.

עדיין אתה מדבר את מה שקודמך אמר לך וגם סותר את עצמך.

אם האיבזור לא חשוב למה הזכרת פנסי קסנון ועוד כל מיני? ובכלל, מה זה אצלך "הכי טובה"? מה הקריטריונים? אמינות מנוע וגיר? לא מכיר את ההונדה אבל מזדה, מיצובישי (וגם ניסן וטויוטה וגם, שומו שמיים יונדאי וקיה) נותנות תחרות טובה להונדה בכל נושא האמינות. ומה הבעיה עם אמינות הגיר? ביחס לאיכות הפנים, תגיד לי במה הונדה טובה יותר מהמזדה? ומה זה איכות חוץ? מספר שכבות הצבע? לא בטוח שההונדה נוחה יותר מהקרוז ובטח מהמיצובישי. יש לי הרגשה, ותקן אותי אם אני טועה שאין לך הכי הרבה נסיון ברכבים שהזכרת.אולי עשית סיבוב אבל אמינות נמדדת אחרי עשרות אלפי ק"מ ובעלות על הרכב.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בתור בעל מאזדה 3, דור קודם, גירסת 2 ליטר אני מוכרח לומר שהאוטו זריז ביותר, בהחלט יש הבדל בין הגירסה הרגילה

שלו לגירסה הזו, מה שכן, הדור הישן כיול יותר לנהיגה "ספורטיבית", מבחינת המתלים, גם הרכב מגיב קצת יותר טוב מהגירסה

החדשה לפי מה שקראתי עד היום.

את המאזדה החדשה עידנו יותר, גם מבחינת התנהגות וגם מבחינת מראה (עשו אותה בטוב טעם לדעתי).

 

לגבי צריכת הדלק, הכל תלוי בצורת הנהיגה, היה לי גם 1600 סמ"ק, צריכת הדלק אצלי יותר אותו הדבר והמנוע הבכיר

של ה-2 ליטר שקט יותר. ואם הוסיפו עוד הילוך אז לדעתי הצריכה והשקט ישתפרו עוד יותר.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
×
×
  • תוכן חדש...