Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד שזה מתאים לפה, לא ידעתי לאן לשייך את זה. (מנהלים אם לא מתאים פה, אבקש להזיז למקום הראוי).

יש בעולם, סביב כל התבל, מאות רבות של סוגים שונים של רכבים.

חלקם זולים, חלקם פחות, חלקם אסורים לנסיעה בישראל וחלקם כן.

ואני מה ראיתי? (לא לא חדש לי, אפילו נהגתי בכזה) סוזוקי ג'ימני דיזל.

השאלה שלי היא נורא פשוטה, נורא קלה, והכי לא מסובכת שיש:

במידה ויש לי את כל הכסף שבעולם, במידה ומה לעשות, תקראו לי חולה נפש, אבל אני רוצה להביא את הרכב הנה לישראל, זה אפשרי?

זה שהג'ימני בגירסת הדיזל, לא נמכר בישראל, אמור להפריע למישהו? (רשויות החוק השונות? מכס? מדינת ישראל עצמה וגבולותיה?) האם רכב כזה נחשב כאסור לנהיגה בישראל (ואתם תחליטו מה הסיבה, לכן פניתי אליכם)?

עוד ובנוסף, האם קיים, ג'ימני ד'יזל, אוטומטי?

עזבו את העלויות בצג לרגע, מי שירצה באמת, ישלם גם מיליון דולר (ושילמו הרבה יותר) על משהו, כדי להביא אותו אליו הביתה, מכל מקום בעולם.

אז מה דעתכם? יש מצב? זה הגיוני בכלל?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

היי, על פניו ולפי החוק היבש, ניתן ליבא כל רכב ביבוא מקביל, משומש שגילו עד 24 חודשים, או חדש לחלוטין.

 

עם סוזוקי ג'ימני בפרט, קיימת בעיה והיא החוסר במערכת ESP

החל מ1-2010 אין כניסת רכבים לישראל ללא מערכת ESP

זו גם הסיבה שהג'ימני לא מיובא יותר באופן סדיר ואו בכלל, היות וסוזוקי יפן לא מוכנים להתקין את המערכת עבור השוק הישראלי בלבד.

 

אם לא התקנה הזו, היית יכול ליבא את הרכב ולקבל רישוי בצורה סדירה, אז רק הייתה לך מלחמה על חלקי חילוף.

מה גם שדיזל בארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת, הוא לא כדאי בכלל, בשום קנ"מ ושום ק"מ, עקב מחירי הסולר הגבוהים ומחירי החלפים למנוע דיזל, אז בעצם חוצ מהעובדה שאתה נוסע בטרקטור מבחינת רעש, אין שום יתרון לרכב.

אם חפצה נפשך בחסכון בדלק, הרכב מערכת גז לג'ימני הנוכחי שלך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
היי, על פניו ולפי החוק היבש, ניתן ליבא כל רכב ביבוא מקביל, משומש שגילו עד 24 חודשים, או חדש לחלוטין.

 

עם סוזוקי ג'ימני בפרט, קיימת בעיה והיא החוסר במערכת ESP

החל מ1-2010 אין כניסת רכבים לישראל ללא מערכת ESP

זו גם הסיבה שהג'ימני לא מיובא יותר באופן סדיר ואו בכלל, היות וסוזוקי יפן לא מוכנים להתקין את המערכת עבור השוק הישראלי בלבד.

 

אם לא התקנה הזו, היית יכול ליבא את הרכב ולקבל רישוי בצורה סדירה, אז רק הייתה לך מלחמה על חלקי חילוף.

מה גם שדיזל בארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת, הוא לא כדאי בכלל, בשום קנ"מ ושום ק"מ, עקב מחירי הסולר הגבוהים ומחירי החלפים למנוע דיזל, אז בעצם חוצ מהעובדה שאתה נוסע בטרקטור מבחינת רעש, אין שום יתרון לרכב.

אם חפצה נפשך בחסכון בדלק, הרכב מערכת גז לג'ימני הנוכחי שלך.

 

חשבתי על זה אור, עניין מערכת הגז נלקחה בחשבון.

אני לא אתחיל אפילו לדוש בעניין הזה, איפה "לתדלק", איך זה עובד, למה , מה ואיך. בנוסף, הג'ימני לא בדיוק נהנה מעודף מרווח, כדי להכניס לתוכו (נקרא לזה ג'ריקן) של גז. או שכן ואתה תחדש לי פה משהו?

ומה הכוונה שהג'ימני לא מיובא יותר? נניח והמצב ישאר בדיוק כך כפי שהוא, ב- 2012 או נלך רחוק יותר 2017 כבא לא יהיה שום ג'ימני דנדשה על הכביש?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

מחליף לג'ימני זה עניין של שנה-שנתיים (ובאמת טוב שהם נזכרו, הג'ימני עבר מעט מאוד שינויים מאז הצגתו ב 98). אאל"ט אב טיפוס למחליפו כבר הוצג.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מחליף לג'ימני זה עניין של שנה-שנתיים (ובאמת טוב שהם נזכרו, הג'ימני עבר מעט מאוד שינויים מאז הצגתו ב 98). אאל"ט אב טיפוס למחליפו כבר הוצג.

 

איתמר.

 

אוקי איתמר, אז את הפינה הזו סגרנו.

נחזור לנושא השירשור:

היה ואני רוצה (מטורף נו, זה בסדר, תקראו לחתלתול בשמו) להביא את הג'ימני המדוברת, אני אשבור את הראש, להשגת חלקים וכ'ו (וגם אתייעץ איתכם כמובן).

בגדול, זה בכלל אפשרי?

נכתב מה שנכתב, וקראתי, אבל לא הבנתי במדוייק אם זה ניתן לביצוע

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

יש בעולם גרסת דיזל לג'ימני. המנוע הוא דיזל של רנו, כך שיש סיכוי סביר שאפילו תוכל למצוא חלפים בארץ. לפי מה שראיתי יש סיכוי שהוא אפילו משווק באירופה, אז כנראה שגם תקינה אירופאית יש לו.

 

יש לך שתי בעיות עיקריות בייבוא של יצור כזה ארצה -

א. עד כמה שאני יודע לכל הגרסאות של הג'ימיני שנמכרות כיום בעולם אין ESP, ואי אפשר לייבא כיום רכב ללא ESP.

ב. איכשהו תצטרך לשכנע את היבואן לתת לך אישור שירות לרכב הזה.

 

לגבי דגם הקונספט - אולי איתמר מדבר על היצור הזה :shock:

הוא הוצג בתעורכת טוקיו בשנת 2007 ומאז אבדו עקבותיו.

 

attachment.php?attachmentid=218589&stc=1&d=1288362407

07tokyo_xhead-1.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי, הדבר האחרון שעולה לי בראש:

בדוק האם חובת ESP הינה לכל רכב שנכנס לארץ החל מ1-2010, או רק לרכבים חדשים.

אם זה רק לרכבים חדשים, אזי אומר שתוכל להביא 2009 משומש ללא ESP

 

את זה תצטרך לברר עם בקיאים ממני, או עם סוחרי הרכב אשר מתעסקים ביבוא אישי, נסה להגיע אליהם באמצעות מודעות של רכבי יוקרה בלוח יד 2.

 

בהצלחה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור המון תודה.

נתת לי קצה חוט מעניין.

כבר מחר אני בטלפון עם שניים כאלה

(מזל שיש עורכי דין בעולם ולעורכי הדין האלה יש לקוחות)

תודה רבה רבה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

לגבי דגם הקונספט - אולי איתמר מדבר על היצור הזה :shock:

 

 

לא, אני מדבר על הייצור הזה:

 

Jimny_concept.jpg

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא, אני מדבר על הייצור הזה:

 

Jimny_concept.jpg

 

איתמר.

 

איתמר והדבר המצחיק/משעשע/(לא אכתוב מכוער, אלא שונה) הזה, הוא בע מנוע דיזל?? :shock:

יש לו שם? שאדע מה אני מחפש כדי לראות את המפרט שלו?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...