Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרייזלר 300


אילן די
שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קרייזלר השיקה לאחרונה את מחליפתה של ה- 300M שנקראת פשוט 300. הדבר הראשון שמרשים במכונית הזו כמו בכל המכוניות החדשות של קרייזלר (פסיפיקה, קרוספייר) הוא העיצוב. המכונית נראית כמו מכונית יוקרה, גם מבפנים וגם מבחוץ. היא גם מציעה פיצ'רים של מכוניוות יוקרה כגון מערכת סטריאו של בוסטון אקוסטיקס, סנסור גשם בשמשה הקדמית, עזר חניה ועוד. עדיין לא נהגתי ברכב הזה אבל אם היא נוסעת כמו המכוניות החדשות של הקונצרן, הרי שמצפה לנו רכב שיתמודד חזק בקבוצה שלו. המכוניות החדשות של קרייזלר משלבות עיצוב רטרו אמריקני עם יוקרה אירופאית ונותנת תחושת נהיגה שלא היתה מוכרת ברכבים אמריקנים. כל זה טוב ויפה, אבל מה שהופך את ה-300 למכונית מדהימה הוא תג המחיר. בארה"ב כמובן, דגם הבסיס של ה-300 עולה 23,500 דולר. שזה בערך כמו קאמרי או אקורד V6. היפניות העממיות הללו לא מתקרבות בעיצוב, בפינוק וביוקרה שלהן ל-300. למרות שהציוד הסטנדרטי בדגם הבסיסי הוא מכובד מאד, קרייזלר מציעים רמות גימור גבוהות יותר. ברמה הגבוהה ניתן לקבל את מנוע ה- HEMI המפורסם של קרייזלר שעד עכשיו הוצע במשאיות וב- SUV שלהם. זהו מנוע 5400 V8 שמפיק 340 כ"ס. זו יחידת כוח שמקובלת במכוניות שעולות פי 2 ויותר מה-300. כמה עולה הגירסא היקרה ? 32K$. עדיין פריצת דרך במכוניות ברמה הזו.

אני מוסיף תמונה אבל ממליץ להיכנס לאתר של קרייזלר ולהסתכל על התמונות והאביזרים של הרכב הזה. פשוט נהדר לראות שגם במחירים כאלה אפשר לקנות כזו מכונית.

photo_3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ניראה יפה מהתמונות אבל בינתיים אף אחד עוד לא יודע על ההתנהגות של החיה הזאת על הכביש

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת העיצוב היא ממש מוצאת חן בעיניי וכנראה שהייתי מעדיף אחת על פני המתחרות.

אני כולי תקווה שהמחיר שלה בארץ יהיה גם כן אטרקטיבי.

 

FUCKING 24K!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלך ל-לאחרונה זה ב 2003?

 

המכונית מבוססת על מרצדס סדרת ה E.

מתי שמרצדס קנו את קרייזלר החברה הייתה חברה שמייצרת מכוניות זולות כמו שהאמריקאים אוהבים ומאוד רווחית.

עכשיו הם מייצרים מכוניות יוקרה מבוססות מרצדס במחירי מרצדס.

אני חושב שהם לא רווחיים מאז שמרצדס קנו אותם

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.ראשית אני שמח שבחרת לבוא לפורום זה, כן אתה מכיר אותי מפורום אחר

בכינוי ferrari if בתפוז :D .

2.בזמנך הפנוי, אולי התאפשר לך נסיעת מבחן(קצרה)+צילומים על ה 300

וכתיבת רשמים. הרי אמרת "עדיין לא נהגתי ברכב הזה" ..... :wink:

3.בקשר ל 300 , בהחלט אני מסכים עם דבריך, האמריקאים עשו פניית 180

מעלות, וניכר בזאת כי עלו על דרך חדשה בשנים האחרונות, רק שימשיכו כך

והם פתחו חזית מכובדת מול אירופה, בעיקר גרמניה, לא ניכנס לעיניין

המיזוגים,רצפה אך מנוע המי, V8 340HP , על מכונית כדוגמת ה-300 מכובד

ביותר, להזכירך, המתחרות הגרמניות ל 300 V8, הן :

Audi A6 החדשה - 4.2 קוואטרו בעלת 335 כ"ס לא נכנס לביצועים

new BMW 5-Series - בגרסת 545 בעלת 333 כ"ס מנוע נפלא לכשעצמו

new mercedes E-Class - בגרסת 5.0 בעלת 306 כ"ס.

שכל אחת משלושתן שייכת לפנתיאון העלית שהן קבעו לעצמן כל אחת בדרכה

את הרף הגבוהה ביותר בקטגוריה אליה הן שייכות ומובילות.

 

 

הכתבה המצורפת, מתוך CAR מאי 2004

 

בכבוד רב

turbo

תמונה קרייזלר 300.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.ראשית אני שמח שבחרת לבוא לפורום זה, כן אתה מכיר אותי מפורום אחר

בכינוי ferrari if בתפוז :D .

2.בזמנך הפנוי, אולי התאפשר לך נסיעת מבחן(קצרה)+צילומים על ה 300

וכתיבת רשמים. הרי אמרת "עדיין לא נהגתי ברכב הזה" ..... :wink:

3.בקשר ל 300 , בהחלט אני מסכים עם דבריך, האמריקאים עשו פניית 360

מעלות, וניכר בזאת כי עלו על דרך חדשה בשנים האחרונות, רק שימשיכו כך

והם פתחו חזית מכובדת מול אירופה, בעיקר גרמניה, לא ניכנס לעיניין

המיזוגים,רצפה אך מנוע המי, V8 340HP , על מכונית כדוגמת ה-300 מכובד

ביותר, להזכירך, המתחרות הגרמניות ל 300 V8, הן :

Audi A6 החדשה - 4.2 קוואטרו בעלת 335 כ"ס לא נכנס לביצועים

new BMW 5-Series - בגרסת 545 בעלת 333 כ"ס מנוע נפלא לכשעצמו

new mercedes E-Class - בגרסת 5.0 בעלת 306 כ"ס.

שכל אחת משלושתן שייכת לפנתיאון העלית שהן קבעו לעצמן כל אחת בדרכה

את הרף הגבוהה ביותר בקטגוריה אליה הן שייכות ומובילות.

 

 

הכתבה המצורפת, מתוך CAR מאי 2004

 

בכבוד רב

turbo

 

360 מעלות , ואתה חוזר לאותו מקום... :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.ראשית אני שמח שבחרת לבוא לפורום זה, כן אתה מכיר אותי מפורום אחר

בכינוי ferrari if בתפוז :D .

2.בזמנך הפנוי, אולי התאפשר לך נסיעת מבחן(קצרה)+צילומים על ה 300

וכתיבת רשמים. הרי אמרת "עדיין לא נהגתי ברכב הזה" ..... :wink:

3.בקשר ל 300 , בהחלט אני מסכים עם דבריך, האמריקאים עשו פניית 360

מעלות, וניכר בזאת כי עלו על דרך חדשה בשנים האחרונות, רק שימשיכו כך

והם פתחו חזית מכובדת מול אירופה, בעיקר גרמניה, לא ניכנס לעיניין

המיזוגים,רצפה אך מנוע המי, V8 340HP , על מכונית כדוגמת ה-300 מכובד

ביותר, להזכירך, המתחרות הגרמניות ל 300 V8, הן :

Audi A6 החדשה - 4.2 קוואטרו בעלת 335 כ"ס לא נכנס לביצועים

new BMW 5-Series - בגרסת 545 בעלת 333 כ"ס מנוע נפלא לכשעצמו

new mercedes E-Class - בגרסת 5.0 בעלת 306 כ"ס.

שכל אחת משלושתן שייכת לפנתיאון העלית שהן קבעו לעצמן כל אחת בדרכה

את הרף הגבוהה ביותר בקטגוריה אליה הן שייכות ומובילות.

 

 

הכתבה המצורפת, מתוך CAR מאי 2004

 

בכבוד רב

turbo

 

360 מעלות , ואתה חוזר לאותו מקום... :idea:

 

אמריקאים, אתה יודע :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלך ל-לאחרונה זה ב 2003?

 

המכונית מבוססת על מרצדס סדרת ה E.

מתי שמרצדס קנו את קרייזלר החברה הייתה חברה שמייצרת מכוניות זולות כמו שהאמריקאים אוהבים ומאוד רווחית.

עכשיו הם מייצרים מכוניות יוקרה מבוססות מרצדס במחירי מרצדס.

אני חושב שהם לא רווחיים מאז שמרצדס קנו אותם

 

קרייזלר היתה בקשיים גדולים והפסידה הרבה מאוד כסף לפני שנרכשה על-ידי מרצדס.

הדגמים שלה היו מיושנים, לא היה כסף לפיתוח והאיכות היתה נמוכה.

 

כיום, מתחילים לראות ניצני התאוששות (ריווחית, סוף סוף) הרבה הודות לניהול של מרצדס.

לא כל דגמי קרייזלר מבוססים על דגמי מרצדס מקבילים, בינתיים לפחות.

 

אגב, הקרייזלר האמורה נקראת גם 300C בגרסה עם מנוע ה-Hemi ובאירופה, אם אני לא טועה.

מקור השם - 300C משנות ה-50:

chrysler-300c-57-4.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילה אחת

Lee Iacocca

הוא הוציא את רוב הרכבים שיש לקרייזלר היום.

רק שהם היום עולים כפול.

הוא הוציא את המיניואן הראשון ובשביל פורד את המוסטנג.

בשנות השמונים הוא הביא את החברה למצב שהיא הייתה יותר רווחית מפורד ומ GM

 

iacocca.gif

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...