Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לו הייתי ג'יי לנו...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישו תהה לעצמו יש לו גם כבאית קלאסית שלו כי הוא אוהב לשחק איתה מי שאמר שיש לו משהו סתום בראש צדק תוסיפו לזה את הלסת והינה לכם מיליונר חולה הגה בלי ילדים ועם הרבה שימחת חיים

מעניין אם לאישתו גם יש שיגעון מסויים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם מישו תהה לעצמו יש לו גם כבאית קלאסית שלו כי הוא אוהב לשחק איתה מי שאמר שיש לו משהו סתום בראש צדק תוסיפו לזה את הלסת והינה לכם מיליונר חולה הגה בלי ילדים ועם הרבה שימחת חיים

מעניין אם לאישתו גם יש שיגעון מסויים

 

לא נראה לי שיש לה...

אם לך היו קוראי "מיוויס" לא היו לך שיגעונות...

 

אנשים תפסיקו לשפוט את העולם לפי דעתכם אם לכם ילדים זה טוב אולי בשבילו זה לא.

כל אחד והדרך שלו.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

מעניין למה אין לו ילדים ...

 

בטח אחרי שהוא נתן לאישתו לחיצה במקלארן , השלחות שלה התערבבו עם החצוצרות ועשו לה שם סמתוחה עם הרחם ... ( עצת המערכת : שים אותה חצי שעה בשמש ותן לרחם שלה לעלות ...) :lol:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

חברי ומנהלי פורום נכבדים ויקרים

 

יש לנו אהבה משותפת למכוניות? yes

יש לנו אהבה משותפת למכוניות ספורטיביות? yes

יש לנו אהבה משותפת לנהיגה ספורטיבית/מתקדמת? yes

יש לנו אהבה משותפת לכתוב בקארספורום? yes

יש לנו אהבה משותפת ותקווה לחוק ספורט מוטורי בארץ? yes

יש לנו אהבה משותפת לנהיגה במסלול מירוצים? yes

 

אני לא הכנס למצבכו המשפחתי של כל אחד מכם, אך להערכתי

אינכם נשואים, ובעליי משפחות, כלומר ילדים.

וכפועל יוצא מכך , כל עולמכם מסתובב אך ורק סביב המכוניות (כן גם אני במקרים מסוימים)

אך חיוך/חיבוק/אהבה של הילד/ילדה, שלכם הוא משהו שאין בכלל להשוותו

לשום דבר חומרי, ובעיקר לא מכוניות. ובכל היקום הזה

את האהבה, חיבוקים נשיקות, וכל הכיף והאנרגיה שבעולם אני שואב מילדיי

ושום מכונית האקזוטית שבעולם וכל מכונית באשר היא לא תשווה לכך כהוא זה

 

ילדים זה עיניין רציני למי שלא יודע...

 

 

שתיגדלו תבינו.....

 

ואני ממש לא מזלזל באף אחד/ת מכם.

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

מה הקשר בין העובדה שיש לג'יי לנו הרבה מכוניות (נושא הת'רד הזה) לבין דיונים פילוסופיים בנוגע לעובדה שאין לו ילדים (נושא הת'רד הזה אילו היה ממוקם בפורום הורות ומשפחה בעידן החדש)

 

די, נגמר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חברי ומנהלי פורום נכבדים ויקרים

 

יש לנו אהבה משותפת למכוניות? yes

יש לנו אהבה משותפת למכוניות ספורטיביות? yes

יש לנו אהבה משותפת לנהיגה ספורטיבית/מתקדמת? yes

יש לנו אהבה משותפת לכתוב בקארספורום? yes

יש לנו אהבה משותפת ותקווה לחוק ספורט מוטורי בארץ? yes

יש לנו אהבה משותפת לנהיגה במסלול מירוצים? yes

 

אני לא הכנס למצבכו המשפחתי של כל אחד מכם, אך להערכתי

אינכם נשואים, ובעליי משפחות, כלומר ילדים.

וכפועל יוצא מכך , כל עולמכם מסתובב אך ורק סביב המכוניות (כן גם אני במקרים מסוימים)

אך חיוך/חיבוק/אהבה של הילד/ילדה, שלכם הוא משהו שאין בכלל להשוותו

לשום דבר חומרי, ובעיקר לא מכוניות. ובכל היקום הזה

את האהבה, חיבוקים נשיקות, וכל הכיף והאנרגיה שבעולם אני שואב מילדיי

ושום מכונית האקזוטית שבעולם וכל מכונית באשר היא לא תשווה לכך כהוא זה

 

ילדים זה עיניין רציני למי שלא יודע...

 

 

שתיגדלו תבינו.....

 

ואני ממש לא מזלזל באף אחד/ת מכם.

 

בכבוד רב

turbo

 

אז פשוט תגיד שאתה מזיין....

 

:lol::lol::lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

נ"ב-

 

לאור מעבר למגורים משותפים,אחד הנושאים העיקריים שלי בשיחות בירה עם חברים הוא "איך לעזאזל מחזיקים משפחה במדינה המשוגעת הזאת".אז אני די מחזיק ממך בקטע.

 

הרשה לי לצטט חבר טוב (ונשוי) שאמר :לילד הראשון שלי יקראו "הרסת לי את החיים לוי"...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

 

אני לא הכנס למצבכו המשפחתי של כל אחד מכם, אך להערכתי

אינכם נשואים, ובעליי משפחות, כלומר ילדים.

וכפועל יוצא מכך , כל עולמכם מסתובב אך ורק סביב המכוניות (כן גם אני במקרים מסוימים)

 

ואני ממש לא מזלזל באף אחד/ת מכם.

 

בכבוד רב

turbo

 

WRONG ANSWER...

 

עדיין.

יש כאלה שאוהבים ילדים.

יש כאלה שלא.

יש כאלה שאוהבים ציצים גדולים.

יש כאלה שמעדיפים קומפקטי.

יש כאלה שבכלל בוחשים בשוקו.

 

זה לא קשור לאהבת מכוניות.

אל בעלי חיים , ובמיוחד כשאלה בני אדם קרובים - יש סוג מסויים של אהבה.

אתה לא יכול להשוות חתיכת פח , עם כל הרגשות שהיא עשוייה לגרום לך (ואני מוציא מכלל זה חתיכות פלסטיק/גומי עם פנינים , מסתובב עם גירוי ישיר לשני החורים :twisted::lol: ) לאיזשהוא בעל חיים , שממנו אתה מקבל תגובה אמיתית .

כאשר היצור החי הזה הוא בן אדם , שקודם כל הוא חלק ממך , רמת הרגשות היא בLEVEL אחר לחלוטין.

 

עדיין. אם זה לא מה שעושה לך את זה - ויש כאלה - זה לא צריך להיות קשור לאהבה למכוניות.

 

כלי רכב , באשר הם , הם בעיקרון סוג המכונות היחיד שגורם למין האנושי ריגושים (ואם נזכרתם בעוד כמה , גשו 4 שורות למעלה ותקראו את מה שבסוגריים). לכן אליהם נתייחס בצורה אחרת מאשר ,נניח , למקרר שבמטבח.

פורסם

יא אללה....

 

כולה ג'יי לנו.

 

 

 

(שמר-יש לי מקרר חדש של פריז'ידר.אני מאוד מרוצה ממנו ומעטים הם הדברים שעושים לי את היום כמו ציצים גדולים)

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
יא אללה....

 

כולה ג'יי לנו.

 

 

 

(שמר-יש לי מקרר חדש של פריז'ידר.אני מאוד מרוצה ממנו ומעטים הם הדברים שעושים לי את היום כמו ציצים גדולים)

 

 

 

KY ? :shock::lol:

 

 

אגב ,ג'יי אוהב גם אופנועים . גדולים.

 

אולי זה מחפה על משהו שגורם ל-אין ילדים ? :twisted:

פורסם

אנעארף?

 

לגבי כל העסק עם האופנועים והכבאים וכו- לא לשכוח שמר לנו הוא אמריקאי.

 

אין מה לעשות-עובדה בשטח-זו אחת האומות היותר שיטחיות ומטומטמות שקיימות עלי אדמות.

 

מדובר באנשים צרי אופקים ובנאליים להחריד (מישהו פעם פתח ערוץ שלוש?) אז תכל'ס לא כ"כ מפתיע שאדם כזה מעדיף את האוסף שלו על פני ילדים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

בואנה חבר'ה גם אני אוהב מכוניות אבל מה שקורה איתכם מתחיל להבהיל אותי לא כל דבר בעולמנו מסתובב סביב נושא הרכב,מה הקשר בין זה שהוא אוסף מכוניות לבין זה שאין לו ילדים,זה כמו הפנויים/יות שיש להם/ן כלב או חתול ישר מגיעים למסקנה שזה לחפות על הבדידות,חלאס לבנאדם נשפך הכסף מהאוזניים מה כבר הוא יעשה יקנה צעצועים ונחשו מה זה צעצועים למבוגרים ??!! נכון..... מכוניות.

פורסם
אין מה לעשות-עובדה בשטח-זו אחת האומות היותר שיטחיות

מטומטמות שקיימות עלי אדמות

 

בנאליות, שטחיות, מטומטומות וכיו"ב.

אבל שם בנאדם שעובד קשה זוכה להנות מהפירות שלו (לא בכול המקרים, אבל במרביתם)

פה בנאדם שעובד קשה ומבצע את עבודתו בצורה יסודית (גם מעטים) זוכה רק לממן את המדינה הזו.

אחרי שהמדינה נכנסת לך לכיסים ותופסת מה שבא לה, עם המועט אתה מנסה להנות.

אז אתה קונה רכב חדש, משלם עליו 52% מס (אל תתפוס אותי במילה, אבל אחוזי המס פה עם מהגבוהים בעולם).

ואם אחרי זה נשאר לך קצת כסף אז גם פה אתה אוכל אותה - אין חוק מוטורי, אין לך אפשרות להנות מהרכב שלך. אתה צריך לעשות הכל כמו "גנב בלילה". להזהר משוטרים סמוים במפגשים וממחסומים ששם מתנהגים אליך כאילו פשעת בזה שאתה רוצה קצת להנות מהמכונית שלך ולשים עליה ספוילר או חצאית.

אתה יודע איזה טרטורים צריך לעבור בנאדם בארץ שרוצה להחזיק רכב אספנות? העלויות של יבוא חלקים, העבודה ברמה הנמוכה שאתה צריך להתמודד איתה שאתה הולך לבעלי מקצוע בארץ מפאת חוסר אמצעים לטפל בחו"ל. ולאחר שסיימת אתה צריך לשלם את אגרת הרישוי של כל השנים שהרכב לא נסע (מגיע לרבבות שקלים לפעמים). אתה מעביר את האוטו טסט ושם דוד "אני מניאק ומת לדפוק אותך, יום טוב כפרה!" טסטר תמיד ימצא תקלה. נביא בעירו.

 

אל תתפוס אותי במילה, אני אוהב את הארץ הזו, יש פה דברים מדהימים שבחו"ל לא רואים. אבל נטל החיים פה הוא מעייף, שוחק ורק לעיתים רחוקות אתה זוכה להנות ממשהו מבלי שמישהו יתערב לך או ידחוף את האף שלו.

 

ובנוגע לילדים - Turbo: הצדק עימך!

פורסם
אז אתה קונה רכב חדש, משלם עליו 52% מס (אל תתפוס אותי במילה, אבל אחוזי המס פה עם מהגבוהים בעולם).

הלוואי 52 אחוז.

עד 120. לא כולל ביול , רישוי וירקות.


×
×
  • תוכן חדש...