Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

החלטנו להחליף את הקסרה שלנו במשהו חדש יותר,

ראיתי ביד 2 מודעה של פיזו 307, מודל 2004 עם 34000 ק"מ, המחיר המבוקש היה 54000 ש"ח שחרג בכמה אלפים מהתקציב.

התקשרתי לברר מספר פרטים, במהלך השיחה הבהרתי מהו התקציב המקסימלי שלי לרכב הנ"ל במצב תקין לחלוטין,

כמו כן, שאלתי מספר פעמים מה מצב הרכב והאם ישנן תקלות כלשהן, התשובה הייתה שהרכב במצב חדש לחלוטין.

לגבי המחיר נאמר לי שהמחיר שציינתי נשמע סביר וניתן יהיה לסגור את העיסקה.

ציינתי בפני המוכר שאני מגיע ממרחק של שעה נסיעה עם ילדים באוטו ושאלתי שוב האם הרכב תקין לחלוטין - שוב נאמר שכן.

 

ביום ה' נסענו לסוכנות טופ טרייד ברעננה, לאחר שעה נסיעה הגענו...

הרכב נראה סה"כ בסדר במצב חיצוני - מעט סריטות, פגוש קדמי שכנראה נצבע ומתקלף מעט - לא משהו חריג לשנה.

הק"מ אכן הראה 34000 ק"מ.

משענת היד של הנהג הייתה שבורה ("זה שום דבר, נראה במשרד מה עושים עם זה" )

הצג של מחשב הרכב והרדיודיסק האינטגרלי לא עבד ("זה שטויות")

ונורת הצ'ק אנג'ין דולקת באופן קבוע ("ככה זה בכל פיזו")

 

בקיצור, מצב האוטו כבר לא כל כך חדש, נכנסו למשרד, שאלתי מה פשר הנורה, התשובה הייתה - זה שום דבר ככה זה בכל פיזו, היינו במוסך, איפסו לנו את זה וזה חזר, לא יודעים מה זה, זה כלום, אפילו לא ביקשו מאיתנו כסף.

אתם זוכרים שמדובר בטריידאין של סוכנות רישמית בארץ?

 

התעקשתי ושאלתי מה קוד התקלה (אחד התחביבים שלי הוא מכונאות, אני לא מכונאי אבל מבין דבר או שניים....) - התשובה הייתה שאין קוד, היא דולקת סתם.

ניסיתי להבין מה המשמעות מבחינת מחיר - ביקשו 1000 ש"ח מעל המחיר שאמרתי בטלפון וכל התיקונים על חשבוני...

ניסיתי להסביר שלא זה מה שנאמר לי בטלפון, אבל מן הסתם זה היה לשווא.

 

בקיצור, שרפתי שעתיים נסיעה ואחה"צ שלם עקב "אי דיוק בפרטים" בטלפון.

לפני שאתם מגיעים לטופ טרייד ברעננה, שווה לבדוק שוב, אולי מישהו פרטי מציע רכב מאותו הסוג והוא יהיה גם נחמד ואמין...

 

סער.

 

[עריכה: מיותר לציין כמובן שהנורה הנ"ל לא באמת דולקת בכל פיזו, היא לא דלקה באף פיזו שבדקתי ולא ברכבים מאותה שנה שהיו לבני משפחתי עד לפני מספר חודשים]

פורסם

נשמע מוכר,חבל שככה אנשים מציגים מכוניות ובמציאות זה לא ככה,באחד מהמקרים בדקתי רנו קנגו 2002,המוכר אמר "אוטו יפה יפה" בטלפון,מה אני אגיד לכם חוץ מפנסים שהיו במצב טוב,לא היה חלק אחד שניראה יפה יפה.

אני לא מבין כאלה אנשים,הרי גם ככה אותו בן אדם,למשל אתה תבוא ותיראה את הרכב,ואם יש בעיות שלא דווחוו הרי מן הסתם שלא תקנה אותו...

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...