Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי. אני אינה, בת 26. נוהגת בפולקסוואגן גולף. אוהבת את המכונית שלי וקשורה אליה. אני חדשה בפורום. (בד"כ אין לי זמן לזה ורב הזמן אני תכלס חורשת את כבישי הארץ) כרגע בשלבי סיום תואר, עובדת.

 

עכשיו, הסיפור הוא שאני עולה על טיסה לפריז עוד 5 ימים, נוחתת שם ב17 לחודש.



קיבלתי חופש לא צפוי מהעבודה והחלטתי על זה ממש בספונטניות (טיסות הרגע האחרון), אז לא הספקתי לתכנן כלום לטיול. עדיין לא השכרתי רכב אבל ממש חשוב לי לצאת מחוץ לעיר ולחרוש קצת כי בפריז כבר הייתי פעמיים בחיי ואני מעדיפה לכוון הפעם לאוויר הצלול של נורמנדי ובריטני.

מכיוון שהטיסה יצאה ממש זולה יחסית, יש לי תקציב להשכרת רכב אוטומאטי לשבוע.

בכל מקרה השורה התחתונה היא שקיבלתי מהאתר ים המלצות בכל נושא- קניות בפריז, מסעדות בפריז, בתי מלון בפריז - בקיצור פריז פריז פריז. הכל חוץ מהנושא הכי חשוב לי- השכרת הרכב. - בכל אופן , בשורה התחתונה בין שלל הטיפים קיבלתי מהם גם מפה עם פירוטי כבישים בעיקר, ואחרי שכתבתי להם הם ענו לי במין טיפ כללי כזה- שלגבי רכב - ההמלצה שלהם היא לשכור את הרכב בשדה התעופה.

אני מתלבטת אם להזמין באמת משם את הרכב, או מהארץ, אשמח לקבל מכם גם כמה טיפים והמלצות לגבי דגם שיעזור לי לנצל טוב את הכבישים היפים של המדינה. אני כל היום על האינטרנט מנסה להרכיב מסלולים וקשה לי להתפנות לזה. אשמח לכל עזרה! תודה מראש..

פורסם

היי אינה, ברוכה הבאה לפורום.

 

בהנחה והאנגלית שלך ברמה סבירה, אין שום מניעה לשכור רכב מאחת החברות הגדולות ולאסוף אותו בשדה. הנסיון מראה שכמה שפחות מתווכים, כך עדיף. כדאי רק לוודא שלחברה המשכירה אכן יש משרד בנמה"ת שאליו את טסה, או בקרבת מקום עם שירות איסוף מהנמל. את ההזמנה רצוי לבצע מראש, לא הייתי בונה על הנחות של הרגע האחרון בשדה עצמו.

 

אני ממליץ להשקיע בביטוח איכותי, יש סיכוי טוב שבצרפת תצטרכי להפעיל אותו. השתדלי להימנע מנסיעה באזור פריז והכבישים הסמוכים, זאת לא חווייה נעימה במיוחד, וככל שתקדימי לצאת מהעיר, כך יטב. קחי בחשבון שהכבישים החינמיים שם רחוקים מלהרשים בד"כ, ואילו כבישי האגרה יקרים במיוחד. (לדוגמה, בנסיעה האחרונה שלי מברצלונה לפריז הוצאתי קרוב ל-100 יורו ביום רק על האגרות.)

 

אם יש לך 5 ימים, לא חסרות אופציות לאן לנסוע, אבל הייתי ממליץ לתכנן את המסלול כך שביום לפני הטיסה כבר תהיי שוב קרובה לפריז. זה לא כיף גדול לנסוע מאות קילומטרים לנמה"ת ולהיתקע בפקק בדרך.

 

שיהיה בהצלחה, וטיסה נעימה.

פורסם

עשיתי הרבה רואדטריפ בארופה

אל תשכירי שם, זול יותר באינטרנט

למרות האתרים הזולים, עדיף ללכת על חברה מקומות כמו SIXT. תתקשרי אליהם ותקבלי הצעה עם ביטול השתתפות עצמית.

אני הייתי יוצא מיד ברגע ההגעה עם האוטו לכיוון שוויץ/גרמניה/בלגיה לפי בחירה שלך

הייתי הולך על בלגיה, ונוסע לBRUGGE שזו עיר מדהימה, אחת היפות בארופה, בעיקר בלילה.

יומיים שם, יומיים בשוויץ, יומיים בצרפת

וזהו

תתחילי רחוק, כדי שאת היומיים האחרונים תהיי בצרפת ולא תפחדי שתפספסי את הטיסה

 

הזמנתי לרוב בשלמה סיקס, כשלא עשיתי את זה והלכתי על האתרים המוזרים באינטרנט חוייבתי על צמיגים שנשחקו 200 דולר.

לכן אשאר עם סיקס

פורסם

שלושה דברים:

א. תזמיני מהארץ, ורק בסוכנות (או באתר) של חברת רכב גדולה ומוכרת (SIXT, HERTZ, AVIS וכו'). את הרכב תאספי בשדה. מכיוון שלפריס יש יותר משדה אחד, יש לוודא שאת אוספת את הרכב מהשדה המתאים. בנוסף, תוודאי שהטיסה יוצאת מאותו שדה (לפעמים טסים לאורלי וחוזרים מדה-גול וכו'). תרכשי את כל הביטוחים שרק יש להם. המחיר מהארץ תמיד זול יותר מאשר לקחת שם.

ב. תבקרי ב- viamichelin.com. לא תצטערי. תסמני לאיפה את רוצה להגיע והם כבר יתנו לך מסלולים מומלצים מבחינת מהירות או נוף וכו'. יש להם שם גם המלצות לאתרים ומסעדות בדרך - יופי של מדריך אם את לא מכירה אותו. האזור אליו את רוצה לנסוע הוא מקסים, הייתי שוקל גם לנסוע מזרחה, במיוחד אם את חובבת יין (לאזור העיר CHABLIS ולאזור חבל ALSACE), יש גם אוויר טוב, וערים מקסימות בכל הגדלים.

ג. רכב אוטומטי הוא לא טריוויאלי שם, ויש לציין זאת בהזמנה, אם זה חשוב לך. תזכרי גם, שההתחייובת היא לגודל הרכב ולא לסוג שלו. כלומר, אולי תזמיני אופל אבל תקבלי סיטרואן וכו'.

 

בעצם יש גם ד. אפשר להצטרף? נשמע לי יותר מעניין מהטיסה שלי באותו יום...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שלושה דברים:

א. תזמיני מהארץ, ורק בסוכנות (או באתר) של חברת רכב גדולה ומוכרת (SIXT, HERTZ, AVIS וכו'). את הרכב תאספי בשדה. מכיוון שלפריס יש יותר משדה אחד, יש לוודא שאת אוספת את הרכב מהשדה המתאים. בנוסף, תוודאי שהטיסה יוצאת מאותו שדה (לפעמים טסים לאורלי וחוזרים מדה-גול וכו'). תרכשי את כל הביטוחים שרק יש להם. המחיר מהארץ תמיד זול יותר מאשר לקחת שם.

ב. תבקרי ב- viamichelin.com. לא תצטערי. תסמני לאיפה את רוצה להגיע והם כבר יתנו לך מסלולים מומלצים מבחינת מהירות או נוף וכו'. יש להם שם גם המלצות לאתרים ומסעדות בדרך - יופי של מדריך אם את לא מכירה אותו. האזור אליו את רוצה לנסוע הוא מקסים, הייתי שוקל גם לנסוע מזרחה, במיוחד אם את חובבת יין (לאזור העיר CHABLIS ולאזור חבל ALSACE), יש גם אוויר טוב, וערים מקסימות בכל הגדלים.

ג. רכב אוטומטי הוא לא טריוויאלי שם, ויש לציין זאת בהזמנה, אם זה חשוב לך. תזכרי גם, שההתחייובת היא לגודל הרכב ולא לסוג שלו. כלומר, אולי תזמיני אופל אבל תקבלי סיטרואן וכו'.

 

בעצם יש גם ד. אפשר להצטרף? נשמע לי יותר מעניין מהטיסה שלי באותו יום...

 

תודה לכל מי שענה! התייחסתי להמלצות וכמובן שהגעתי לאתר המעולה של michelin



אפילו עוד לפני שהזכרת את זה, בר. וכן, אתה מוזמן להצטרף אלינו!

בינתים חברה שלי הספיקה להצתוות לטיול וחשבנו על כיוון אחר לגמרי. אנחנו מחפשות שותף\ים לנסיעה - רצוי בן אחד או שניים שיעזרו לנו לנווט בדרכים וגם ליהנות!

אנחנו אוהבות לנסוע כשמסביב שדות ירוקים, לטייל באוויר הצלול, וכמובן לטעום הרבה יין:-P ואוכל טוב.

זו התראה קצרה לבר וליתר המתעניינים הפוטנציאליים- אבל לכל מי שמתעניין: טיסה זולה לפריז - כל פרטי הטיסה של ה17 לחודש- זה עוד 4 ימים..הטיסה ממש קרובה, אז תמהרו לענות לי מי שחושב שהוא מעוניין... אני רואה שבדף יש גם איזה פרסום של טיסה ממש זולה במרץ- אבל זה עוד המון זמן וזה לא איתנו! לא שווה!:-). אז צירפתי את הלינק וזה המייל שלי ליצירת קשר: [email protected]. אין כמעט זמן לתכנן, אבל אם אתה\ם נחמד\ים וספונטני\ים אשמח לשמוע ממך! חוצמזה אני מפרסמת לצורך כך גם בפורום "למטייל" ומקווה להיענות גבוהה. תחזיקו לנו אצבעות

×
×
  • תוכן חדש...