Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכש שני קטן ,אוטומט עד 15,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז החברה (בקרוב האישה) לוחצת שהיא רוצה לנהוג ברכב שלי (וזה לא מתאים לי במיוחד)

לכן החלטתי שאנחנו נחפש בשבילה רכב.

 

תקציב:

כ 15,000

 

הצרכים:

אוטומט

רכב לנסיעה בעיקר בעיר

טיפולים זולים או לפחות לא דורש הרבה מהם.

לא ישן מידי (ניראה לי 97-98 לכל היותר)

עדיפות למכונית קומפקטית

 

חשבתי על כמה אפשרויות לא יצירתיות מידי - פונטו (אבל אוטו' זה בעייתי כי פשוט אין במחיר הזה)

שרייד , קיה פרייד (בעייתיים כי עתיקים מידי)

פורסם

שלום,

המחיר שלך גבולי מאוד במיוחד כי אתה מחפש רכב אוטומט.

אמרת שאתה מחפש 97-98 אבל ציינת שהשרייד והפרייד עתיקים מדי (?). ידידי אתה מנסה לאכול את כל העוגה...

בכל אופן, אני ממליץ לך לחפש בתקציב הזה: שרייד, פרייד בעדיפות אחרונה (רכב עגלתי), אפלאוז, מאזדה 121 ואולי גם פולו.

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

פולו בשנים 97-98 ניראה אופציה אפשרית לפי מחירים של יד2

מה הסדר גודל של עלות תחזוקה לאחרת כזאת 1400 מודל 97 נגיד?

 

שלום,

אמרת שאתה מחפש 97-98 אבל ציינת שהשרייד והפרייד עתיקים מדי (?). ידידי אתה מנסה לאכול את כל העוגה...

בהצלחה.

 

כן אני יודע, זה היה דוגמא לכמה אני לא מכיר את המבחר האפשרי בתחום המחירים הזה , לא בתור אופציה ממשית

פורסם

האחזקה תהיה יקרה יותר מרכב יפני וזה אימרה ממש בגדול. הכל תלוי במצב הרכב, איך טופל ומתי ואם תמצא אחת כזו תוכל למזער הוצאות - מתי בוצע טיימינג, צמיגים, מצבר, טיפולים וכו'... בכל אופן עדיין מדובר ברכבים ישנים כך שאין חוקים.

הפולו עדיפה על השאר בפרמטר של ביטחון, סחירות ומוניטין.

אישית חפש שרייד 1300.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...