Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לחיפושיי אחר הרכב [בתקציב של כ5000] הועלה בידי האפשרות הבאה:

פורד פיאסטה,שנת 98-97.אשמח לשמוע פרטים על מי שיודע על הרכב הזה.

איך הוא? אמין ? חסכוני בדלק? שמעתי הוא רכב טוב.[מה עדיף? אוטמט או ידני?]

יש לציין שאני סטודנט,ולא מעניין אותי ביצועים,העיקר שיתניע ויסע ויהיה חסכוני בדלק

[אני לומד באותו עיר כך שאני לא צריך ליסוע הרבה..]

פורסם

שלום

הייתה ברשותי שנת 97 דגם youth -דגם ידני בלבד.

הרכב קצת שתיין (1:12-1:13) לעומת רכבים אחרים בקטגוריה.

המנוע קצת עצל - רק 60 כ"ס.

מנוע עמיד שלא מצריך טיפול מיוחד, אין רצועת תיזמון.

 

בסה"כ רכב טוב, יש לוודא קילומטראז' מכיוון שמתאפס כל 100 אלף ק"מ.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם
שלום

הייתה ברשותי שנת 97 דגם youth -דגם ידני בלבד.

הרכב קצת שתיין (1:12-1:13) לעומת רכבים אחרים בקטגוריה.

המנוע קצת עצל - רק 60 כ"ס.

מנוע עמיד שלא מצריך טיפול מיוחד, אין רצועת תיזמון.

 

בסה"כ רכב טוב, יש לוודא קילומטראז' מכיוון שמתאפס כל 100 אלף ק"מ.

 

מה זאת אומרת אין רצועת תיזמון?

אין טיימינג? זה שרשרת?

ולמה אתה מיתכוון שהקילומטראז' מיתאפס כשהוא מגיע ל100 אלף?!

זאת אומרת שאם יש רכב כזה בשוק אם 130 אלף, זה אומר שכבר היתאפס לו?

וזה אומר שהוא לפחות אם עוד 100 אלף נוספים?!

 

איך מאמתים כזה דבר?

 

מה זה בכלל השיטה השטוטית הזאת שעשו?!

פורסם

תראה המנוע עובד על שרשרת במקום רצועת טיזמון .

 

לגבי האיפוס זה לא בדיוק איפוס אלה שבפיאסטה יש רק 5 מספרים וברגע שהגעת ל 100 אלף זה כבר 6 מספרים אז הסיפרה השונה יורדת לך.

תסתכל בת"רד הבא הסברתי שמה הכל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343967

פורסם
תראה המנוע עובד על שרשרת במקום רצועת טיזמון .

 

לגבי האיפוס זה לא בדיוק איפוס אלה שבפיאסטה יש רק 5 מספרים וברגע שהגעת ל 100 אלף זה כבר 6 מספרים אז הסיפרה השונה יורדת לך.

תסתכל בת"רד הבא הסברתי שמה הכל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343967

 

וואו התבלבלתי כבר... :|

פורסם

חברים,ניהיה פה סטיה מהנושא!

האם הרכב אמין ? האם הוא שווה קניה !?

ביצועים,כאמור לא מעניינים אותי,רק שיהיה אמין וזול לתחזוקה.

ואגב,אם כבר דיברתם על זה,איך באמת ניתן יהיה לאמת את העניין הזה של כמה קילו' הרכב עבר!?

 

נשמח לשמוע חוות דעת שונות ומגוונות,מאחר והרבה חושבים על רכב מסוג זה!

פורסם

קובי אם אני לא טועה פיאסטה 93 מגיע אם מנוע 1400.

ה1300 קצת יותר חסכונית.

החזקה חודשית תיהיה תלויה באופן הנסיעה והצרכים שלך מהאוטו ובאיך דאגו לו בעליו הקודמים.

 

 

אוראל איך יהיה אפשר לאמת קילומטראז' ברכב הזה

ולמה בכלל עשו את השטות הזו?!

פורסם
קובי אם אני לא טועה פיאסטה 93 מגיע אם מנוע 1400.

ה1300 קצת יותר חסכונית.

החזקה חודשית תיהיה תלויה באופן הנסיעה והצרכים שלך מהאוטו ובאיך דאגו לו בעליו הקודמים.

 

 

אוראל איך יהיה אפשר לאמת קילומטראז' ברכב הזה

ולמה בכלל עשו את השטות הזו?!

 

לצערי אני לא מכיר כל אפשרות לאמת קילומטרז' אבל אפשר ללכת למוסך של החברה ולבדוק אולי איי פעם שמה נבדקה המכונית ונרשם הקילומטרז' זה יכול לתת בערך אפשרות לדעת אם מה שהמוכר אומר זה אמין. ( נגיד אם המוכר אומר שהיא עשתה רק 130 אלף וזה בעצם 230 ונגיד שיד לפניו טיפלו במוסך של החברה ונרשם קילומטרז' ושמה כתבו נגיד 140 אלף אז כבר תדע שהוא משקר :) ) למה עשו את השטות זה רק ה' יודע.

פורסם

אוראל, איזו סיפרה נישמטת מהקילומטראז'?

 

תוכל בבקשה להסביר שוב איך בדיוק אפשר לדעת מה הקילומטראז' הנוכחי של האוטו אים הקומבינה של הורדה של אחת הספרות בקילומטראז'?

תודה

פורסם
אוראל, איזו סיפרה נישמטת מהקילומטראז'?

 

תוכל בבקשה להסביר שוב איך בדיוק אפשר לדעת מה הקילומטראז' הנוכחי של האוטו אים הקומבינה של הורדה של אחת הספרות בקילומטראז'?

תודה

 

הסיפרה של המאות אלפים נשמטת לדוגמא אם הרכב שלי עבר 230067 בעיברית פשוטה זה מאתים שלושים אלף ושישים ושבע קילומטר בפיאסטה זה יראה ככה 30067 שלושים אלף שישים ושבע אבל לרכב בן 12 שלא הוחלף בוא מנוע לעולם אין סיכוי להיות בעל קילומטרז' כזה נמוך. תראה גם לפי מספר הידיים שעבר שנת וכו" זה יכול לתת מידת מידה מסויימת אם הרכב צריך להיות כבר ב 200 רלף או פחות. קח בחשבון שרוב ריכבי הפיאסטה שנת 97-99 היו בראשית דרכם בחברות הסכרה ככה שהקילומטרז' שלהם צריך להיות קצת גבוהה .

פורסם
הסיפרה של המאות אלפים נשמטת לדוגמא אם הרכב שלי עבר 230067 בעיברית פשוטה זה מאתים שלושים אלף ושישים ושבע קילומטר בפיאסטה זה יראה ככה 30067 שלושים אלף שישים ושבע אבל לרכב בן 12 שלא הוחלף בוא מנוע לעולם אין סיכוי להיות בעל קילומטרז' כזה נמוך. תראה גם לפי מספר הידיים שעבר שנת וכו" זה יכול לתת מידת מידה מסויימת אם הרכב צריך להיות כבר ב 200 רלף או פחות. קח בחשבון שרוב ריכבי הפיאסטה שנת 97-99 היו בראשית דרכם בחברות הסכרה ככה שהקילומטרז' שלהם צריך להיות קצת גבוהה .

 

או עכשיו אני חושב שהבנתי.

אז לפי הקילומטראז' שציינת בדוגמא הנ"ל, איך אני יכול לדעת שדווקא הספרה 2 היא זו שנישמטה ואמורה ליהיות כתובה ולא דווקא סיפרה אחרת ?

 

תודה על אופן ההסברה והסבלנות.:wink:

פורסם
או עכשיו אני חושב שהבנתי.

אז לפי הקילומטראז' שציינת בדוגמא הנ"ל, איך אני יכול לדעת שדווקא הספרה 2 היא זו שנישמטה ואמורה ליהיות כתובה ולא דווקא סיפרה אחרת ?

 

תודה על אופן ההסברה והסבלנות.:wink:

 

 

כל עוד זה במאות אלפים ועשרות אלפים אתה לא יכול אבל אם הרכב נגיד עשה 203067 מאתיים ושלוש אלף. ושישים ושבע קילומטר אז זה יראה ככה 03067 מה מסתתר מאחורי וילון מספר אחת זה תצתרך לנחש או לבדוק אם והאיש אמין .

פורסם
כל עוד זה במאות אלפים ועשרות אלפים אתה לא יכול אבל אם הרכב נגיד עשה 203067 מאתיים ושלוש אלף. ושישים ושבע קילומטר אז זה יראה ככה 03067 מה מסתתר מאחורי וילון מספר אחת זה תצתרך לנחש או לבדוק אם והאיש אמין .

 

מצחיקים פורד.

 

תודה לך אוראל.

×
×
  • תוכן חדש...