Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

הרכב הנידון הוא אופל קורסה 2003 1.2 איזיטרוניק עם 157,000 ק"מ דגם מנוע:Z12XE.

הבוקר ביקרתי במוסך שבו הרכב מטופל בשנה האחרונה לאחר שבשבועות האחרונים הרכב אוכל שמן בצורה מוגזמת.

(מעל ק"ג שמן בשבוע, בתוך העיר המצב עוד סביר יחסית, מחוץ לעיר גרוע יותר)

לאחר בדיקה קצרה, שמיעת המנוע הרועש ולחיצה חזקה על הגז שלוותה בענן עשן לבן.

האבחנה היא שהמנוע גמור ויש צורך בהחלפת המנוע.

שאלתי היא האם יש אופציות נוספות מלבד החלפת מנוע?

במה כרוכה החלפת מנוע מלבד המנוע עצמו? גיר חדש? מחשב?

 

כמו כן אשמח לקבל המלצות על בעלי מקצוע מכל איזור בארץ (אני מירושלים) המתמחים ברכב הנידון, לאיבחון סופי וטיפול.

 

תודה מראש,

דותן

פורסם

אני לא מכיר מוסכים בירושלים.

אך אני מציע לך לבדוק את מצב גומיות השסתומים.

כמו כן, ייתכן וניתן להחליף רק רינגים אך זה כבר כרוך גם בהוצאת ראש המנוע.

פורסם

ירושלים היא רק נקודת המוצא שלי, אשמח לקבל המלצות על מומחים לאיבחון וטיפול במנוע המדובר גם מחוץ לירושלים.

אני מוכן ליסוע לאבחון וטיפול אמין ומקצועי בכל רחבי הארץ, כמעט. (מראשון בדרום ועד נהריה בצפון.)

×
×
  • תוכן חדש...