Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בונדורה MAX-NORMAL-BI-LEV לפי הסדר של הכפתורים משמאל לימין .

תמיד נסעתי על נורמל אך העברתי בטעות ללחצן השלישי הBI-LEV והמנוע סוחב יותר טוב אך עדיין יש קירור טוב..

מה הכפתור הזה עושה? יכול להיות שהוא מאמץ פחות את המנוע ?

זה לא אורור רגיל כי יש מצב אחר שנקרא VENT שזה אוורור בלי מזגן...

לילה טוב!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ככל שאני זוכר מימי GM שעברו עלי בחדווה יחסית (בעיקר בגלל שהיה שם מזגן, שהיה נדיר באותו זמן וגלגלים רחבים להשתנע בבוץ ובחול) , יש הרחבה לתשובה הקודמת:

יש מצב BI-LEV שביחד עם מזגן פועל מזרים אויר קריר מהפתחים העיליים, ואויר חמים יותר ביציאות למטה. וואלה.

יש עוד אפשרות שזה המתג לסחרור אויר פנימי (מצב BI) או הכנסת אויר מבחוץ (נורמ, מקס).

העקיר שה"דלקו" האלה מקררים טוב עד 35 מעלות בחוץ. מעל זה הם לא הצטיינו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

תודה על התשובות

המזגן מקרר טוב גם ביום מאוד חם על נורמל.

יצא אוויר מהרגליים וגם מפתחי האוורור העליונים.

יכול להיות שזה אוויר ממוחזר ,או שזה באמת חום למטה כי הרגשתי חום ברגליים חשבתי זה מהמנוע...

אז אני מבין שזה שילוב של הכל ועדיף לחזור להשתמש בנורמל או מקס.

יכול להיות שזה סתם היה תחושה שהמנוע נוסע טוב יותר במצב הזה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...