Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי BMW סדרה 5 שנת 1982


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש באפשרותי לשים יד על BMW סדרה 5 שנת 1982 (אם אינני טועה בודי E28 ). עדיין לא ראיתי את הרכב ואין לי מידע באיזה מנוע מדובר - מקווה להיות יותר מפורט מחר.

מבקש ממביני דבר חו"ד לגבי הרכב באספקטים של כדאיות רכישה ושיפוץ, זמינות החלפים עלויות כלליות וכולי...

האם יש דברים ספציפיים לבדוק ברכב הנ"ל, מהי דעתכם לגבי איכות הרכב, אמינות, וחווית נהיגה ( כמובן בהקשר אספנות)?

האם ניתן להשוות לאמינות, לאיכות ולחוויית הנהיגה של מרצדס מאותן שנים?

 

כל דעה תתקבל בברכה כי אין לי היכרות וידע עם המכוניות של BMW. מקווה לעדכן גם בתמונות מחר.

 

בברכת חג שמח

אורן

פורסם

כרכב, לפני שנכנסים למנוע ולפרטים הטכניים מדובר ברכב מדהים, הן לנהיגה והן מבחינת הקדמה הטכנולוגית יחסית לזמנו (מ-4 בלמי דיסק, הזרקה, בקרות על מפלס מים ואורות שרופים ועד מראות חשמליות וכל הפינוקים שתוכל לחשוב עליהם לסביבת הנהג), ניתן לרכוש כמעט כל בורג הן חדש והן משומש (בחו"ל כמובן, פה יש בעיקר חול), מחירים החלפים והחלקים זולים יחסית ובאם תקח בחשבון את האפשרות שייתכן ותתקע שבועיים (אישור משרד התחבורה... חודש?) עד שיגיע חלק קריטי לנסיעה ובשל כך הרכב יושבת למעט זמן בכל פעם, אין בעייה בכלל להשתמש בו הן כרכב יומיום והן כרכב פנאי וכיף, בשל התנהגות כביש פשוט מדהימה, הנע(א)ה אחורית, היגוי מאוד(!) מדוייק ונוחות נסיעה משולבת עם כוח בריא מתא המנוע (תלוי כמובן במנוע, במקרה של הרכב שלי מדובר ב-M30 שהוא ה"ביג בלוק" של מנוע ה-2,500 סמ"ק המוזרק).

 

אני משתמש ברכב זה (שנת 1983) כרכב יומיום וגומע איתו לא מעט ק"מ מאז שרכשתי אותו, צריכת דלק סבירה מאוד (בקרוב אחליף לידני ותשתפר ההנאה והצריכה...), הוצאות אפסיות עד כה (והצטיידות איטית בחלפים מועדים לפורענות) ובעיקר, כיף כיף כיף!

 

אם תרצה סיבוב התנסות עם רכב שכזה, אתה מוזמן :-)

 

ליאור.

 

כמה תמונות ממפגש בימרים שהיה לאחרונה וכן מהעדכונים האחרונים בבימר שלי, להמחשה :wink:8)

28092010219.jpg

dsc3705.jpg

03092010174.jpg

dsc3817.jpg

dsc3708x.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לכל המשיבים עד כה רב תודות,

 

ליאור - נזכרתי בשרשור שלך וכך גם נזכרתי שהיא אמורה להיראות נהדר.

 

מחר אלך לראות אותה - היא לא נסעה מזה זמן ממושך, ונתרשם מה היקף העבודה שהיא תצריך במידה ואחליט ללכת על זה.

בעקרון אני מכיר את החוויה מהצד של מרצדס - אני מתנייד על (W123 CE (Coupe בימים שאני לא על האופנוע.

 

מקווה להביא עדכונים מהשטח מחר, ואם אחליט לא ללכת על זה - אפרסם אותה בשרשור המתאים לקהל הרחב...:-P

 

בכל מקרה תמיד אשמח לשמוע עוד

אורן

פורסם
מה תעשה עם ה123 קופה ?

 

לא הבנתי...

אם השאלה היא מה התוכית לגביה - אזי אין שינוי - המרצדס נשארת כי היא פשוט נהדרת...:wink: :wink: :wink:

פורסם

שלום לכולם,

 

טוב, אז ראיתי את הרכב היום ואיך לומר - רגשת מעורבים...

מדובר ב 518 עם בודי טוב, קצת חלודה פה ושם (לא בדקתי את הרצפה אז אולי יש יותר פה משם..:? ) "סלון" ככה ככה ואיזו שהיא בעיה לא ברורה במנוע... אבל מה ג'אנטים מטורפים

 

על פניו נראה שהיא יכולה להיות פרוייקט שיפוץ נחמד למי שיש את הכסף הזמן והכי חשוב עניין (רק מלדמיין את הג'אנטים האלו על רכב משופץ גורמת לבלוטת הריר לדלוף) אבל לי כנראה אין את אף אחד מהדברים הנ"ל בשבילה -חושבני שבעיקר העניין (אם היה מדובר ב525 וכיו"צ זה היה סיפור אחר...) ויחד עם עומס פרוייקטים תמידי נראה לי שארד מהעניין.

 

שוב תודה לכל מי שענה, ואני אעלה אותה לשרשור המתאים אולי משהו יתאהב בה..

לפרטים נוספים - אשמח לענות בפרטי

ברכות

אורן 

bmw4.jpg

_bmw3.jpg

bmw-2.jpg

bmw-1.jpg

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הרכב למכירה ? יש לי:-):evilbat: 2 כאלה בידיוק אני רוצה רכב לחלקים 0525680316 ניסים

 

האאאממ... דיברתי איתך (או עם אבא שלך?) לפני שבוע, אמרתי לך/ו שיש לי 2 כאלו לחלקים... עכשיו תורך ליצור קשר אם אתה מעוניין :wink:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
שלום לכולם,

 

טוב, אז ראיתי את הרכב היום ואיך לומר - רגשת מעורבים...

מדובר ב 518 עם בודי טוב, קצת חלודה פה ושם (לא בדקתי את הרצפה אז אולי יש יותר פה משם..:? ) "סלון" ככה ככה ואיזו שהיא בעיה לא ברורה במנוע... אבל מה ג'אנטים מטורפים

 

על פניו נראה שהיא יכולה להיות פרוייקט שיפוץ נחמד למי שיש את הכסף הזמן והכי חשוב עניין (רק מלדמיין את הג'אנטים האלו על רכב משופץ גורמת לבלוטת הריר לדלוף) אבל לי כנראה אין את אף אחד מהדברים הנ"ל בשבילה -חושבני שבעיקר העניין (אם היה מדובר ב525 וכיו"צ זה היה סיפור אחר...) ויחד עם עומס פרוייקטים תמידי נראה לי שארד מהעניין.

 

שוב תודה לכל מי שענה, ואני אעלה אותה לשרשור המתאים אולי משהו יתאהב בה..

לפרטים נוספים - אשמח לענות בפרטי

ברכות

אורן

 

הניתוח שלך נכון, המנוע שבמוו 518 הוא חלש לבודי (525,528,535) אלו נפחי מנוע המתאימים לגוף כזה.

ברשותי היה 520I עם מנוע 130 כ"ס והוא בהחלט התאים לבודי.

מצא משה

פורסם

מזל טוב!

בדיוק רציתי לכתוב שהוא עבר מקום עוד לפני שניסיתי לאתר את הבעלים.

שיהיה בהצלחה ומבחינתי כאן מסתיים השרשור.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...