Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם-ההסבר טיפה ארוך אבל אני רוצה שתבינו את התמונה במלואה.

לפני שבוע בעת טיפול החלטתי להחליף פלגים-רכשתי פלגים של מוטורקראפט והחלפתי(לפני זה היו מצתים של דנסו).

לאחר ההחלפה הרכב פשוט התחיל לקרטע בעת לחיצה על דוושת הגז בסל"ד נמוך.

החלפתי חזרה לפלגים של דנסו והבעיה נפתרה. חשבתי שאולי המוכר נתן לי פלגים לא מתאימים. הלכתי למוסך של פורד(מורשה יבואן) ושם נאמר לי שהמצתים כן מתאימים לרכב.

חזרתי למוכר-הפעם הוא הרכיב לי הפלאגים(אמר שיכול להיות שהרכבתי לא טוב)-ואמר לי לחזור אליו אם הבעיה חוזרת. הרכב נסע בסדר כ-50 ק"מ ואז שב התחילו הקרטועים וההשתעלויות. בהתחלה מעט ועם הזמן התגברו הקרטועים.

אני אחזור אליו אבל השאלה שלי היא האם יכול להיות שפלגים לא תקינים יתחילו לעשות בעיות רק לאחר מס' ק"מ? האם יש משהו נוסף שיכול לגרום בעיה דומה?

רק אציין שחוטי הצתה הוחלפו לפני 15K ק"מ(לא מוטוקראפט-משהו אמריקני שהומלץ לי גם ע"י מוסך פורד)ובנוסף יש צינור נשם עם חור שהבנתי שלא אמור להיות קשר בין הדברים)

ד"א מרווח האלקטרודה בדנסו קטן מהמוטוקראפט אבל בחברה אמרו לי שזהו הדגם המתאים

תודה

אלון

פורסם

אלון שלום.

באתר של motorcraft (מצורף הלינק- http://www.fordpartswebsite.com/) תוכל לראות שאין באפשרויות הדגם את הפיאסטה כך שכנראה אין שם גם פלאג מתאים עבורה.ניסיתי גם שנתונים נוספים ועדיין לא מצאתי פיאסטה.

לעומת זאת,באתר של denso (הנה הלינק - http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=FIESTA&filename=4w-29.txt&action=search) אכן יש רשימה של דגמי פיאסטה עם פלאגים מתאימים.

כפי שרשמת,באופן מובהק עם פלאגים של motorcraft יש בעיה ואין להם פלאג ממולץ לפיאסטה ועם פלאגים של denso אין לך בעיה ויש להם פלאג ממולץ לפיאסטה- אז הנה לך הפתרון.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
תרשום דגם מנוע ואת תדגם המצתים שקיבלת.

בנוסף, מאיזו תוצרת חוטי ההצתה?

 

דגם מנוע-J4J

דגם מצתים-motorcraft agfs 32 pm

בחברה נאמר לי שדגם זה הינו זהה למה שנמכר כיום רק השם שונה (לא הסכים לתת לי מס' דגם הנמכר כיום)

לגבי חוטי ההצתה היה רשום על האריזה רק שהיא נזרקה -עלותם הייתה כ130 ש"ח

 

adz-

כשהייתי במוסך המחסנאי אמר לי שהם שמים רק מוטורקראפט (זהה לדגם שרכשתי) ושלא מומלץ להחליף לחברה שונה (נאמר גם כאן באתר מס' פעמים)-לדעתי באתר של מוטורקראפט שהמלצת עליו מתאורים רק הדגמים הנמכרים בארה"ב ולכן לא נמצאת שם הפיאסטה-תקן אותי אם אני טועה

תודה

אלון

פורסם

ראשית, ע"פ אותודאטה המצתים המתאימים לרכב שלך הם AGFR22PP1 ולא הדגם אותו קיבלת בחברה.

שנית, במיהד ואין לך בעיה עם מצתים של דנסו אז למה להחליף?

ולסיום, אני מקווה שלא מדובר בסט חוטי הצתה של שרשום עליהם BS, MADE IN USA או משהו כזה.

 

נ.ב., בטח שהמחסנאי בחברה ימליץ לך להשתמש ב-MOTORCRAFT בלבד. הם הכי יקרים :wink:

פורסם

אלון שלום.

1. לגבי השאלה האם המידע באתר motorcraft מתייחס רק לדגמי ארה"ב - לא יודע.

2. לגבי המלצת המחסנאי על motorcraft: הרכב שלי הוא מגאן וברנו לא רק המוסכים המורשים אלא גם הרבה אנשים אחרים ממלצים בתוקף שברנו מאד מומלץ להשתמש רק בחלפים מקוריים.לפני כמה זמן נשבר אצלי פלאג והייתי חייב להחליף במיידי פלאגים.במוסך היו רק פלאגים של denso.הרכבתי פלאגים תואמים ע"פ הקטלוג של denso והרכב נסע באופן תקין לחלוטין במשך שבוע עד שקניתי פלאגים מקוריים חדשים והחלפתי בגלל הטענה שצריך להשתמש בחלפים מקוריים למרות שהמנוע עבד עם הפלאגים של denso לא פחות טוב מאשר עם המקוריים כך שלדעתי לא צריך להיבהל מהמלצות המוסך המורשה.

3. בדקתי באוטודטה 3.18 עד שנת 2007 לגבי הרכב שלך (ford fiesta/courier(96') 1.3 J4J)-פיאסטה שנת 2000 מנוע J4J

ואלו הפלאגים שממולצים שם:

* MOTORCRAFT AGRF22PP1 מרווח 1.00 מ"מ

* BERU 14KR-7DUX מרווח 1.10 מ"מ

* BOSCH HR8DCX מרווח 1.00 מ"מ

* CHAMPION RS9YCC מרווח 0.90 מ"מ

* NGK PTR5D מרווח 1.00 מ"מ

מקווה שעזרתי,

ADZ

 

*עריכה:

עכשיו ראיתי את ההודעה של m c ofer,ואני בהחלט מסכים איתו-אכן,בדוק שלא "דחפו" לך חוטי הצתה של BS,ז"א ביתן ספארק.ע"פ הדעות בפורום אלו חוטים לא מומלצים.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
דגם מנוע-J4J

דגם מצתים-motorcraft agfs 32 pm

בחברה נאמר לי שדגם זה הינו זהה למה שנמכר כיום רק השם שונה (לא הסכים לתת לי מס' דגם הנמכר כיום)

לגבי חוטי ההצתה היה רשום על האריזה רק שהיא נזרקה -עלותם הייתה כ130 ש"ח

 

adz-

כשהייתי במוסך המחסנאי אמר לי שהם שמים רק מוטורקראפט (זהה לדגם שרכשתי) ושלא מומלץ להחליף לחברה שונה (נאמר גם כאן באתר מס' פעמים)-לדעתי באתר של מוטורקראפט שהמלצת עליו מתאורים רק הדגמים הנמכרים בארה"ב ולכן לא נמצאת שם הפיאסטה-תקן אותי אם אני טועה

תודה

אלון

 

לפי חשבונית המק"ט שמופיע לי 1AGFS22C מ 2008.

 

כשאני הולך למורשה אני נותן לו את רישיון רכב ולפי זה הוא נותן לך את החלק נראה לי שכמעט לא יכולה להיות טעות אצלהם.

 

החלפתי כבר מספר פעמים ולא הייתה לי תקלה איתם.

 

לגבי חוטי הצתה לצערי אין אפשרויות זה או סט 100 ש"ח ביתן ספרק או 1000+ לסט מוטוקרפט מקורי , לדעתי עלות מול תועלת שים את הביתן כאשר יהיה חשד לבעיה קטנה מכיוון החוטים תחליף .החלפה פשוטה אם תרצה אסביר לך החלפתי לא מזמן.

פורסם
לגבי חוטי הצתה לצערי אין אפשרויות זה או סט 100 ש"ח ביתן ספרק או 1000+ לסט מוטוקרפט מקורי , לדעתי עלות מול תועלת שים את הביתן כאשר יהיה חשד לבעיה קטנה מכיוון החוטים תחליף .החלפה פשוטה אם תרצה אסביר לך החלפתי לא מזמן.

 

ממש אבל ממש לא נכון ולא מומלץ! מדובר בחוטים מאיכות ירודה מאוד בעלי התנגדות לא מתאימה בכלל! הניצוץ לא יהיה אופטימלי מרגע הרכבת החוטים והם יתחילו להתפרק מהר מאוד!

הפשרה האופטימלית היא סט חוטי הצתה מסיליקון מתוצרת BERU. איכות שלא יורדת מהמקוריים והמחיר שווה לכל נפש - בד"כ בין 250-300 שקלים.

פורסם
ממש אבל ממש לא נכון ולא מומלץ! מדובר בחוטים מאיכות ירודה מאוד בעלי התנגדות לא מתאימה בכלל! הניצוץ לא יהיה אופטימלי מרגע הרכבת החוטים והם יתחילו להתפרק מהר מאוד!

הפשרה האופטימלית היא סט חוטי הצתה מסיליקון מתוצרת BERU. איכות שלא יורדת מהמקוריים והמחיר שווה לכל נפש - בד"כ בין 250-300 שקלים.

 

 

אין בארץ חוטי הצתה beru לפחות לפיאסטה נבדק עם היבואן ,אם אתה מוכר בכיף.

כמו שאמרתי יש או ביתן או מוטוקרפט במחיר מופקע. כרגע אני עם הביורו מספר חודשים לא מורגש שום בעיה כלשהיא,אפילו שיפור לטובה לא יודע כמה זמן היו הקודמים ברכב, מצידי אני אחליף כל שנה. מציאות עגומה אבל זה מה שיש.

פורסם
לפי חשבונית המק"ט שמופיע לי 1AGFS22C מ 2008.

 

כשאני הולך למורשה אני נותן לו את רישיון רכב ולפי זה הוא נותן לך את החלק נראה לי שכמעט לא יכולה להיות טעות אצלהם.

 

החלפתי כבר מספר פעמים ולא הייתה לי תקלה איתם.

 

לגבי חוטי הצתה לצערי אין אפשרויות זה או סט 100 ש"ח ביתן ספרק או 1000+ לסט מוטוקרפט מקורי , לדעתי עלות מול תועלת שים את הביתן כאשר יהיה חשד לבעיה קטנה מכיוון החוטים תחליף .החלפה פשוטה אם תרצה אסביר לך החלפתי לא מזמן.

 

מומלץ להחליף את חוטי ההצתה למקורים בלבד.

חוטי הצתה תחליפים באיכות ירודה עלולים לגרום לבעיות הצתה וחוסר סחיבה.

פגשתי אדם עם דולר, החלפנו דולרים ועדיין לכל אחד מאיתנו יש דולר אחד. פגשתי אדם עם רעיון, החלפנו רעיונות ועכשיו לכל אחד מאיתנו יש 2 רעיונות.

פורסם

אם כל חלק נתכופף בפני היבואן עד סוף שנה ההוצאות יעלו על שווי הרכב, כמו ההצעה של צינור גומי בעלות של 500 ש"ח שקיבל שבוע שעבר פותח השרשור, די עם הגניבה יש אלטרנטיבות .

ישנם חלקים אחרים שלא יהי ברירה ובאמת להשקיע ,כאן שוב אפשר להסתדר, ניתן לפותח השרשור להחליט .כמו שאמרתי אני עם הסט החלופי ואין שום בעיה בכלל!

פורסם

לגבי המצתים זה המק"ט

 

FE 1216460

 

וזה הדגם Motorcraft AGFS22C1

 

שים חוטי הצתה מקוריים ובתדוק את הכויל

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...