Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

החלטתי שאני רוצה לצבוע את גג הרכב שלי לשחור מט או שחור רגיל

בגג יש 2-3 נקודות של פיצוצי צבע קטנים ולכן הגג צריך שיוף.

רציתי לדעת כמה אמור בערך לעלות צביעת גג נטו והמלצות על פחחים באיזור ראשל"צ ואפילו חולון ככה .

 

תודה רבה לכולם !

פורסם

תנסה את קאר-קולור בראשון לציון

 

ראיתי לא מעט עבודות פחחות\צבע\פיבר שלהם וזה היה נראה ממש טוב

 

תבקש לדבר עם שמעון:

 

039504752

G-D will give me justice

פורסם
לא מכיר פחחים באזור שלך.

צביעה צריכה לנוע בין 500 ל1000 ש''ח, הערכה גסה.

 

מצטרף לשאלה ... האם אפשר לצבוע לבד ? ואם כן איזה צבע צריך לקנות ???

פורסם

יש 2 פחחים ליד הטבון כעקרון פעם ראשונה שבאתי לשם במוסך הצהוב עשו לי החלה מחיר 400 שקל במקום 700 שקל שכל שאר הפחחים הציעו לי וגם עבודה בסדר ואפילו יותר מהר ממה שכל השאר הבטיחו, אז אם לא הייתה שם הייתי ממליץ לקפוץ לראות + תמיד אפשר נראה לי להוריד אותו במכיר כי תמיד אפשר ללכת צעד אחד ימינה ולשאול בכמה השני לוקח.

(לא שבדקתי את זה תאמת)

×
×
  • תוכן חדש...