Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגע חזרתי מארוע משפחתי מחוץ לעיר והחלטתי לכתוב לכם פה.

 

אני בנתיב הימני, הכל בסבבה, הדלקתי לי מוזיקה כשיצאתי לדרך ונהגתי באמת למופת.

אבל אבל, אני רק רוצה לעקוף, רק רוצה את מה שמגיע לי, מבחינת החוק (צד שמאלי נקי מרכבים)

אמרתי אני לא אתרגז ואסע בנתיב הימני ושהוא ישתגע עם עצמו בשמאלי.

המשכתי בנסיעה ושוב, אותו סיפור עם נהג אחר, פשוט משייט להנאתו בשמאלי.

 

נוסע עוד 10 דקות, וכאילו שהבחור מלמעלה מסתכל עליי ואומר: אני אעשה לו קטע, אשלח לו עוד אחד לעצבן אותו.

הפעם נהגת, פשוט נוסעת בנתיב השמאלי.

צפצפתי לה (לא מהבהב לאף אחד בלילות, שונא כשעושים לי את זה) והיא לא הבינה, אז צפצפתי שוב, וכנראה היה לה חם ונעים שם בנתיב השמאלי, אז ליטפתי את האורות הגבהים, ממש ליטופון עם האצבע והיא קלטה וזזה הצידה.

כשהגענו לרמזור ונא נעמדה לידי, היא מצפצפת לי "תפתח את החלון" וכשפתחתי, היא פשוט צרחה עליי: "מה קרה? למה אתה מהבהב? אין לך מספיק כביש?"

גלשתי עם הרכב קדימה (הטריק המוכר של התחלפות הרמזור, בגלל המשקל) וכשהרמזור התחלף לירוק, פשוט נסעתי משם.

הפעם לא כעסתי, לא הייתה בי טיפת כעס. גם לא ייחסתי לה יותר מדי חשיבות.

מה שכן, אם היה אור יום והייתה נוחתת עליי מוזת ה"מורה", הייתי מחנך, אותה לתפארת מדינת ישראל ומעביר לה שיעור בצדדים שבהם היא רשאית לנהוג.

והנה השאלות שלשמן פתחתי את השירשור: לצעוק? לא יעזור, היא עשויה רק לעשות דווקא. להתעצבן? מה זה יתן לי? ככה היא תלמד? אולי להמשיך לנסוע בנתיב הימני ומבחינתי שהיא תמשיך לנהוג בשמאלי שעות?

כל כך נמאס לי מהנהג(ת) הישראלי הממוצע, שאדיוט מספיק כדי לא להתחשב באחרים. שעסוק מספיק כדי להבהיר לאחרים, שהדבר האחרון שמעניין אותו, זה מה שנעשה בכביש.

קטע אמיתי חברים:

בעבר כעסתי, ממש עצבים. ראיתי שלא פועל, ניסיתי אפילו לצחוק, אבל זה היה כל כך עצוב שלא יכולתי לצחוק מהמצבים האלה.

אפילו לבכות ניסיתי, אבל הפסקתי לבכות כשסיימתי עם הצבא, כשחבריי נהרגו לידי. מה שנשאר לי זה להיות אפאתי, אולי קפוא רגשות, כי אחרת איך אנהג בשלום, עם הנהג הישראלי הממוצע?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעניין איך היית מגיב אם היית רואה את שובל המשאיות מכיוון אשדוד לגדרה שנתקלתי בהם אתמול בבוקר, משאיות של 10 טון נוסעות לך בנתיב השמאלי בניחותא וחוסמות אותו כאילו זה מינימום הכביש של אבא שלהם.

 

לא היה אכפת לי אם לא היה נדבק לי כל שנייה איזה נהג משאית משוגע שדוהר קדימה וכל הזמן דוחק בי מאחור ונצמד אליי (ואי אפשר להגיד שזחלתי בנתיב הימני או משו בסגנון), נסעתי על גבול המותר עם סטייה צפונה לכיוון ה110 לפעמים ועדיין נהגי המשאיות הרשו לעצמם לסוע הרבה צפונה מהמהירות הזאת, ושאף רציתי להיות נחמד או פשוט שפוי ולא לגרום לעצמי להמרח על על איזה עמוד בצידי הכביש להופיע בחדשות השעה 8, ניסיתי לפנות שמאלה ואי אפשר... למה? כי יש 2 משאיות באורך 10 מטר כל אחת שחוסמות גם את הנתיב הזה...

 

הרבה היגיון בכבישי ישראל אל תחפש, תמצא יותר היגיון בגן החיות.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

אז מה אתה מציע?

למכור את הרכב ולעבור לאוטובוסים ומוניות?

או אולי קורקינטים?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
אז מה אתה מציע?

למכור את הרכב ולעבור לאוטובוסים ומוניות?

או אולי קורקינטים?

האמת שלא, בעיקר הרבה סבלנות ושכל אחד בעצמו ישמור על החוקים המקובלים בכביש לפני שנתקן אחרים.

או שפשוט נעבור לקטנועים\אופנועים החבר'ה האלה מסתדרים לא רע =\ מישהו שלומד איתי הגיע עם קטנוע רבע שעה לפניי לבסיס תל נוף גדרה מאשדוד והוא יצא 5 דקות אחריי.

 

אבל יקח לי עוד זמן להשתכנע שקטנועים עדיפים, החבר'ה האלה פשוט מתאבדים צצים משום מקום ולפעמים מלחיצים אותי כל כך שאני שובר הגה לכיוון הנתיב הנגדי כדי לא להדביק אותם לשולי הכביש וזה קרה לי לפחות פעמיים או שלוש בשבועיים האחרונים.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
צפצפתי לה (לא מהבהב לאף אחד בלילות' date=' שונא כשעושים לי את זה)...[/quote']

על מה ולמה אתה צופר?!

האם היתה קיימת סכנה כלשהי? הזהרת מפני תאונה?

צפירה אינה מיועדת לשם שימת לב של משתמש אחר בדרך, כי הנך חפץ לעוקפו(גם אם כחוק).

נסעתי על גבול המותר עם סטייה צפונה לכיוון ה110 לפעמים ועדיין נהגי המשאיות הרשו לעצמם לסוע הרבה צפונה מהמהירות הזאת...

רכב משא עד משקל 12 ט' אינו מוגבל במהירות נסיעתו ודינו כדין כל משתמש אחר בדרך.

אם לך מותר לחרוג מן המהירות המותרת(תוך לקיחת סיכון מחושב לקבלת דו"ח), אזי גם לו מותר...:idea:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כל יום רואים נהגים/ות כאלה בכבישים.

 

דוגמא היום בבוקר: כביש 20, אחרי מחלף קוממיות לכוון דרום- בנתיב ימני נוסעת משאית, נהג של המשאית השניה (שהיתה מאחוריה) החליט לעקוף אותה ונדחף לנתיב שמאלי ממש לפני המיניבוס. נהג המיניבוס כנראה התעצבן ועקף את המשאית (העוקפת) - בשול שמאלי :shock:

פורסם

דבר אחד אני חייב להגיד לך וזה ש90 אחוז מהנהגים לא שומעים צפירות וכד' במיוחד לא בנסיעה (שומעים רדיו,מפחדים מהצל של עצמם....) .

 

ועצה קטנה ,

כמו שרובנו (שכבר התבגר בשלב כלשהו) עושים אז פשוט תעבור ותמשיך הלאה.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני תוהה, מדוע אתה בכלל פותח חלון סתם בגלל שאיזה טמבל אמר לך לעשות זאת?

הרי יכול להיות לו ביד גם רימון הלם, או קופסת קוטג' פתוחה... לך תדע איך זה יגמר.

פורסם
על מה ולמה אתה צופר?!

האם היתה קיימת סכנה כלשהי? הזהרת מפני תאונה?

צפירה אינה מיועדת לשם שימת לב של משתמש אחר בדרך, כי הנך חפץ לעוקפו(גם אם כחוק).

 

רכב משא עד משקל 12 ט' אינו מוגבל במהירות נסיעתו ודינו כדין כל משתמש אחר בדרך.

אם לך מותר לחרוג מן המהירות המותרת(תוך לקיחת סיכון מחושב לקבלת דו"ח), אזי גם לו מותר...:idea:

 

תגיד לי, באת לחנך אותנו?

אני בטוח שגם אותך התופעות האלו מרגיזות כמו כל אדם שפוי אחר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

חברים, הפשוט והקל זה, להמשיך בנתיב הימני ולהגיד: על ה*ין שלי ושהיא תתפוצץ, בנתיב השמאלי שלה.

הכל טוב ויפה, בשעה 3 לפנות בוקר, בכביש ריק.

אבל כשהכביש מלא? כשלפעמים אין ברירה, ומדובר בעניין של בטיחות? כשלמשל יש צמיג קרוע/קופסא/קרש זרוקים בכביש?

מורה הנהיגה שלי אמר לי משפט חכם, לפני שנים, שלעולם לא אשכח:

בכביש תמיד תהיה חכם, אל תהיה צודק.

אני מניח שמי שהמציא את העקיפה משמאל, מי שהמציא את הנתיב השמאלי כעקיפה, המציא אותו רק כנתיב עקיפה ולא כנתיב נסיעה לכל דבר.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בנוגע לצפירה מול הבהוב - תמיד אעדיף הבהוב. הצפירה מבחינתי מיועדת למקרים קיצוניים. כשאני לא עצבני, אני קודם כל מאותת שמאלה כשאני בנתיב השמאלי כדי לאותת לזה שלפני שאני רוצה לעקוף. אם זה לא עוזר - הבהוב קצר של אורות גבוהים, שהופך בהדרגה לסדרת הבהובים ארוכה. רק אם הבנאדם באמת מתעלם לגמרי (או שהמראה המרכזית שלו לא מכוונת) אז אני צופר קצת, ובסוף מתייאש, עוקף מימין, חוזר לשמאל ונוגע קצת בבלמים או מאותת ימינה שוב וחוזר לימין. לרוב זה מספיק בשביל שהבנאדם יקלוט שהוא תקוע בשמאלי ללא סיבה, אבל לא תמיד...

כמובן שכשאני כבר עצבני אז סדר הפעולות מתכווץ :wink:

 

בכל מקרה, לי הרבה יותר מפריע אלו שעוברים נתיבים בלי לאותת וללא אזהרה. אתמול זה קרה לי בכביש בינעירוני מפותל, המטומטמת שנסעה קצת לפני מימין פשוט נכנסה לנתיב השמאלי תוך כדי התעקלות הכביש שמאלה. אני, שבדיוק עמדתי לעקוף אותה, נאלצתי לבלום בחדות. האנשים האלה הרבה יותר מפחידים - הם פשוט לא מודעים לכך שיש מכוניות נוספות על הכביש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בנוגע לצפירה מול הבהוב - תמיד אעדיף הבהוב. הצפירה מבחינתי מיועדת למקרים קיצוניים. כשאני לא עצבני, אני קודם כל מאותת שמאלה כשאני בנתיב השמאלי כדי לאותת לזה שלפני שאני רוצה לעקוף. אם זה לא עוזר - הבהוב קצר של אורות גבוהים, שהופך בהדרגה לסדרת הבהובים ארוכה.

 

התנהגות מהסוג הזה, של גבר או אישה, שמאותתים בזמן שמישהו או מישהי עוקפים, אני שונא.

הכביש ובו הנתיב השמאלי איננו פרטי שלך, אלה העוקפים שמאחורי אלה שנוסעים בנתיב השמאלי.

למשל:

אם אני באמצע עקיפה, נוסע כחוק (90 קמ"ש עד 100) והוא או היא מאחורי, צופרים ומהבהבים בעצבים של "תזוז יא צב אני נוסע על 130 ואתה מעצבן אותי", אני אשאר שם עד לשנייה שאסיים עקיפה, לא אתייחס לא לצפירות ולא להבהובים, לא לצעקות ולא לבכיונים.

אבל אבל אבל:

אם החבוב/ה נמצאים סתם בנתיב השמאלי? כי יש שם נוף יפה, כי בא להם להקיא מהחלון, כי אלף סיבות נוספות?

לשם כך פתחתי את השירשור המדובר.

מצד אחד לא לעניין להתנהג בבריונות בכביש, זה לא מכובד ולא חוקי.

מצד שני, מה אני אעשה עם נהגות/ים כאלה?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

מערכת החינוך משוועת למחנכים.

 

אולי תתגייסו אליה..

 

ממש לא זקוקים למחנכים בכבישים. החינוך הזה יכול לגרום לתאונות או לקטטות וגם לרצח.

 

קשה לך לדמיין שאתה באנגליה, סע בנתיב הימני בניחותא ותן לשמאליים להישאר בשמאל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בנוגע לצפירה מול הבהוב - תמיד אעדיף הבהוב. הצפירה מבחינתי מיועדת למקרים קיצוניים. כשאני לא עצבני, אני קודם כל מאותת שמאלה כשאני בנתיב השמאלי כדי לאותת לזה שלפני שאני רוצה לעקוף. אם זה לא עוזר - הבהוב קצר של אורות גבוהים, שהופך בהדרגה לסדרת הבהובים ארוכה.

 

התנהגות מהסוג הזה, של גבר או אישה, שמאותתים בזמן שמישהו או מישהי עוקפים, אני שונא.

הכביש ובו הנתיב השמאלי איננו פרטי שלך, אלה העוקפים שמאחורי אלה שנוסעים בנתיב השמאלי.

למשל:

אם אני באמצע עקיפה, נוסע כחוק (90 קמ"ש עד 100) והוא או היא מאחורי, צופרים ומהבהבים בעצבים של "תזוז יא צב אני נוסע על 130 ואתה מעצבן אותי", אני אשאר שם עד לשנייה שאסיים עקיפה, לא אתייחס לא לצפירות ולא להבהובים, לא לצעקות ולא לבכיונים.

אבל אבל אבל:

אם החבוב/ה נמצאים סתם בנתיב השמאלי? כי יש שם נוף יפה, כי בא להם להקיא מהחלון, כי אלף סיבות נוספות?

לשם כך פתחתי את השירשור המדובר.

מצד אחד לא לעניין להתנהג בבריונות בכביש, זה לא מכובד ולא חוקי.

מצד שני, מה אני אעשה עם נהגות/ים כאלה?

 

אם היא מצאה לנכון לפתוח את החלון ולהתלונן לך על מה ש-היא- לא עשתה בסדר אני במקומך בכל שעה ביום הייתי אומר לה שלא, אין לי מספיק כביש, באלי את כל הכביש, ואם לפי החוק כל הכביש מגיע לי אז כך יהיה.

לא נוסעים בשמאלי, אולי היא סתם לא יודעת, אולי היא חשבה על ליפסטיק חדש בשיעורי הנהיגה ולכן איבדה ריכוז כאשר המורה דיבר על חוקי נהיגה בסיסיים, אולי הטסטרים ויתרו בלהכשיל אותה והעבירו בטסט השמיני.. אבל לנהוג נכון היא ברור שלא יודעת.

 

אני אישית יודע טוב מאוד למי להעיר ולמי לא ויוצא לי לעיתים רחוקות להעיר לאנשים וגם אז זה נצרך בהחלט

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.


×
×
  • תוכן חדש...