Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני משתגע מתרבות הנסיעה בארץ שממש הייתה מרתיחה אותי בהתחלה אבל למדתי להיתרגל

אני גם משתמש בנתיב השמאלי לעקיפה ועוקף ונוסע בנתיב השמאלי ולאט לאט עובר את השיירה(במיוחד המשאיות שנוהגים כמו ...)

וברגע שמזהה רכב מאחור שעבר לשמאלי ורוצה לעקוף אני מאותת לימין וחוזר חזרה ולא מפיעה לאף אחד

בכביש חובה להיתחשב גם באחרים ולימנוע מצבים מסוכנים רק ביגלל שאנשים חושבים שהכביש שייך להם ובכוח לא נותנים לך להישתלב בנתיב שלהם גם אם מאותתים במשך דקות ארוכות רובם פשוט לא מוכנים לתת לאף אחד להיכנס בנתיב שלהם כאילו זה מירוץ ואתה תגיעה בימקומו למקום הראשון, ומיצידם שתפספס את היציאה ותיסע סתם עוד עשרות ק"מ עד שתוכל להגיעה ליעד המבוקש! כי בישבילו העיקר שלא איבד את אלפית השניה שהוא היה צריך "לבזבז" בשבילי זה ממש מעצבן!

 

אני שרואה שאנשים מאותתים אני בשימחה נותן להם להישתלב בביטחה אבל גם אני שונא את הלא מתורבתים שלא מאותתים ובחדות שוברים הגה וכמעט מורידים אותי מהנתיב העיקר שידחפו לנתיב שהם חפצים בו!

 

בקיצר מה קשה כל כך לתת לרכב להישתלב בנתיב שלך שהוא מאותת בצורה מתורבבת ומחכה וחייב לעבור כי היציאה הקרובה מובילה ליעד שלו? מי שמכבד את האחרים ונוהג בתרבות אני שמח תמיד לתת להם לעבור לעקוף בצורה בטוחה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכל הנהגים ש"משייטים בשמאל" כשרכב תקוע על הנתיב השמאלי הוא כנראה נוסע לאט בשבילכם, ואם תבדקו את עצמכם ברוב המקרים סביר להניח שכולנו עוברים את המהירות המותרת בכלל אז אולי במקום לבקר את זה שנוסע מלפנינו נבקר את עצמנו קודם

ולגבי כל החכמים שעוקפים מימין ואז עושים דווקא לנהג שנוסע לתומו בשמאלי מלטפים את הבלמים וכדומה אין יותר מעצבן מזה

קרה לי מקרה אמיתי נסעתי בשמאלי כאשר שלושת הנתיבים עמוסים כך שלא הפרעתי לאף אחד במהירות של 110 קמ"ש, כשמשום מקום מגיח לו איזה חכם (כנראה היה מאוחרי) והאט פתאומית , לא מספיק שכמעט נתקעתי בדביל כשניסיתי לרדת ימינה הוא המשיך לחסום אותי, זה קרה לפני חודשיים ועד היום אני מתעצבן כל פעם שאני חושב על המקרה

שורה תחתונה אנחנו עולים להגה ומצפים כבר להתעצבן, אז אולי פשוט נפסיק להיות מטומטמים ולעשות דווקא, נכון שכולנו חכמים כולנו נבונים ויודעים את התורה אבל חאלס עם הפרנציפים ,התעצבנת דפדף ועבור הלאה

 


×
×
  • תוכן חדש...