Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי פיג'ו 205 שנת 97 מנוע 1400 הזרקה.

רציתי לדעת מה ההבדל בין הפלאגים של בירו כמו בתמונה לבין פלגים רגילים שמורכבים אצלי?

 

תודה ושנה טובה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

מבלי לדעת את הדגם המדוייק קשה לענות לך אבל בעיקרון ההבדל הוא שאצלך יש אלקטרודה אחת ובזה שבתמונה יש 2.

נהוג לחשוב שהחלפה כזו תביא לניצוץ משופר אך הדבר לא נכון!

המצתים מחזיקים יותר זמן מאחר ויש 2 אלקטרודות אך גם עולים יותר ולסיכום, אתה לא חוסך כלום.

פורסם

עופר, אז לפי דבריך אצלי ב205 מאז שהחליפו את המצתים של DENSO עם אלקטרודה אחת לכאלה עם 2, השיפור בביצועים שהרגשתי הוא פרי דמיוני בלבד? :oops::?

פורסם
איזה שיפורים בביצועים הרגשת??

אני חושב שבגדול הרכב היה יותר "נמרץ" בהשוואה למצב לפני החלפת המצתים.

לכן מעניין אותי אם זה בסופו של דבר אפקט פסיכולוגי מאין אפקט פלצבו :shock:

פורסם

יש מצב שהרכב שלך היה עם פלגים גמורים מלאי פיח ושמן, ולא משנה אם שמת פלגים עם שתי אלק' או אלק' אחת .

עצם העובדה שהחלפת אותם , משפרת בביצועים של הרכב.

HONDA CIVIC LS

פורסם
יתכן שההבדל נבע מעצם העובדה שהפלג חדש.

גם אם היית מחליף בפלג עם אלקטרודה אחת, היית חש (אולי) באותו הבדל.

 

אני עוד זוכר שהמכונאי שהחליף לי את הפלאגים נדהם ממצבם המצויין בעת ההחלפה, הוא אפילו שאל אותי איפה אני מתדלק את הרכב. מצד שני, הוא לקח לי על מסנן אוויר פשוט שעולה בקושי 40 שקל, 120.

 

זו הייתה הפעם האחרונה שביצעתי אצלו טיפולים לרכב :?

פורסם

ההבדל יכול לנבעו מהסיבות הבעות:

1. פסיכולוגי, כפי שאמרת

2. המצתים הישנים היו גמורים (שללת אפשרות זו).

3. המצתים הקודמים לא התאימו בדיוק לדגם המנוע שלך ולכן הניצוץ לא היה אופטימלי והמנוע לא עבד בצורה אופטימלית.

פורסם
ההבדל יכול לנבעו מהסיבות הבעות:

1. פסיכולוגי, כפי שאמרת

2. המצתים הישנים היו גמורים (שללת אפשרות זו).

3. המצתים הקודמים לא התאימו בדיוק לדגם המנוע שלך ולכן הניצוץ לא היה אופטימלי והמנוע לא עבד בצורה אופטימלית.

תודה רבה עופר! עד כמה שהבנתי שהמצתים המתאימים ל205 הם מצתי צ'מפיון.

פורסם

שלום רב !

הסברו של עופר נכון מאד, אך הבנתך די רחוקה מהמציאות.

דווקא מצתי NGK, מתאימים יותר, ויש להתאימם לסוג הרכב, שנת היצור וגודל המנוע, לפי הקטלוג, באדיבות איציק נ. :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=20986&highlight=%F7%E8%EC%E5%E2+%EE%F6%FA%E9%ED

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה צביקה על המידע,

עוד שאלה שיש לי היא מה ההבדל בין פלגים רגילים של NGK לבין פלגים אירדיום של NGK?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

ההבדל הוא המחיר, פי 4 לפחות, אורך החיים, עשרות אלפי קילומטר, ביצועי הרכב, ואני מניח שיש גם השפעה לטובה על תצרוכת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב !

לדעתי הבלתי מחייבת, חבל על הכסף. מומלץ שתקרא את השרשור הבא:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=67550

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...