Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שבוודאי שמעתם,בקרוב יתפשטו ברחבי המדינה מאות מצלמות מהירות חדשניות אשר אינן ניתנות לגילוי ע"י גלאי הרדאר המסורתיים. מדובר במצלמות ה'גאטסו' החדשות המודדות את המהירות באמצעות מערכת פסי לחץ החבויים בכל אחד מנתיבי הנסיעה (גם 4 נתיבים ניתן לכסות בקלות).

לשמחתנו יש פתרון – מדובר בדור חדש של גלאים מבוססי GPS המכילים בזיכרון הפנימי שלהם את מיקום מצלמות המהירות ומתריאים על מיקום המצלמה כאשר הרכב נמצא בנתיב היירוט. סנונית ראשונה של דור חדש של גלאים (מבוססי GPS) הגיע לארץ וזו עונה לשם: 'צ'יטה c50i'.

את המוצר החדש,תוכלו למצוא עכשיו אצלנו,במחיר הכרות של 1250 ש"ח בלבד.

המחיר כולל מ"עמ ,התקנה ,שנת אחראיות ,עידכונים והורדות חינם.

 

אי אנד איי אוטוספורט:03-5702345

http://WWW.EANDA-AUTOSPORT.COM

 

 

24910-4.jpg

פורסם

מה עם דבורה, מלנטובה ושות'?

אם הם נתפסים, כמה עיניות יש? קדמי+אחורי?

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
מה עם דבורה, מלנטובה ושות'?

אם הם נתפסים, כמה עיניות יש? קדמי+אחורי?

הצ'יטה נותנת מענה למצלמות המהירות החדשות ,אשר לא ניתנות לגילוי ע"י הגלאים הנמצאים כרגע בשוק.

לצ'יטה אין עייניות -היא מונחה ע"י GPS שיודע להתריע בפנייך ,אם בכביש בו אתה נוסע ,קיימות מצלמות מהירות או מצלמות רמזור.

הצ'יטה חוקית לחלוטין ומסופקת עם שנת אחראיות מלאה ועידכונים על מצלמות חדשות-חינם.

למלטנובות ,דבורות ואקדחי לייזר למיניהם,קיים גלאי מסוג "וולנטיין 1" -וגם אותו תוכל להשיג אצלנו.

 

לפרטים:03-5702345

WWW.EANDA-AUTOSPORT.COM

פורסם

הצ'יטה הוא לא גלאי מכמונות

הוא מתריע על מכמונות, היות ואין שם שום אלמנט של "גילוי" אלא רק התראה על בסיס נקודת ציון מוגדרת מראש

פורסם

ומה קורה עם עידכונים???איך זה מתעדכן במידה ונוספו/שונו מקומות המצלמות???

אוטומטי דרך gps או שצריך פיזית כל פעם לגשת ולעדכן את המכשיר???

פורסם

את הצ'יטה,אתה מקבל עם כבל USB וקוד משתמש .

בכל שבועיים שלושה ,מומלץ לבדוק אם יש עידכונים ואם נוספו מצלמות חדשות,במידה וכן אתה מוריד את העידכון מהאתר למכשיר ,ללא תשלום -בעזרת הכבל המצורף וקוד המשתמש שקיבלת.

כל התהליך לוקח כ 5-6 דקות.

פורסם
גם המחיר באתר של גיא הוא מחיר היכרות .

לדברי גיא ,לאחר החגים המחיר צפוי לעלות.

 

רק שכחתם שזה לא כולל התקנה אצל גיא, E&A עושים גם התקנה (לי עשו התקנה ולא רואים חוטים).

פורסם

נראה מאוד מעניין במיוחד במחיר הנ"ל.

שאלה פשוטה, אם אני לוקח GPS רגיל ומכניס בו את נקודות הציון של המצלמות, זה בעצם אותו אפקט?

או שהמכשיר הנ"ל יודע לעשות משהו שGPS רגיל לא יודע לעשות (עזוב לרגע את העדכונים האוטומטיים) ?

פורסם
נראה מאוד מעניין במיוחד במחיר הנ"ל.

שאלה פשוטה, אם אני לוקח GPS רגיל ומכניס בו את נקודות הציון של המצלמות, זה בעצם אותו אפקט?

או שהמכשיר הנ"ל יודע לעשות משהו שGPS רגיל לא יודע לעשות (עזוב לרגע את העדכונים האוטומטיים) ?

מבחינת היעדכונים שזה יותר מקצועים והדיוק שזה יותר טוב

פורסם
קניתי מכשיר ניווט ומפת המכמונות העדכון באתר הוא חינמי, ממליץ - נראה לי עדיף...

המכשיר

 

חח תגיד תודה אם הוא יעבוד טוב בתור gps שלא לדבר על לסמוך עליו בתור משהו שיתריאה במהירות גבוהה, ועדיף שמישהו מקצועי יתעסק עם עידכון הנקודות ולא משהו שאני מוצא באינרנט שמעודכן מאפריל שעבר...

×
×
  • תוכן חדש...