Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עושה מי שאין לו כרטיס אשראי והוא לא מגיע למפגשים :?:

א.ג.נ

הנני הגובה הראשי של פורום CF והמתפעל המשני של מערכת שג"ל.

על מנת שנוכל לפתח את פורום זה ולנסוק לגבהים חדשים הוסמכתי לבצע ביקורי גבייה ביתיים.

תן לי את הכתובת שלך בבית בה"פ.

אני אתייצב ביום ראשון ואקח ממך את הסכום שהינך חייב בגין שימוש בה"פ.

בדיקה קצרה במערכת שג"ל העלתה שהסכום בגין הודעות פרטיות ששם המשתמש: "oyway" חייב עומד כרגע על 69.80 ש"ח.

אנו מאחלים המשך שימוש פורה בפורום (ובהודעות פרטיות, כן ירבו).

 

בכבוד רב,

ישי

גובה ראשי

CF בע"מ

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי בעיה שיגבו סכום חודשי/שנתי עבור הפורום אבל......אם אתם תתחילו לגבות עבור ההודעות אז גם יתר הפורומים (תפוז לדוגמא) יתחילו אם זה כי זה יכניס להם עוד כסף.

 

רוצים כסף כי אין ספונסרים אנד שיט, אין בעיה, זה נשמע לי הוגן ורצוי. אבל אל תבקשו תשלום עבור דבר זניח שכזה, אחרת אף אחד לא ישלח מסרים דרך קארספורום (בשביל מה לשלם כשאפשר חינם במקום אחר וזה יגיע לאותם האנשים?). :roll:

פורסם

לא משפטי ולא מציאותי, מה גם שלא נשכח שאנשים יעברו לתקשר דרך הדו"ל במקום דרך ההודעות הפרטיות.

 

לדעתי, גביית תשלום שנתי (וולונטרי) עדיפה, ותהיה הרבה יותר אפקטיווית אני על כל פנים אשלם.

 

התרוצצו פה כל מיני סכומים כמה אחזקת הפורום עולה אבל אף פעם אל ראיתי מספרים מוחלטים, והייתי מאד רוצה לראות וגם לנסות לעזור.

 

 

צביקה

שחושב גבייה על ה"פ תשאיר את הפורום במצבו הפיננסי הנוכחי, עם הרבה פחות משתמשים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצמץ וZVIT - אנא העבירו אלי בה"פ את כתובתכם המדויקת על מנת שנוכל לסיים את תהליך הגבייה בצורה היעילה והמהירה ביותר האפשרית.

אבקר אצלכם ביום ראשון, לתיאום שעה נוחה אנא שלחו לי ה"פ (ה"פ זאת לא תחויב ב20 אגורות באופן חד פעמי).

 

בכבוד רב,

ישי

גובה ראשי

CF בע"מ

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

חברה מה נסגר אתכם

אם תמשיכו לכתוב הודעות על זה אבי "העו"ד במקצועו" כביכול יזיין לכם את הצורה....

 

מה אתם רציניים

אין גביה

זהו

כפוט

:p

ותחליפו פלאגים, בעיות הצתה

יובל.

פורסם

יובל היקר,

 

בתור אחד מהמשתמשים היותר כבדים של פורום CF אני שמח לדווח לך שלפי מערכת שג"ל הינך חייב 890.20 ש"ח!

צפה לביקור שלי ביום ראשון.

אנא הכן את הסכום בצ'ק לכבוד: "CF בע"מ" או ע"י חיוב ישיר של כרטיס האשראי (עד 6 תשלומים שווים ללא ריבית) או תשלום מזומן חד פעמי.

זה בסדר, אני כבר יודע איפה אתה גר... אל דאגה.

 

בברכה,

ישי

גובה ראשי

CF בע"מ

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
יובל היקר,

 

בתור אחד מהמשתמשים היותר כבדים של פורום CF אני שמח לדווח לך שלפי מערכת שג"ל הינך חייב 890.20 ש"ח!

צפה לביקור שלי ביום ראשון.

אנא הכן את הסכום בצ'ק לכבוד: "CF בע"מ" או ע"י חיוב ישיר של כרטיס האשראי (עד 6 תשלומים שווים ללא ריבית) או תשלום מזומן חד פעמי.

זה בסדר, אני כבר יודע איפה אתה גר... אל דאגה.

 

בברכה,

ישי

גובה ראשי

CF בע"מ

 

שג"ל? שג"ל?

חכה,

לירן ישג"ל אותך במשג"ל בלתי נסוג בעליל

יובל.

פורסם

התכתבתי עם לא מעט אנשים בהודעות פרטיות וידעתי שזה חינם ועכשיו פתאום מחייבים אותי?

הייתם צריכים להודיע על זה מראש! אי אפשר לקחת כסף על דברים שנעשו כבר ואם הייתי יודע שאני ישלם על ההודעות האלה לא בטוח שהייתי שולח

לדעתי אתם צריכים להתחיל לגבות כסף מעכשיו ולא לגבות על מה שכבר נעשה בידיעה שכותבים הודעה שהיא חינם

עכשיו שאני אכתוב הודעה אני אדע שזה עולה כסף ואולי אני אוריד את מספר ההודעות שלי וכו.... תתחילו לקחת כסף מעכשיו מצידי על הודעות ששולחים אבל לא על הודעות ששלחתי בלי שאני יודע שאני ישלם עליהם! תחליטו על תאריך שממנו הודעות יתחילו לעלות כסף....

הכל ב :) כמובן...

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אנשים אתם משעשעים :lol:

 

קודם כל כולם מוזמים לקרוא שוב את ההודעה הראשונה בשירשור.

 

אין חיוב על הודעות פרטיות, אין חיוב לפי מספר הודעות או במילים יותר ברורות (וגדולות):

אין חיוב על הודעות פרטיות!

 

מי שלא הבין מוזמן לקרוא את כל השירשור, הוא היה בדיחה, הלצה וכו' וכו'.

 

גיא, נועל את השירשור.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...