Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה 20 אגורות ?

 

אני מציע 20 ש"ח :p

 

ובנוסף - רטרואקטיבית גם על כל המסרים שנשלחו בתפוז :idea:

 

צודק, ניצור מגעים עם הנהלת תפוז ע"מ שגם הם יתחברו לשירות גבייה ללקוח (להלן שג"ל)

שאנחנו מקימים.

 

כמו כן, אנו שוקלים לגבות כסף על כל צפיה בהודעה - גם חיוב זה יבוצע רטרואקטיבית.

 

:lol::lol:

 

טוב נו, לאור המחאות הקולניות וחוסר חוש ההומור אצל אנשי הפורום (שחושבים

ששג"ל זה שם טוב לשירות גביה, ושרציתי למכור את מכוניתי ע"מ לממן את אחזקת

הפורום...), נבטל את רוע הגזירה :loco:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה 20 אגורות ?

 

אני מציע 20 ש"ח :p

 

ובנוסף - רטרואקטיבית גם על כל המסרים שנשלחו בתפוז :idea:

 

צודק, ניצור מגעים עם הנהלת תפוז ע"מ שגם הם יתחברו לשירות גבייה ללקוח (להלן שג"ל)

שאנחנו מקימים.

 

כמו כן, אנו שוקלים לגבות כסף על כל צפיה בהודעה - גם חיוב זה יבוצע רטרואקטיבית.

 

:lol::lol:

 

לא קלטתי, אתה ציני או רציני? אני רציני...

 

לדעתי, אי אפשר לגבות כסף דרך הפורום, הדבר אינו בר ביצוע. כל יום יכולים להצטרף חברים חדשים, ומה יהיה איתם? כל הפורומים בעולם או שמתקיימים מפרסומות או שנסגרים.

 

אבל אני לא מבין מדוע פשוט אי אפשר למצוא ספונסרים?! בכל פורום שני בארץ מופיעים באנרים - אנחנו לא פורום אנונימי לחלוטין, כתבו עלינו כבר בעיתון. לדעתי צריכים "ספונסרים", או תשלום חודשי.

 

נ.ב.

אם המנהלים שילמו מכספם... אני מוכן להחזיר את ההשקעה, כמובן ביחד עם כל חברי הפורום.

172

פורסם

היית רוצה .. :wink:

 

 

וברצינות - לדעתי זאת טעות לגבות רטרואקטיבית.

מה רע בדמי מנוי חודשיים/שנתיים, במקום הקומבינה הזו של "מיסוי" הודעות פרטיות ?

 

כל זה במידה וההודעה המקורית הייתה ברצינות.

פורסם
מה 20 אגורות ?

 

אני מציע 20 ש"ח :p

 

ובנוסף - רטרואקטיבית גם על כל המסרים שנשלחו בתפוז :idea:

 

צודק, ניצור מגעים עם הנהלת תפוז ע"מ שגם הם יתחברו לשירות גבייה ללקוח (להלן שג"ל)

שאנחנו מקימים.

 

כמו כן, אנו שוקלים לגבות כסף על כל צפיה בהודעה - גם חיוב זה יבוצע רטרואקטיבית.

 

:lol::lol:

 

טוב נו, לאור המחאות הקולניות וחוסר חוש ההומור אצל אנשי הפורום (שחושבים

ששג"ל זה שם טוב לשירות גביה, ושרציתי למכור את מכוניתי ע"מ לממן את אחזקת

הפורום...), נבטל את רוע הגזירה :loco:

 

 

:?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?:

אתה רציני ??????

פשוט לא הבנתי כלום.

פורסם

ברור שזה לא רציני... רוב האנשים קלטו את זה מייד (אפילו ישי, למרות שאין לו בגרות,

שמיד החל לחמם את השטח :wink: ).

 

מה שכן, מי שהזכיר ספונסרים... לא יודע אם שמת לב, אבל כבר יותר מחודשיים

יש בעמוד הראשי "כפתור" בצד ימין למעלה שמכיל בקשה לספונסרים.

 

אם היו לנו ספונסרים, מה טוב - בזבזנו כבר הרבה זמן על פגישות ושיחות עם גורמים

שונים, ובינתיים לא יצא מזה כלום. מעבר לכך, אין לנו יכולת (או רצון) לגבות כסף מאנשים,

כיוון שאנחנו לא רשומים בתור עמותה (רישום בתור עמותה עולה כסף, אגב - ומצריך

השקעת זמן נוסף בניהול שוטף, דו"חות וכ"ו).

פורסם

באמת, הפטנט לקחת על הודעות פרטיות לא משהו,

ככה לא יהיה שיוויות בתשלום בין כולם, ואנשים עוד יתחילו לחסוך בהודעות.

אני בעד סכום שנתי או חצי שנתי שווה מכולם.

פורסם

במקרה התפנו לי 29.99$ מאי רישום מחדש(זוג ניקים) לאתר המשחקים-VOG.

 

מנהלים-תהיו רציניים לרגע, תחליטו על פורום בתשלום או פורום חינם.

לא ניתן לרקוד על שתי חתונות.

 

עיניין "מיסוי" ה"פ יוביל לשושור ה"פ באוף-טופיק או בכל שרשור אחר בכל קטגוריה.

עיניין נפסד ולא מבורך בכלל.

 

ותחשבו על זה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שאלה.

נגיד מגיעים להסכם עם ספונסר ..........

כמה הוא יצטרך להשקיע על הפורום לשנה?

 

(כמה עולה לממן את הפורום הזה?)

פורסם
ברור שזה לא רציני... רוב האנשים קלטו את זה מייד (אפילו ישי, למרות שאין לו בגרות,

שמיד החל לחמם את השטח :wink: ).

 

מה שכן, מי שהזכיר ספונסרים... לא יודע אם שמת לב, אבל כבר יותר מחודשיים

יש בעמוד הראשי "כפתור" בצד ימין למעלה שמכיל בקשה לספונסרים.

 

אם היו לנו ספונסרים, מה טוב - בזבזנו כבר הרבה זמן על פגישות ושיחות עם גורמים

שונים, ובינתיים לא יצא מזה כלום. מעבר לכך, אין לנו יכולת (או רצון) לגבות כסף מאנשים,

כיוון שאנחנו לא רשומים בתור עמותה (רישום בתור עמותה עולה כסף, אגב - ומצריך

השקעת זמן נוסף בניהול שוטף, דו"חות וכ"ו).

 

בטח, בטח ..

 

ניסית לקבל עמלות - ולא יצא

חפיף

8)

פורסם

התביעה עדיין עומדת איתנה!!!!

 

נו טוב, אבא שלי לא ג'וני קוקרן ולא עורך-דין, כשגיליתי את מעלליכם החלטתי לחרטט קצת,

עמכם הסליחה, ועם RSI (אריאל) שהתעצבן על ההודעה שלי כנראה

 

אבא שלי בכלל בתחום האלקטרוניקה :p

יובל.

פורסם

לדעתי זה ממש לא לעניין, במיוחד זה שיגבה תשלום על הודעות רטרואקטיבית.

לדעתי זה לא הרבה לשלם 20 אגורות על הודעה פרטית(כמו SMS) אבל זה נראה לי פשוט נגד ההגיון ונגד מה שהייתי רגיל אליו - פורומים והתכתבות באינטרנט זה חינם.

 

לאחר ההכרזה הזאת אנשים יתחילו להתכתב בדרכים אחרות(ICQ,EMAIL) וזה יפגע בפורום בסופו של דבר.

 

אם נגיד היה תשלום שנתי/ חצי שנתי על הפורום מילא, זה יותר הגיוני ממיסוי הודעות פרטיות למרות שזה גם יפגע לדעתי בפורום(לא כל אחד יהיה מוכן לשלם כסף על פורום באינטרנט) למרות שאני למשל אהיה מוכן לשלם דמי חבר.

ובתמורה לדמי חבר האלה למשל גם נקבל את הכרטיס שנותן הנחות.

 

לדעתי אפשר למצא פתרון יותר טוב ממיסוי ה"פ.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
לדעתי זה ממש לא לעניין, במיוחד זה שיגבה תשלום על הודעות רטרואקטיבית.

לדעתי זה לא הרבה לשלם 20 אגורות על הודעה פרטית(כמו SMS) אבל זה נראה לי פשוט נגד ההגיון ונגד מה שהייתי רגיל אליו - פורומים והתכתבות באינטרנט זה חינם.

 

לאחר ההכרזה הזאת אנשים יתחילו להתכתב בדרכים אחרות(ICQ,EMAIL) וזה יפגע בפורום בסופו של דבר.

 

אם נגיד היה תשלום שנתי/ חצי שנתי על הפורום מילא, זה יותר הגיוני ממיסוי הודעות פרטיות למרות שזה גם יפגע לדעתי בפורום(לא כל אחד יהיה מוכן לשלם כסף על פורום באינטרנט) למרות שאני למשל אהיה מוכן לשלם דמי חבר.

ובתמורה לדמי חבר האלה למשל גם נקבל את הכרטיס שנותן הנחות.

 

לדעתי אפשר למצא פתרון יותר טוב ממיסוי ה"פ.

 

אחי אתה חייב קידום הצתה, ההצתה שלך מאוחרת בטירוף

אולי הפלאגים לא יודע

אבל אני מציע לך לקרוא שוב את השרשור

יובל.

פורסם
לדעתי זה ממש לא לעניין, במיוחד זה שיגבה תשלום על הודעות רטרואקטיבית.

לדעתי זה לא הרבה לשלם 20 אגורות על הודעה פרטית(כמו SMS) אבל זה נראה לי פשוט נגד ההגיון ונגד מה שהייתי רגיל אליו - פורומים והתכתבות באינטרנט זה חינם.

 

לאחר ההכרזה הזאת אנשים יתחילו להתכתב בדרכים אחרות(ICQ,EMAIL) וזה יפגע בפורום בסופו של דבר.

 

אם נגיד היה תשלום שנתי/ חצי שנתי על הפורום מילא, זה יותר הגיוני ממיסוי הודעות פרטיות למרות שזה גם יפגע לדעתי בפורום(לא כל אחד יהיה מוכן לשלם כסף על פורום באינטרנט) למרות שאני למשל אהיה מוכן לשלם דמי חבר.

ובתמורה לדמי חבר האלה למשל גם נקבל את הכרטיס שנותן הנחות.

 

לדעתי אפשר למצא פתרון יותר טוב ממיסוי ה"פ.

 

אחי אתה חייב קידום הצתה, ההצתה שלך מאוחרת בטירוף

אולי הפלאגים לא יודע

אבל אני מציע לך לקרוא שוב את השרשור

 

 

קראתי את ההודעה המקורית והייתי חייב ללכת, אחרי זה חזרתי וכתבתי את התגובה :p

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...