Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית C5 2002 - על מה להקפיד בחיפוש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב בעלות של כ-30,000 ש"ח. הרכב יסע בעיקר מחוץ לעיר כ-70 ק"מ ביום. C5 שנת 2002 עומדת בקריטיון המחיר ונשמעת מפנקת במיוחד.

אני מעוניין ברכב נוח שיאפשר גם לקחת זוג כסאות ילדים במושב האחורי.

אני מעוניין לדעת איך צריכת הדלק של הרכב הנ"ל?

בעיות מיוחדות שכדאי להזהר מהן?

עלויות תחזוקה רגילות? (טיפולים, צמיגים, תיקונים וכדומה)

 

אילו רכבים דומים כדאי לחפש?

 

תודה,

איזי

abcde

פורסם
בצע חיפוש ותקבל את מלוא התשובות לשאלותיך.

 

מצאתי המון המלצות לרכב הנ"ל במחינת נוחות ואמינות אך רוב ההמלצות בנות מספר שנים, כשהרכב היה שנים בודדות על הכביש.

השאלה שלי היא האם ל-C5 יש בעיות שהתגלו מאז, אני מחפש רכב בן 7 עד 8 שנים.

abcde

פורסם

תבצע חיפוש עם המילה C5 ותמצא מידע עדכני רב ערך.

 

אם תהיינה לך שאלות על רכב ספציפי שראית או שאתה עומד לראות אשמח לסייע.

 

בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מצאתי C5 מנוע 3 ליטר שנת 2002 יד 3 במחיר די מפתה(ומדאיג). המוכר טוען שהרכב במצב מצויין ושכך גם תראה בדיקה.

למה לשים לב לפני הבדיקה? האם הרכב הנ"ל מומלץ בגרסת השלשה ליטר?

abcde

פורסם

מומלץ למי שיהיה מוכן לכל הכרוך באחזקה של מנוע 3 ליטר, שללא ספק יהיה יקר יותר מ2 ליטר

אם אתה לא מחפש את התוספת כח של ה 3 ליטר אז הייתי מוותר.

יכול להיות שהמחיר מפתה בגלל סחירות עוד יותר גרועה מה2 ליטר אבל עדיין צריך לבדוק אותה ב 7 עיניים כמו כל C5 אחרת

פורסם

מחר אני מתכנן לראות חלק מהרכבים, דגם השלש ליטר מפתה בעיקר בגלל האיבזור הפנימי שנראה מעולה (לפחות בתמונה).

עד כמה יקר יותר לתחזק רכב 3 ליטר לעומת 2? עלות טיפולים? צריכת דלק בנסיעה רגועה? תוספת הכח לא דרושה לי אבל לא תזיק אני מניח.

abcde

פורסם

טוב, אחרי נסיעה של כעשר דקות, הרכב מניע בנגיעה לאחר כשבוע שעמד עם מצבר מנותק. מתחת למכסה המנוע רואים מנוע נקי ויפיפה עם כיתוב מבריק V6.

 

הנסיעה חלקה מאד, העברת הילוכים בילתי מורגשת ועל פניו נראה שכל מכלולי הרכב תקינים. מתחת לרכב לא נראים סימני נזילה כל שהם. הצמיגים במצב די חדש מיצרן לא מוכר מידי.

 

למישהו יש מושג מה צריכת הדלק של הרכב הנ"ל? בעיקר בהשוואה לרכב דומה עם מנוע 2 ליטר.

למה צריך לשים לב אם אני לא מעוניין להכניס את הרכב למכון בדיקה לפני הקניה.

 

תודה לעונים

abcde

פורסם

בעיקר למערכת ההידראולית ולספר הטיפולים - לבדיקה האם מדובר ברכב שהחל לסבול מבעיות חשמל.

 

 

אם הצרות החשמליות וההידראוליות החלו - הכיס שלך יתחיל לדמם.

פורסם

איציק, חובה לבדוק הרכב לכל הפחות במוסך שמכיר ואוהב סיטרואן! נזילות משמעותיות ממערכת הבולמים יקיזו ממך מרשרשין..

 

לדגם ה 3L יש יתרון מובהק בזכות תיבת ההילוכים שלו, שהיא שונה ממה שיש בדגמי ה C5 האחרים, לטובה.

 

קח בחשבון שלפי דיעות מסוימות המתלים קשיחים במקצת בדגם זה.

 

בדיקה מהנה ובהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...