Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית נורות philips diamond vision


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני יודע שהנושא נטחן רבות ודובר עליו הרבה אבל אני חייב שייתנו לי תשובות קולעות ועזרה.

הרכב שלי הוא Seat ibiza FR2010 ורציתי להרכיב לו את נורות הדיאמנוד אחרי שביררתי וראיתי שאם אכן נראות טוב ומאוד דומה לתאורת קסנון.

עכשו השאלות שלי אליכם הם:

1.כמה יש בעיה לגבי החוקיות של הנורה הזאת,הרכב הוא 2010.

2.האם יש סיכון בהזמנת הנורות מאיביי?

3.שמעתי שיש לנורות האלה גם זיופים באיביי,אשמח לעזרה עם אתרים מאייבי שאנשים הזמינו מהם כבר

4.תמונות של הדיאמונד ויז'ן מאנשים שכבר התקינו את הנורות האלו וגם חוות דעת.

 

חבר'ה אני רוצה לרכוש את הנורות האלה בימים הקרובים,אשמח לעזרה:wink:

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואתה רוצה להגיד לי שביצעת חיפוש ולא מצאת תשובות מנוקמקות ומפורטות לכל סעיף וסעיף בשאלתך? :roll:

הנה, נעשה לך את זה פשוט לפני שהשרשור יינעל:

 

1. לא חוקי.

2. ברור שיש סיכון.

3. לא ברור מה מזוייף ומה לא, אני טוען שדווקא אלה שמגיעות "מגרמניה" ובעלות תקן E הן המזוייפות ודווקא הסיניות ונטולות תקן ה E אינן מזוייפות.

4. חיפוש חיפוש חיפוש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, זה ממש לא נכון הכללה של "הגרמניות עם ה-E הן המזויפות". אני כרגע עם סט שני (שנרכש מחנות בבריטניה, בה קנו עוד חברי הפורום) והן יופי יופי עם עדשה. בניגוד לסט הקודם (או שפשוט זכרתי אחרת) הן לבנות יותר.

 

הזיופים הם הסיניים ברובם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
השוטרים מחפשים על מה שהולך להיות ברכב זה רק מגברים של קסנון .

ויש אישורים של נורת H7, אין לך מה לדאוג .

ומה מחפש הטסטר שהכשיל אותי? נכון מאוד: מנורה בצבע כחול. ונחש מה: הוא גם מצא אותה :?

האם תוכל להעביר אלי בדרך כלשהי את האישור הזה כדי שיהיה לי להבא, או פשוט לפרסם אותו פה לטובת הכלל?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ומה מחפש הטסטר שהכשיל אותי? נכון מאוד: מנורה בצבע כחול. ונחש מה: הוא גם מצא אותה :?

האם תוכל להעביר אלי בדרך כלשהי את האישור הזה כדי שיהיה לי להבא, או פשוט לפרסם אותו פה לטובת הכלל?

תלך למכון הרישוי, יש את כל הטופסים שעברו טסט עם כל האישורים מה שאתה צריך,

יש שם נורת H7 מאושרת, אז תעשה שם אישור .

פורסם

לי יש את הדיימונד ויז'ן על איביזה גם (תעשה חיפוש לנושא ששמתי תמונות של האור שזה עושה) וזה נראה מעולה.

קח בחשבון שאתה תצטרך להחליף את הנורות חניה גם כי הן צהובות ושמים לב להבדל.

פורסם

אני מנצל את השרשור הזה בשביל לא לפתוח דיון חדש.

 

אני מעוניין לקנות נורות לרכב שיתנו צבע יפה ולא הצהוב המגעיל של האוטו, אך בו זמנית לא רוצה להסתבך עם השערות ולא לעבור טסטים

ושמשטרה יעצרו אותי ובסוף יוותרו לי בקיצור אני רוצה נורה שהיא יפה יותר מהצהובה אך גם לא תגרום לי לבעיות וכמובן שתאיר לפחות כמו

נורה רגילה אם לא יותר.

 

רציתי לדעת אם ה crystal vision 4300K יתאים לי? או יש המלצות נוספות? מה זה VisionPlus: +50 ?

 

תודה.

פורסם

לפני 5 דקות הזמנתי סט של diamond vision מכאן, זה גם מגיע עם סט W5W של פיליפס שאני מקווה שיתנו אור בהיר יותר (ושיעבדו עם הcan-bus), זה יצא לי 36 פאונד (כ220 ש"ח) אחרי שהכנסתי קופון שמצאתי באינטרנט.

 

אני מאמין שזה מקורי כי האתר מוכר ונחשב לאמין, ועוד יותר מקווה שלא יהיו בעיות עם הדרדסים.

Auto Emoción

פורסם
איתמר, זה ממש לא נכון הכללה של "הגרמניות עם ה-E הן המזויפות". אני כרגע עם סט שני (שנרכש מחנות בבריטניה, בה קנו עוד חברי הפורום) והן יופי יופי עם עדשה. בניגוד לסט הקודם (או שפשוט זכרתי אחרת) הן לבנות יותר.

 

הזיופים הם הסיניים ברובם.

 

לא מצאתי אף אתר רשמי של פיליפס שבו מצויין כי נורות ה diamond vision הן חוקיות באירופה ובעלות תקן E.

כאשר אתה מוצא ברשת (ולא משנה אם זו חנות באנגליה או בקזחסטן) נורות שלכאורה מיוצרות בגרמניה ובעלות תקן E זה בדיוק מקרה קלאסי לזיוף, הפוך על הפוך. אאל"ט לא מזמן מישהו העלה בפורום תמונות של נורות דיימונד מגרמניה ועם תקן E שנראות כמו הזיוף הסיני הכי זול שיכול להיות קיים, והן באמת זיוף. מכאן הסקתי שהנורות שמגיעות מסין ואין עליהן תקן E דווקא הן הנורות המקוריות. כמובן שיכול להיות שגם הן זיוף, אבל אני כמעט בטוח שנורה "גרמנית" עם תקן E לכאורה היא נורה מזוייפת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

א. למנורות הללו אין תקינה אירופאית ולא לארה"ב זה כתוב עליהם.

ב. אצלי מורכב גם באור גבוה וגם בנמוך עבר טסט לפני חודשיים בלי שאלות בכלל, אין לי מושג בקשר לשוטרים אם זה חוקי מבחינתם, על כל מקרה אני נוסע עם סט של אורות גבוהים+ נמוכים בבגאז'.

פורסם

נוסע עם בלו וויזן כבר חודשיים וללא שום בעיות,נותן גוון לבן כחלכל הרבה יותר יפה מהרגיל.

ההבדל בין דיימונד לבלו לא יהיה קיצוני כמו בין רגיל לבלו.

אגב עברתי טסט השבוע ללא שום שאלות,אבל אי אפשר להסיק מי זה כלום כי גם עם דוד זרימה חופשי וחלונות מושחמים עברתי.

 

לדעתי שימו בתא כפפות זוג רגיל ותחליפו בעת הצורך,לא סיפור גדול.

Renault Clio TCe 120 EDC


×
×
  • תוכן חדש...