Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טופ גיר אחת מתוכניות הרכב המובילות אם לא המובילה ביותר בעולם,מצחיקה מלהיבה מעניינת ובעיקר מספקת!

 

אני חושב שגם לציבור הישראלי מגיעה תוכנית טלויזיה ברמה כזאת, תוכנית של גברים וגם נשים,מושקעת באותה רמה...

 

אז יאללה טיפה עניין מוטורי בטלויזיה הכלכך משעממת שלנו,זאת בהחלט תוכנית שאני יכול לשבת בסוף שבוע להתרווח על הספה

 

בבית וליראות את כל החלומות המוטוריים שלי וכמובן להנות...

פורסם

תעשה חיפוש בגוגל: "המופע המוטורי", "טסט ראשון", והתוכנית האחרונה ש"משלבת" מוטוריקה ובעיקר אוכל נקראת: "רישיון ליהנות".

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

נפתח דיון דומה בנושא לפני כחצי שנה -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=318337&highlight=%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA+%D7%A8%D7%9B%D7%91+%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%AA

תקרא ותקבל תשובות למה אין, לא יהיה ולא מגיע לנו תוכנית ברמה של טופ גיר בארץ.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

רעיון טוב אך לא ישים.

רמת המכוניות לא תהיה קרובה לאילו שמציגים בתוכנית המקורית.

היא לא תהיה אובייקטיבית, כי בארצינו הקטנה כל תוכנית צריכה מימון וכמובן שהתוכנית תצ'פר את היצרנים המממנים.

אני לא צריך תוכנית טלויזיה עם מכוניות משפחתיות דפוקות.

W202 C240

פורסם

דווקא בניגוד לכולם אני חושב שאפשר לעשות את התוכנית הזאת בלי כל המכוניות פאר.

נכון זה לא יהיה הכי כיף לאלה שממש אוהבים מכוניות אבל זאת תיהיה תוכנית שפונה לכל האנשים בישראל.

 

לדוגמא, מבחן ארוך טווח למאזדה 3 - לוקחים את הרכב לאיזה 4 פרקים וכל פעם בודקים את הצריכת דלק וכדומה.

 

יש בזמן האחרון המון מכוניות סופר מיני והרבה אנשים מתלבטים איזה לקנות כי המחירים אטרקטבים ואפשר לבדוק מכונית כזאת כל פרק.

 

פינת ג'יפים, משפחתיות וכו'.

 

ומידי פעם יוכלו להביא איזה מכונית פאר ולעשות לה נסיעת מבחן.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

מכוניות הן הדבר הכי פחות חשוב במכונת הבידור המשומנת ששמה טופ גיר.

מה שהפך את התוכנית לכ"כ פופולרית הוא מה שמסביב (או העיקר...) -

ההומור הבריטי המושחז, האישיות של המגישים, הטקסטים המשובחים ואיכות ההפקה.

 

ניסיון ליצור דבר דומה בארץ ייפול ביחד ולחוד על כל אחד מהדברים האלה -

החל מהומור שפה זה ממש לא כוחות מול הבריטים,

המשך במגישים שהם גם משעשעים וגם מתמצאים מאוד בחומר (אין הרבה כאלה)

וכלה בכסף - שוב, לא כוחות.

 

בקיצור, לדעתי עדיף להמשיך ליצור אלטרנטיבות שמתאימות יותר לאקלים פה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בנוסף יש בעיה של איזה ערוץ ישדר את זה

ערוץ מסחרי

יתרונות - כסף להפקה מפוארת, אפשרות להעסיק צוות ומנחים ברמה גבוהה

חסרונות - אין אפשרות להעביר ביקורת רעה על אוטו מכיוון שהיבואן הוא גם הלקוח של הערוץ

 

ערוץ ציבורי

יתרונות - אוביקטיביות (לא כל כך נכון במקרה של ערוץ 1 אבל נכון ב BBC)

חסרונות - תקציב נמוך, קשיי הפקה טופ גיר עולה מיליונים לפרק

 

ובעיה כללית - אין תרבות מוטורית בארץ. את מי תראיין

1) ראם סמואל

2) ניסאני האב והבן

 

ו מה הלאה?

תראיין סלבס על הג'יפ שלהם

פורסם

אתה יכול לקחת נהג ראלי לשעבר נהג פורמולה וסתם חובב או עיתונאי רכב (לא אלי אילדיס)!

לחבר אותם יחד בתוכנית מדהימה.

פורסם

אחרי שראינו את אלי אילדיס בוחן ב"מופע המוטורי" את האודי R8 ומסביר לנו למה היא לא טובה כמו למבורגיני,

נראה לי שאפשר לפרוש מהניסיונות לעשות תוכניות רכב בארץ...

 

אולי כדאי להשקיע את המאמצים בכך שהשידור של TopGear בארץ יהיה ערוץ 1 (ב-HD כמובן) ובלי delay מהשידור האנגלי. (שילמדו שלא רק Life זה איכות)

×
×
  • תוכן חדש...