Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חדש כאן.

אני בן 17, יש לי רישיון.ואני מעוניין לקנות רכב קבריולט כלשהי בתקציב של 150 אלף ש"ח.

מה שאני רוצה שהרכב יספק לי הוא-מהירות,יופי,ופוזה אם לא בגיל הזה אז מתי?:-){עם 4 מושבים}

איזה רכב אתם חושבים שיתאים לי?אם אין משהו בתקציב הזה אז תגידו בבקשה.אולי החלום שלי להביא BMW קבריולט יתגשם.

תודה רבה.

פורסם

בן 17?

התכוונת 150.000 ש"ח ? או 15.000 ש"ח ?

ב.מ.וו סדרה 3 קבריולט שנת 2002-2006 נכנסת בתקציב שלך ,

בהחלט רכב עם הרבה פוזה ומושך עיניים ,

אבל אם תשאל אותי לשים 150.000 ש"ח על רכב לילד בן 17?

אני במקומך הייתי משקיע את הכסף במקום אחר במיוחד אם אתה לפני גיוס , במידה ואתה מתגייס.

או שזו עוד הודעה פיקטבית נוסח החופש הגדול.

חלקי פנים לפיג'ו 306 קבריולט למכירה :

http://www.dzimmer.net/306

פורסם

מדובר על יד 2 , שנתונים 2002-2006 ,

חדשה 2010 מהחברה עולה 300.000 ומעלה (לא מומלץ)

מה שגם הפחת ברכב הנ"ל הוא אסטרונומי בשנה הראשונה תפסיד 50-60K

עדיף לקנות יד 2 .

ואם אתה לא מכיר את הרכב הנ"ל ומעוניין לקבל תמונות וכ'ו ,

תבדוק ב www.yad2.co.il ב.מ.וו סדרה 3 קבריולט לא חסר שם ,

תבדוק גם את ה307 CC לפי דעתי גם רכב עם פוזה.

חלקי פנים לפיג'ו 306 קבריולט למכירה :

http://www.dzimmer.net/306

פורסם

תיהיה לי בעיה לגבי זה.

ההורים לא רוצים אוטו יד 2 בישבילי{ההורים משלמים על המכונית} אין לי מושג למה הם לא רוצים.

אי אפשר למצוא בחברה אולי שנת 2002-2006?

פורסם

אני נמצא במצב דיי דומה לשלך , אומנם לא רציתי BMW או קבריולט אבל כן היה לי 150 לבחור רכב.. וההורים התעקשו

על אוטומט חדש.

 

אם הפוזה חשובה לך אז קח את השירוקו 122כ''ס (היא ידנית), אם אתה מוכן להתפשר קצת על הפוזה לטובת אוטו

מהיר יותר לך על האיביזה FR , שגם היא נראת מצויין לדעתי. (מה שכן , את אותו מראה אתה יכול לקבל גם באיביזה של 105K)

 

לא נראה לי שתמצא קבריולט בכזה מחיר. מה גם שיש מספיק פוזה באוטו קופה רגיל , קבריולט סתם ימשוך יותר

מדי עיניים. ככה לפחות לדעתי. אבל כל אחד והבחירות שלו :)

פורסם

תודה רבה אבל אני מעוניין אך ורק בקבריולט.

טוב כנראה{בטוח}שאני לא ימצא BMW קבריולט בתקציב שלי.

אני ידבר עם ההורים נראה מה עושים אולי איכשהו אני יוציא מהם עוד 150K.

ושוב פעם, תודה.פורום מציון.

פורסם

מעניין שההורים יוסיפו לך בקלות עוד 150000 שקלים.

או שהתוספת הזו תקפה רק לחופש הגדול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא מזומן כמובן.אפשר לשלם גם דרך אשראי לא?אם יהיה אפשר לשלם כל חודש סכום מסוים אז 100% אני מביא את הרכב.

ולא הבנתי את הקטע עם החופש הגדול.

פורסם

רכב לא מביאים, רכב קונים. שים לב לעלויות אחזקה מאוד גבוהות לב.מ.וו קבריולה בת 5+. מומלץ לחפש מיאטה שנת 2008. ביטוח יעלה לך סכום 5 ספרתי לשנה. כל השאר סביר. קנייה באמצעות מימון בעזרת הלוואה מהבנק.

 

בהצלחה

 

רוני 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פג'ו 307 CC תענה על דרישותיך ובתקציב נכנס דגם די חדש (2006) ועוד יישאר לך עודף לטיול באירופה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עם מאמץ קטן, 207CC חדשה מהחברה.

 

באמת שיש לרכב הזה המון פוזה - אני ביליתי איתו כ-5000 ק"מ וקיבלתי המון הערות מהעו"ש (עוברים ושבים), חלקן דווקא היו מצחיקות.

 

לדעתי ה-307CC היא מכונית די מיותרת, כיוון שלמרות ההבדל בגודל (וכנגזרת, בצריכת הדלק) גם בה המושב האחורי די תיאורטי.

פורסם

רק עכשיו שמתי לב שהוא אומר שההורים לא מוכנים אוטו יד 2. אני מוכן להתערב שהשיחה בינו לבינם הלכה משהו כמו: (ניסחתי באופן ליברלי :wink: )

 

אמאבא: בן, אנחנו רוצים לקנות לך רכב ב-150000 שקלים כי יש לנו טונה כסף וחשוב לנו שיהיה לך רכב בטוח.

בן: מגניב!

(סוף השיחה)

 

כמובן שלהורים אין שום כוונה לקנות משומש אלא רק חדש מהחברה, כמובן שאם הם ידעו שהוא רוצה ב.מ.וו קבריולט הם יתפלצו, כמובן שאין להם כל כוונה לשלם עשרות אלפי שקלים לביטוח (שממילא יהיה יקר בשביל נהג חדש בן 17) ועל כן בסופו של דבר יסתפק הבחור באיזו מאזדה 3 2.0 ליטר ("כי לשכן יש", "כי קל למכור", "כי ילד בן 17 מה זה צריך רכב משפחתי") ושלום על ישראל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מבין שזה מהתגובה האחרונה מסתלבט טוב סבבה..

ועוד משהו אני ממש לא טחון ההורים שלי מגיל קטן הבטיחו לי מכונית.

אני כבר לא יכנס לפה עזרתם לי תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...