Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי לבדוק אם התקלה היא במצוף , או במד הדלק, תקצר את החוט שיוצא מהמצוף לכיוון מד הדלק.

אם מד הדלק תקין ,הוא יראה קריאה של פול טנק.

רוב הסיכויים הם ,שמד הדלק תקין, המצוף כנראה תקול.

פורסם
כדי לבדוק אם התקלה היא במצוף , או במד הדלק, תקצר את החוט שיוצא מהמצוף לכיוון מד הדלק.

אם מד הדלק תקין ,הוא יראה קריאה של פול טנק.

רוב הסיכויים הם ,שמד הדלק תקין, המצוף כנראה תקול.

תודה על התגובה ידידי...

המצוף ברכב זה מחובר למשאבת הדלק? האם אני צריך לשלוף את כל המשאבה על מנת להגיע למצוף ולחוט שלו?

:)
פורסם

אינני מכיר את האוטו הזה, אבל בדרך כלל יש פלג שמתחבר למצוף מחוץ לטנק הדלק,תזהה את החוט שנותן את החיווי ותקצר אותו למינוס של הרכב,ותראה אם מד הדלק מגיב.

פורסם

מזיכרון חלשלוש המשאבה מותקנת בחלק העליון של מיכל הדלק והמצוף בחלק התחתון של מיכל הדלק והם נפרדים זה מזה.

איזה כייף לי :)

פורסם
מזיכרון חלשלוש המשאבה מותקנת בחלק העליון של מיכל הדלק והמצוף בחלק התחתון של מיכל הדלק והם נפרדים זה מזה.

מה שאומר שכדי להגיע אל המצוף עליי לפרק את כל טנק הדלק?

:)
×
×
  • תוכן חדש...