Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלטרנטור מת..


omri75
שימו לב! השרשור הזה בן 7334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם

שוב אני כאן לבקש את עצתכם.

מאלוהים משום מה מחר יש לי טיפול 10K שוב פעם והיום בבוקר הרכב ללא שום התראה או בעיה או מנורה לא הניע. הנעתי עם קלאץ נתתי לרכב להתחמם והופיע לי נורה חלשה של טעינה (הכוונה שרואים תנורה של המצבר חלש מאוד) נסעתי לטיול על טורים גבוהים (3.5סלד +) לאחר עשר דקות המנורה נעלמה כלא היתה. כיביתי את הרכב נתתי לו חצי שעה והניע בלי שהספקתי לסובב את המפתח אפילו. חשבתי שהבעיה במצבר. אך לפתע שוב נדלקה נורית טעינה. בצורה "חלשה"

עליי לציין מספר דברים:

1.כבר שנתים ואף למעלה מיזה יש רעש קל מהאלטרנטור שנשמע ככה: "רררררררררררררררר" ואחרי שנורית הפלאגי חימום נכבת שניה אחרי זה מפסיק. היום זה לא היה כך. הרעש היה בא מכיוון המגירה. עכשיו אני שומע "רר" וזה מפסיק כאילו נתפס.

2.הרכב שלי זה קסארה דיזל טורבו 1.9

3.פתאום משום מקום זה מת?

האם זה יכול להיות רק פחמים? אם לא אז כמה זה יכול לעלות. התקשרתי לשרודר ולא קיבלתי מענה שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלתרנטור פתאום מת...!!

זאת עובדה קשה וכואבת לכולם, אבל זה ככה

המנורה החלשה היתה צריכה לאותת לך בראש שהגיע הזמן להחליף אלטרנטור, אלטרנטור עובד על שלוש פזות, ולפעמים אחת מפסיקה לעבוד אז יש תעינה חלשה יותר!

 

אבל יכול להיות שיש לך משהו ברכב שעובד כל הזמן ויוצר זליגה (לוקח כח מהמצבר) כל הזמן ובגלל זה הוא נגמר (מנסיון שלי אפשר לנסוע גם שנה עם אלטרנטור חלש)

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלטרנטור לא פתאום מת אלה דועך.

 

תופעת הפתאום מת היא נתק בכבל טעינה, וזה לא מה שתואר כאן.

תואר כאן מצב של בלאי לאורך זמן שלא טופל ("כבר שנתים ואף למעלה מיזה יש רעש קל מהאלטרנטור")

לי היה מצב מאד דומה בפונטו שהיתה לי, האלטרנטור עשה רעש מאד מוזר בסלד גבוה, ואני כמו חאפר לא טיפלתי בזה עד שהוא מת סופית והיה צורלך להחליפו בחדש.

בד"כ משפצים אלטרנטורים אם הם במצב של קריעה חלקית של הסלילים, לאגרים או פחמים חרושים/עייפים.

 

ועוד דבר, לא כל האלטרנטורים הם 3 חוטים, ו-3 חוטים הם לא 3 פאזות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...