Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי קליו B שנת 99 1.4 גיר רגיל.

 

שמתי לב לאחרונה שכאשר אני נוסע עם מזגן הלחיצה על הקלץ' מלווה במעין חריקה כזאת כלומר הלחיצה לא חלקה.

כל עוד בתא נוסעים חם הלחיצה על הדוושה חלקה וברגע שתא נוסעים מתקרר (בעיקר אזור הדוושות) הליצה על הדוושה קשה יותר והדוושה לא נעה חלק.

יש קשר בין קור בתא הנוסעים ללחיצה דוושת המצמד?

יש משהו שצריך לשמן? אולי את הכבל קלצ'?

 

תודה.

פורסם

תנסה לשמן את הכבל ואם זה חוזר אחרי תקופה מסוימת אז תחליף אותו

כל משרציתם לדעת על מכוניות והרבה יותר מזה!!!

פורסם

טוב בדקתי היום שוב את עניין החריקה והוא לא מגיע מהכבל מצמד אלא מהדוושה.

אני חושב שהחריקה מגיע מהמיסב של הדוושת המצמד ורק כאשר תא הנוסים קר.

 

מישהו מכיר את התופעה?

אין אפשרות לשמן את האזור כי אין אפשרות להגיע למיסב.

פורסם

חום - קור יוצרים תופעות של התכווצות והתרחבות ואולי פה שורש הבעיה.

נסה לרסס WD40 (ספרי הקסם) כמה שיותר קרוב למיסב החשוד וכן בכל מקום חשוד אחר (כולל לתוך הכבל, אם אפשר). החומר בעל חדירות מעולה גם למקומות שלכאורה אין אליהם גישה, ועושה פלאים.

למניעת כתמי שמן, בזמן הריסוס שים עיתון מתחת ותחזיק סמרטוט ביד השניה אותו תצמיד מלמטה אחרי השפריץ.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

ראשית - כבלים של הפעלת מצמד או כל כבל אחר ברכב, לא משמנים או מגרזים - נקודה!

שנית, באמת יתכן שטמפ' משפיעה על רכיב מסויים בדוושה שמפריע למהלך תקין שלה להתבצע. דווקא את נקודות הפיבות של הדוושה אפשר לגרז מעט ולנסות לנטרל ע"י כך את הנקודה הבעייתית.

פורסם

ניסתי לשמן בעזרת WD-40 ,אבל אין אפשרות לגשת למיסב הדוושה.

אני לא מעוניין לפרק את הדוושה ולשמן/לגרז מפאת חשש שאני לא אצליח להרכיב אתה חזרה במקום.

×
×
  • תוכן חדש...