Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט פה במשו, אבל קודם אני אסביר.

נסעתי היום בבוקר.. הייתי באחת השכונות הסמוכות, עפתי על מישהי די מהר.. פירקתי לה את כל הטמבון האחורי, ולי התעקם כל החלק הקדמי.

הנזק שלי?

רדיאטור הרוס

גשר מעוך

פנסים מעוכים

טמבון משופשף

מכסה מנוע מעוך

תושבות פנס התעקמו

גריל מרוסק

 

כרגע הוא במוסך בתיקונים, נזק של 3.5 אלף שקל אצל איזה אחמד, יהיה מוכן מחר.

 

עכשיו ההתלבטות שלי היא כזו:

מי שלא יודע איזה אוטו יש לי, יש לי קיה פרייד שנת 97.

קניתי אותה ב9 אלף שקל. (מעל המחירון בגלל הצביעה שלו)

אני יד שלישית, עומד כרגע על 108 אלף ק"מ.

אחרי הקניה של האוטו, התברר לי שאין בלמים.. 2000 שקל בלמים חדשים אחורה וקדימה.

עכשיו התאונה, עוד 3.5 אלף שקל.

סה"כ 14.5 אלף שקל הוצאות.

 

תראו, בעקירון, אני שונא את האוטו הזה, כמו שאני שונא את האויבים שלי.

שונא שונא שונא !! הוא אוטומט והוא מגעיל אותי.

נראה שהרבה מעוניינים לקנות את הרכב.. כבר שאלו אותי כמה וכמה פעמים.

 

בכמה אני יכול למכור אותו מקסימום מקסימום? ועוד לאחד פראייר?

אני שוקל למכור אותו ולקנות איזו פיג'ו 205\306.

השאלה היא האם בכלל כדאי לי למכור אותו ולקנות רכב חדש?

פורסם

אחרי תאונה עם החלפת גשר וכל מה שאמרת, תמכור לאלטיזחן, לא חושב שקיימים פראירים מסוג כזה, בכל אופן תמכור בכמה שתוכל, ואם אתה מכליל בהוצאות הנזק את הסכום ששילמת על הרכב, אז המצב קשה באמת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אם אין לך צורך ברכב בעוד שנה, אז למ ה למכור ואז לקנות אחד אחר שבטח גם יהיה ישן, ואז להשקיע ביישורי קו, תישאר עם זה ולפני הצבא תמכור או תעביר במשפוחה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...