Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C5 או מונדיאו (חדשים)


yoavtz
שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני דווקא לא חושב שהסופרב כל כך נוקשה.

בגירסת האמבינייט הנוחות בסדר גמור והמושבים פשוט מעולים, בנוסף אני מעדיף ריפוד בד ולא עור.

הדגם המפואר יותר מגיע עם מושבים שונים וחישוקים גדולים יותר שפוגמים בנוחות.

הביצועים בדגם הדיזל פשוט מדהימים.

גם הפסאט דיזל יכולה להיות אופציה אבל ערב מחירה הגבוהה אז אולי רק כיד שנייה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, לא בטוח שבסוכנויות הרכב יתנו לך תשובה נכונה באשר למועד ההגעה, ותצטרך לחפור קצת באינטרנט לראות מתי הם מגיעים.

 

אני חייב בהקשר זה לפרגן לסוכנות המרכזית של צ'מפיון. הגענו לפני שבוע במטרה לרכוש פאסאט, והסוכן ישר מסר לנו שכנראה תוך חצי שנה צפוי דגם חדש, ושנשארו רק XX מכוניות, ברמת גימור כאלו וכאלו, ולשיקולנו. הוא הציע לנו הטבה מסוימת אם נרצה לרכוש פאסאט מהדגם היוצא, אבל כנראה שנמתין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור

למה לא להשתדרג לאקורד דיזל חדשה?

 

להשתדרג?

במה בדיוק האקורד טובה מרכב אחר שהוזכר פה?

התמחור של הונדה מנותק לגמרי מהמציאות, האקורד ממש לא מתחרה בסופרב, בקושי במאזדה 6, בטח ברמות הגימור המשמימות בהן היא נמכרת בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שהתנסית ונהגת על האקורד דיזל על רמת האיבזור שלה ובטח שראית גם התמחור שלה בארץ...

התוכל לשתף במה היא פחות טובה מה-6 או הסופרב?

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקורד דיזל בגירסתה האוטומטתי עולה 283 אלף שקלים (!!!!!!!!!).

היא מציעה 150 כ"ס ותיבת 5 הילוכים סטנדרטית.

בנוגע לאיבזור, במחיר כזה אני מצפה להונדה ג'אז בתא המטען כאיבזור אינטגרלי. כל האיבזור ועוד מופיע בסופרב אלגנס שבדגם ה-1.8 TSI.

דגם הדיזל ברמת גימור אלגנס מתומחר בכ-210 אלף שקלים. הוא כבר מציע 170 כ"ס ותיבת DSG שיתרונותיה ידועים.

הסופרב מרווחת בהרבה, במיוחד במושב האחורי וגם בתא המטען.

הכיוון אליו הולכת הסופרב אחר לגמרי, היא מכונית סאלון בעוד ההונדה מנסה להיות תחליף יפני לסדרה 3 של ב.מ.וו.

 

עריכה: במחירה של ההונדה ניתן לקנות את הסופרב בדגם ה-3.6 בנזין בעל הנעה כפולה ועם 260 כ"ס, האיבזור העשיר מובנה.

 

עכשיו ההקשר של מאזדה 6 לעיניין, מדובר במשפחתית גדולה יפנית, עם מנוע 2 ליטר וגיר אוטומטי, מתחרה ישירה של האקורד.

האיבזור בגירסאות הבסיס דומה עד כדי זהות א-ב-ל, ההונדה מתומחרת בכמעט 30 אלף שקלים יותר מהמאזדה. על מה ולמה? הטאסות של האקורד יקרות יותר ליצור?

 

מקווה שהבהרתי את הנקודה וערב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...