Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי על הרכב מורכב ג'אנט רגיל בגודל 14 אינצ' (וכך גם רשום ברישיון)

אני רוצה להביא ג'אנט כרום בגודל 18 אינצ' וחתך נמוך כמו בתמונה

 

השאלה שלי היא איך אני מאשר את זה ברישיון? אם זה ביכלל אפשרי?

ואיך אני מזמין מחול ?

גאנט כרום.jpg

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

פורסם

תן פרטים, באיזה רכב מדובר, איזה שנה, נפח מנוע, רמת גימור וכו'.. (אני מניח שמדובר בדודג', עפ"י החתימה, אבל אנחנו לא במשחק הניחושים.)

 

עקרונית, ברוב המקרים, מ 14" ניתן לעלות ל 15", 16", מגדילים את מידת הג'נט ויורדים בחתך הצמיג בכדי לשמור על אותו הקוטר הכולל של הג'נט-צמיג, כפי שהיה במקור. (אחרת אתה משבש את פעולת הספידומטר, קילומטרז', ABS, ESP ושאר מערכות הרכב.)

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

לא חוקי

אי אפשר לאשר ויותר גרוע יש קשיים ביבוא.

צריך להוציא ישור מכון תקנים ומשרד התחבורה מחמיר.

בהצלחה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תן פרטים, באיזה רכב מדובר, איזה שנה, נפח מנוע, רמת גימור וכו'.. (אני מניח שמדובר בדודג', עפ"י החתימה, אבל אנחנו לא במשחק הניחושים.)

 

עקרונית, ברוב המקרים, מ 14" ניתן לעלות ל 15", 16", מגדילים את מידת הג'נט ויורדים בחתך הצמיג בכדי לשמור על אותו הקוטר הכולל של הג'נט-צמיג, כפי שהיה במקור. (אחרת אתה משבש את פעולת הספידומטר, קילומטרז', ABS, ESP ושאר מערכות הרכב.)

 

 

מדובר בדודג' דארט 1937 CUSTOM ארבע דלתות נפח 6V 3.7 (עכשיו הזמנתי מנוע 8V)

אבל לפי מה שkpbyiso אומר אי אפשר להביא.... זה נכון ?

אני ממש ממש ממש רוצה להכניס שם 18 אינצ'

אפשר לשחד מישהו בישביל שיאשר כזה דבר? חח :)

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

פורסם

לא תצליח לאשר את המידה בצורה חוקית.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
למה אתה צריך ליבא? בארץ יצא לך יותר זול וגם תראה איך הם יושבים על האוטו שלך

 

לא ניראלי שזה זול יותר בארץ.

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

פורסם

דודג' דארט משנת 37? אולי 73 כיוון שהם יוצרו רק משנת 60... :roll:

 

ואתה יכול לייבא ג'אנטים כאלה אבל להרכיב בצורה חוקית פשוט לא ילך... :?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
דודג' דארט משנת 37? אולי 73 כיוון שהם יוצרו רק משנת 60... :roll:

 

ואתה יכול לייבא ג'אנטים כאלה אבל להרכיב בצורה חוקית פשוט לא ילך... :?

 

 

בטעות רשמתי.. השנה היא 1973...

אז אתם אומרים בקיצור שאי אפשר ?

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

פורסם

בצורה חוקית זה לא ילך בחיים, אף אחד, במדינה המרובעת שלנו, לא יאשר לך את זה.

אם להגיד את האמת, עפ"י הבנתי שאספנים ותיקים, השוטרים לא מחפשים את רכבי האספנות.

כמה אתה יכול לסמוך על זה ? לא יודע.

לשיקולך.

 

ונשמח לראות תמונה של הרכב..

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
בצורה חוקית זה לא ילך בחיים, אף אחד, במדינה המרובעת שלנו, לא יאשר לך את זה.

אם להגיד את האמת, עפ"י הבנתי שאספנים ותיקים, השוטרים לא מחפשים את רכבי האספנות.

כמה אתה יכול לסמוך על זה ? לא יודע.

לשיקולך.

 

ונשמח לראות תמונה של הרכב..

 

שטויות

אל תסתמך על זה ששוטרים לא נטפלים למכוניות אספנות

ממזמן זה לא ככה במיוחד באמריקאיות

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
שטויות

אל תסתמך על זה

ממזמן זה לא ככה במיוחד באמריקאיות

 

 

 

איך ככה?

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...