Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב, הסתכלתי הרבה ביד 2 ואין ממש מציאה של הונדה סיויק שחיפשתי.

מ-98 ומעלה / אלא אם כן הקילומטראז' גבוה. או שזה מנוע 1400 וזה רכב גדול ההונדה.

האצ'בק המחירים גבוהיים, אם זה מחירים נמוכים האוטו במצב לא טוב מבחינת קילומטראז' או פחחות וצבע.

צבע לא הבעיה שלי, אבל יש מלא רכבים אם מכות או שהפח מתפרק שאני לא רוצה בזה.

אני מעוניין ברכב אם קילומטראז' נמוך.

ראיתי את הפג'ו 206 אבל המנועים שלהם הם 1400

והשאלה שלי היא כזו:

הרכב הזה יעמוד בנסיעות ארוכות?

לדוגמא בין תל אביב לצפון או דרום.

דוגמא תל אביב אילת או תל אביב חיפה הוא יעמוד במרחקים האלה?

כי אחרי הכל זה 1400, אבל יתרון שזה רכב קל הוא קטן וגם השנה שלו בין 98 - 2001 ככה שהמנועים חדשים וחזקים

והקילומטראז' שלהם הוא עוד נמוך עד 150 אלף.

והידיים הם בין 1 - 3.

 

ולדוגמא בהונדה קשה למצוא את זה הידיים בין 3 - 7 בערך

 

אם הרכב הזה לא עומד בדרישות שלי על איזה רכב אתם כן ממליצים

רכב שהוא בטווח המחיר של 15 - 20 אלף ש"ח.

מנוע 1400 - 1600 בנזין.

עמיד בפני נסיעות ארוכות, אני לא שוחט במהירות אני נוסע במהירות ממוצעת.

מטפל ברכב כמו שצריך.

ואני לא מעוניין ברכבים כמו דייהו מיצובישי רובר וכו'..

אני מעוניין ב- מזדה, טויוטה, פיג'ו, הונדה, בקיצור רכבים חזקים ואמידים.

ולא רכבים ששותים המון דלק, כמובן אני יסע נסיעות ארוכות אני צריך רכב חסכוני.

ושנתון לא פחות מ98.

 

 

 

תודה מכל הלב למי שיעזור לי או לפחות רצה לעזור.

8)

פורסם

בשנתונים האלה כל מכונית בערך שהיא לא דייהו תהיה מספיק חזקה ואמידה, כל עוד טופלה כראוי וכאן צריך לתת את הדגש ולא בסמל מקדימה.

 

אם אין לך דרישות מיוחדות אז כל רכב שמור יתאים בסך הכל ואם אתה מחפש אוטו שיביא אותך פשוט מA לB, לא יעשה בעיות ושום דבר מעבר אז קח אלמרה שנתון 99 ב20K. היא לא שותה יותר מדי.

פורסם

אני הייתי הולך על הסוזוקי בלנו הגיר הידני עושה 1:16 ואפילו יותר ואם תצליח למצוא את הגירסה עם הכריות אוויר מה טוב לך...

אאדוי RS6 לנהוג פעם אחת ולחלום כל החיים

:|

×
×
  • תוכן חדש...