Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני כחודש היתה לי בעייה בטנדר דימקס 2004 מנוע 3.0 גיר רגיל, השעון חום התחיל לעלות בעליות ובירידות הוא יורד הרבה מתחת לאמצע וזה מצב לא תקין.

אז אמרו לי שזה רדיאטור סתום אז הלכתי ועשינו שטיפה לרדיאטור במכון רדיאטורים אז החום בעליות הסתדר ולא מתחמם מעבר לאמצע, אבל בירידות המצב נשאר אותו דבר והוא ממשיך להתקרר והשעון יורד מתחת לקו החום האמצעי.

אז שאלתי את המוסכניקים שלי גם בחברה וגם פה בפורום אמרו לי שזה בטוח טרמוסטט תפוס על מצתב פתוח, אז הלכתי לחברה ועשיתי טיפול 10 ועל הדרך אמרתי להם להחליף תרמוסטט חדש והם החליפו אבל אני משתגע הבעייה עדיין לא נעלמה האוטו ממשיך להתקרר בירידות, ועכשיו עם הטרמוסטט החדש הוא מתקרר יותר מהר וגם לוקח זמן יותר ארוך עד שהחום חוזר למצב הרגיל שלו.

חברים אני מפחד לגרום נזק אם להמשיך לנסוע ככה וכבר לא יודע מה לעשות.

אז בבקשה תעזרו לי ותנו לי כיוון לפתרון הבעייה.

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
אהלן,

לפני כחודש היתה לי בעייה בטנדר דימקס 2004 מנוע 3.0 גיר רגיל, השעון חום התחיל לעלות בעליות ובירידות הוא יורד הרבה מתחת לאמצע וזה מצב לא תקין.

אז אמרו לי שזה רדיאטור סתום אז הלכתי ועשינו שטיפה לרדיאטור במכון רדיאטורים אז החום בעליות הסתדר ולא מתחמם מעבר לאמצע, אבל בירידות המצב נשאר אותו דבר והוא ממשיך להתקרר והשעון יורד מתחת לקו החום האמצעי.

אז שאלתי את המוסכניקים שלי גם בחברה וגם פה בפורום אמרו לי שזה בטוח טרמוסטט תפוס על מצתב פתוח, אז הלכתי לחברה ועשיתי טיפול 10 ועל הדרך אמרתי להם להחליף תרמוסטט חדש והם החליפו אבל אני משתגע הבעייה עדיין לא נעלמה האוטו ממשיך להתקרר בירידות, ועכשיו עם הטרמוסטט החדש הוא מתקרר יותר מהר וגם לוקח זמן יותר ארוך עד שהחום חוזר למצב הרגיל שלו.

חברים אני מפחד לגרום נזק אם להמשיך לנסוע ככה וכבר לא יודע מה לעשות.

אז בבקשה תעזרו לי ותנו לי כיוון לפתרון הבעייה.

תודה.

אני כרגע באותה הבעיה לפי מה שהבנתי מבחור אחר בפורום זה גורם לשחיקה של המנוע ועליה בצריכת הדלק. גם אני אגב רציתי לקפוץ על הטרמוסטט,למה אתה לא הולך למוסך שהחליף את הטרמוסטט ומבקש להמשיך טיפול? הרי זה נובע רק מ2 דברים או שהמערכת דורשת קירור מוגבר [מד טמפרטורה בעייתי] או שאחת ממערכות הקירור עובדת קשה מידי סתם.

פורסם

את הטרמוסטט החלפתי במוסך מרכזי ומורשה של איסוזו ואמרתי להם מה הבעייה ואמרו כן כן זה הטרמוסטט.

הם עשו נסיעת מבחן קצרה אבל זה שטויות.

אבל מישהוא פה יכול להגיד לי מה הבעייה בדיוק במערכת הקירור?

והאם נסיעה עם חום נמוך באמת גורמת לשחיקה של המנוע?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

קראתי אבל אני מחפש תשובה סופית גם עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי.

בוא נחכה עד שיגיבו שאר חברי הפורום ונראה לאן נגיע.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

גם היום נסעתי בטנדר וראיתי שלוקח הרבה זמן עד שהשעון חום עלוה לאמצע כאשר המנוע קר.

לפני זה עם הטרמוסטט הישן היה לוקח פחות זמן עד שהוא מגיע לאמצע השעון, אז מה אתם חושבים?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אתה בטוח שהחליפו תרמוסטט?

אם כן, יכול להיות שהחליפו לתרמוסטט שנפתח בטמפ' יותר נמוכה ולכן לרכב לוקח יותר זמן להתחמם (לא שאני מבין איך זה הגיוני ביום כזה וזה גם לא מסביר את ההתקררות בירידות, אבל נניח).

 

אני מהמר שהמוסך ביטל את התרמוסטט או פשוט לא החליף אותו. קשה לי להאמין שהוא החליף תרמוסטט והוא לא תקין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני הייתי במוסך מורשה בחברה ועמדתי ליד המכונאי והוא החליף אחד חדש בקרטון והתקין אוטו, וגם עשה לו חור בצד והסביר לי אבל שכחתי למה החור הזה.

גם החליף נוזל קירור ירוק חדש.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

×
×
  • תוכן חדש...