Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום- אני רוצה לפתוח עסק זעיר

מה לעשות ולמי לגשת?

אם אני מקבל תלוש משכורת בחודש מסויים לאחר שפתחתי את העסק שרשום על שמי איך הולך תשלום הביטוח הלאומי?

אפשרי לקבל אישור כבר באותו היום?

אני מעוניין לעשות הכל מחר באזור טבריה.

יש מסמכים שצריך להביא איתי חוץ מתעודת זהות?

תודה מראש

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

גש לרואה חשבון עם תצלום של תעודת הזהות שלך

הוא יתן לך טפסים אותם תמלא ולאחר מכן בעבור עמלה קטנה הוא ילך לפתוח בעבורך תיק.

סיפור של כ300 ש"ח

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

ראשית עליך לפתוח עסק

האם העסק יתנהל מביתך או ממקום אחר מקום אחר האם בבעלותך או בשכירות

 

אם בשכירות חוזה שכירות

 

האם יש לך הערכה מה יהיה מחזור עסקיך בשנה. מעל מחזור מסויים תרשם כעוסק מורשה ולא זעיר

 

אין צורך ברואה חשבון לך למשרדי מע"מ בטבריה ולאחר המתנה בתור הישראלי הטיפוסי תמלא את הטופס הנדרש והפקיד המסור יפתח לך תיק ויתן לך אישור במקום.

 

תזכור שיש עוד כמה מוסדות שירצו לראות את זיו פניך מס הכנסה והמוסד לביטוח לאומי.

וכאן לקישור הרלבנטי

http://www.finance.gov.il/taxes/osek_mam_new.htm

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מחזור קטן מאוד- 40K אם יגדל יהיה מצויין אבל כרגע הסכום הזה מובטח לי בקביעות לכמה שנים

העסק מהבית

עדיין צריך את ביטוח לאומי?

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

אין צורך ברואה חשבון לך למשרדי מע"מ בטבריה ולאחר המתנה בתור הישראלי הטיפוסי תמלא את הטופס הנדרש והפקיד המסור יפתח לך תיק ויתן לך אישור במקום.

 

*לא רציתי לשרוף עוד מזמני, ניתן לעשות הכל לבד אבל לעתים שווה להתייעץ עם רואה חדשבון לגבי הגדרת העסק (שיעורי המס משתנים) וכו כך שהעדפתי לקבל יעוץ ולא לעמוד בתור.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אי אפשר לקבל אישור לעוסק זעיר כי כבר אין דבר כזה.

כן אפשר לקבל אישור לעוסק פטור. כלומר עוסק מורשה שפטור מניכוי מע"מ עד למחזור מרבי של 70 ומשהו אלף ש"ח בשנה.

 

ממש אין צורך ברואה חשבון.

 

ראשית אתה ניגש למשרדי מע"מ באזור מגוריך עם תעודה מזהה וצ'ק ריק. אתה נרשם שם כעוסק פטור ומקבל מהם אישור.

משם אתה ממשיך למס-הכנסה, שם אתה פותח תיק בסטטוס עצמאי.

אחר כך אתה עובר לביטוח לאומי, אם כי אני ממליץ לא לעמוד בתור שם אלא לשלוח להם את הכל בדואר. חבל על הזמן שלך, שם התור הכי נורא.

אחרון חביב - אתה ניגש לבית דפוס ומדפיס לעצמך פנקס קבלות.

 

את ביטוח לאומי אתה צריך בכל מקרה. ברגע שאתה עובר מסטטוס של מובטל/סטודנט/חייל/סתם-איש (מחק את המיותר) לסטטוס של עצמאי אתה צריך להודיע להם כדי שישנו את גובה דמי הביטוח שאתה צריך לשלם.

 

אפשר לעשות את כל התהליך בחצי יום, בהנחה והמשרדים של מס-הכנסה ומע"מ קרובים זה לזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אפשרי להביא מסמך אחר על קיום חשבון? חוץ מצ'ק?

אין לי אפשרות להשיג את הפנקס צ'קים שלי בשבועיים הקרובים

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

ואם אתה שכיר, אז זה 70K שנתי משוקלל או לחוד?



עד כמה שאני יודע לחוד, אבל זאת שאלה ששווה לשאול כשפותחים את התיק במשרדי מע"מ.

מה שבטוח, בטוח.

 

אפשרי להביא מסמך אחר על קיום חשבון? חוץ מצ'ק?

אין לי אפשרות להשיג את הפנקס צ'קים שלי בשבועיים הקרובים

לפעמים אפשר גם צילום של כרטיס אשראי. לי אישית עשו פרצופים, אבל קיבלו את זה בסופו של דבר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דף חשבון בנק מספיק גם כן

 

וכפי שאמרתי גם בטוח לאומי וגם מס הכנסה רוצים לראות אותך בין קהל לקוחותיהם. אז אל תשכח אותם כי הם לא ישכחו אותך וחבל להתחיל איתם ברגל שמאל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני רוצה לפתוח עסק. מה לעשות ולמי לגשת?

קודם כל, אל תבזבז את זמנך על רואי חשבון או אתרי אינטרנט רלוונטיים.

 

במקום זה, גש לפורום רכב ותקבל חתיכות מידע מפה ומשם, מאנשים שעשו את זה לפני חצי שנה וגם מכאלה שעשו את זה לפני עשור.

זה בסדר, כי החוקים לא משתנים אף פעם, הגרסה המעודכנת שלהם לא מופיעה ברשת ואינה זמינה לכל מי שרוצה לפתוח עסק,

ורשויות החוק מאד סלחניות בד"כ כלפי אנשים שלא עובדים לפי התקנון שלהן. במיוחד ביטוח לאומי ומס הכנסה.

 

באותו עניין, פעם הבאה שאתה מחפש מוסך אמין לרכב שלך, כדאי שתשאל בפורום שירה ופרוזה בתפוז.

 

בהצלחה.

פורסם

לא מזמן פתחתי לחברה תיק עוסק.

 

כל מה שאתה צריך זה להייות מעל גיל 18, צ'ק ריק (בשביל פרטי בנק), תעודת זהות וזהו.

 

מחזור הכנסות של 70 אלף בשנה (כולל משכורת שכיר! במידה ויש) ויש לך פטור...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

×
×
  • תוכן חדש...