Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי שאני צריך רכב משלי ולא יכול להסתמך על ההורים לכן החלטתי לקנות רכב שאת רובו אני משלם והורי ישלמו את השאר התקציב יכול לחרוג עד 50 אלף שקל,אני רוצה אוטו שלא זולל הרבה,עדיף ידני כדי שלא ישעמם =]

אם תמצאו משהו ב45 אלף אשמח ככה אוכל לשדרג את המערכת כי המוזיקה חשובה לי

פורסם

גולף ג'נריישן 01-02

תנסה למצוא לך 1.6 ידנית - האצ'בק עם קצת פוזה שלא ממש זוללת הרבה דלק.

עונה לדרישות שלך?

 

לחילופין איביזה 03-04 - מאוד פופולרית אצל צעירים,רכב חמוד עם מנוע 1.4 חסכוני למדי.

V5

פורסם

תוכל להביא פונטו HGT שנת 02 ואפילו ישאר לך עודף בכיס.

רכב נחמד מאוד, מנוע 1800, ידני, בלי טורבו ובלגאן, 136 כוחות סוס,

חסכוני בדלק מאוד יחסית לרכב עם מנוע גדול, וחלקים וטיפולים זולים (פיאט אחרי הכל).

אוטו שאני מאוד מאוד מרוצה מהמראה שלו, ספורטיבי, צעיר, ואפילו חסכוני.

 

יש גם דגמים נחמדים של סיאט איביזה 1600 ידנית תוכל להביא דגם 03' בכיף (אך הם פחות ספורטיביים).

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

אני אישית ובטח אני מעלה את עצמי על הגרדום עכשיו לאור כמה חברי פורום שבבעלותם HGT , אני ממש לא אהבתי את הרכב הזה , הגה שמן ולא נוח לתפעול ומאז שהייתה לי פיאט אני פשוט לא מתקרב לחברה הזאת יותר בחיים שלי,

 

 

אתה רוצה פוזה ? אתה רוצה רכב צעיר זריז ומהנה לנהיגה עם כוח ושלא יגמור לך את הכוח על כל תדלוק בתחנת הדלק , ההמלצה הכי טובה שלי בשבילך זה איביזה שנת 2004 לתקציב שאתה נתתה , תמצא אחת צהובה (אם זה באופי שלך ) או שחורה שים לה מנורות דאימונד וייג'ן וסע לשלום

 

ואל תשכח אלף בית של הדברים זה אפודה זוהרת וג'אנטים שחורים עם פס אדום לאיביזה שחורה :twisted:

פורסם
מקפיץ,רוצה עוד הצעות חוץ מהפיאט,אני רוצה רכב עם קצת פוזה...

שני רכבים שעלו לי לראש

 

פולו 16V: אני אישית מת על הרכב הזה, ועמדתי לקנות אותו אם לא הייתי מקבל בוסט רציני בתקציב. בתקציב שלך תיכנס 03-02.

אלפא 147: אין מה להגיד הרבה. אלפא. מספיק פוזה עם הנאה חבל על הזמן מהנהיגה, השאלה היא יש לך כסף להחזיק אותה בשוטף.

 

מצטרף להמלצה על פונטו HGT.

פורסם

206XS (גיר רגיל בלבד!!!)

הפונטו גם נחמדה להבנתי...אבל הפיג'ו מתנהגת יותר "כיף".

אם את זולג לכיוון ה-50 ממליץ בחום לשקול יאריס T SPORT.

 

לא ממליץ לגעת בסיאטים (מחלות בראש מנוע) או VAGים בכלל, אם יש לך תקציב קטן המכוניות האלה עלולות להיות בעייתיות בטיפולים.

ליעד.

פורסם
אני אישית ובטח אני מעלה את עצמי על הגרדום עכשיו לאור כמה חברי פורום שבבעלותם HGT , אני ממש לא אהבתי את הרכב הזה , הגה שמן ולא נוח לתפעול ומאז שהייתה לי פיאט אני פשוט לא מתקרב לחברה הזאת יותר בחיים שלי,

 

 

אתה רוצה פוזה ? אתה רוצה רכב צעיר זריז ומהנה לנהיגה עם כוח ושלא יגמור לך את הכוח על כל תדלוק בתחנת הדלק , ההמלצה הכי טובה שלי בשבילך זה איביזה שנת 2004 לתקציב שאתה נתתה , תמצא אחת צהובה (אם זה באופי שלך ) או שחורה שים לה מנורות דאימונד וייג'ן וסע לשלום

 

ואל תשכח אלף בית של הדברים זה אפודה זוהרת וג'אנטים שחורים עם פס אדום לאיביזה שחורה :twisted:

 

זה שאתה לא יודע לבחור רכב ונפלת על אחת שלא טופלה אתה ממליץ לא להתקרב לחברה?

 

חבר שלי קנה איביזה עם 200K עשתה לו את המוות מאז שנתקעתי איתו אני ממליץ לא להתקרב לסיאט בחיים!

 

זה פשוט לא מקצועי ולא אמין! מה זה הבולשיט הזה? הרבה זמן לא שמעתי בפורום הזה בנאדם שמכליל חברה ואומר לא להתקרב אליה ביגלל שהוא נפל על לימון.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם
אני אישית ובטח אני מעלה את עצמי על הגרדום עכשיו לאור כמה חברי פורום שבבעלותם HGT , אני ממש לא אהבתי את הרכב הזה , הגה שמן ולא נוח לתפעול ומאז שהייתה לי פיאט אני פשוט לא מתקרב לחברה הזאת יותר בחיים שלי,

 

 

אתה רוצה פוזה ? אתה רוצה רכב צעיר זריז ומהנה לנהיגה עם כוח ושלא יגמור לך את הכוח על כל תדלוק בתחנת הדלק , ההמלצה הכי טובה שלי בשבילך זה איביזה שנת 2004 לתקציב שאתה נתתה , תמצא אחת צהובה (אם זה באופי שלך ) או שחורה שים לה מנורות דאימונד וייג'ן וסע לשלום

 

ואל תשכח אלף בית של הדברים זה אפודה זוהרת וג'אנטים שחורים עם פס אדום לאיביזה שחורה :twisted:

 

 

הגה שמן ולא נוח לתפעול? מאיפה הבאת את זה? אם כבר אז הגה מעור ומאוד נוח. אולי לא מתקשר אבל זה כבר לא קשור לנושא.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...