Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

כמה סוחרי רכב הראו לאבי שהרכב רשום על שמם ואמרו לו שהיד נמחקת מהרישום לאחר המכירה כיוון שהם בעלי תעודת סוחר.

 

האם הדבר נכון?, פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

מה שאני יודע זה:

 

שאם סוחר רכב קונה רכב יד 1 מאדם פרטי.

ואז הוא ימכור לך. אז אתה תיהיה יד2.

 

 

בגדול, הוא לא נחשב כבעל הרכב.

פורסם

היד לא נמחקת.

לסוחר מורשה שמחזיק בתו סוחר יש אפשרות לבצע "הפקדת סוחר" במקום העברת בעלות רגילה. כתוצאה מכך, כשהוא מוכר את הרכב הלאה לא תתווסף יד מעבר לזו שכבר הוספה לאחר שקנה את הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז למה שלא כולנו נהייה סוחרים מורשים ובא לציון גואל.

זה לא שהם צריכים לעבור מבחני ידע בפיצוח האטום או משהו כזה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
אז למה שלא כולנו נהייה סוחרים מורשים ובא לציון גואל.

כי תו סוחר עולה כסף. תהיה בטוח שאנשים הרבה יותר תחמנים ממך חשבו על זה מקודם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בנוסף, לפי החוק אסור להשתמש ברכב, שרשום על תו סוחר.

 

רכב כזה יכול רק לחנות במגרש תצוגה, והסוחר יכול לנסוע בו רק למטרת המכירה, כלומר נסיעת הדגמה לקונה ונסיעה למכון בדיקה/מוסך.

 

כן, ברור שלא כולם מקפידים על זה, אבל זה החוק.

 

 

פורסם

מגרשי טרייד אין וסוחרי רכב מבצעים העברת בעלות זמנית ,שנקראת תו סחר,עד למועד המכירה של המכונית .

העברת בעלות כזו נועדה למעשה להגן על הרוכש (סוחרי הרכב וסניפי הטרייד אין ) ממכוניות מעוקלות וממושכנות ע"י הבעלים הנוכחי של המכונית ולא תהיה כל אפשרות של עיקול מצד שלישי.

מצד שני המוכר לא יתעסק עם דוחות עבירות וכו' כפי שהיה נהוג בעבר שכן המכונית איננה על שמו יותר .

החוק הזה למעשה נכנס לתוקף איפה שהוא לקראת סוף שנת 2005.

על מנת להיות בעל תו סחר ישנה אופרציה שלמה שצריך לעשות,לבצע,לעבור על מנת לקבל תו סחר מורשה ממשרד התחבורה .

. בעל מגרש או מבנה לעיסוק בסחר מכוניות שגודלו מעל 500 מ"ר.

. ביטוח לנסיעה במכוניות אלו ומס' רישוי למבחן .

. הצהרה על עוסק מורשה או רישום ברשם החברות .

 

ביצוע העברת בעלות לתו סחר עולה כ 35 ש"ח, וברישיון למטה מצויין כי המכונית למעשה ירדה מהכביש ,כךניתן לדעת כי הבעלות למכונית הנה זמנית בלבד .

 

העברת בעלות לרוכש רגיל הנה בסך של 204 ש"ח והבעלות כבר קבועה לאחר מכן .

פורסם

לא כדאי להתעסק עם רכבים של סוחרים. סוחר רוצה למכור את הרכב במחיר תחרותי וגם צריך להרוויח: כלומר לקנות בזול ולמכור ביקר.

 

מדובר על רכבים גמורים שבעלים לא מצליח למכור אותם בגלל הליקויים. רכב כזה מגיע במחיר מאוד נמוך לסוחר (רכב משוקם תאונה קשה + קילומטרז' אסטרונומי), שעושה לו הכנה לפני מכירה: ניקוי סאלון, פוליש וקס, שטיפת מנוע ותחתית הרכב, מוריד קילומטרז' למשהו הגיוני ומוכר במחיר רגיל, כאשר הוא מרוויח על כל רכב הזה בין 15,000~20,000ש"ח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא כדאי להתעסק עם רכבים של סוחרים. סוחר רוצה למכור את הרכב במחיר תחרותי וגם צריך להרוויח: כלומר לקנות בזול ולמכור ביקר.

 

מדובר על רכבים גמורים שבעלים לא מצליח למכור אותם בגלל הליקויים. רכב כזה מגיע במחיר מאוד נמוך לסוחר (רכב משוקם תאונה קשה + קילומטרז' אסטרונומי), שעושה לו הכנה לפני מכירה: ניקוי סאלון, פוליש וקס, שטיפת מנוע ותחתית הרכב, מוריד קילומטרז' למשהו הגיוני ומוכר במחיר רגיל, כאשר הוא מרוויח על כל רכב הזה בין 15,000~20,000ש"ח.

 

 

 

 

מה שכתבת רלוונטי למגרשים קטנים ולסוחרי מדרכה.

כיום רוב השוק עבר לשחק במגרש של היבואנים הגדולים (טופ טרייד-דלק מוטורס,כלמוביל טרייד אין,אוטו דיל,וכ"ד)

המלאי במקומות הללו מגיע רובו ככולו מלקוחות פרטיים שביצעו עסקאות טרייד אין ורכשו רכבים חדשים אצל היבואן ועל כן הסיכון הוא מינימלי בייחוד אם מקבלים השבחה,גילוי נאות ,ואחריות על הרכב הנרכש.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

עניין הק"מ הולך ונהייה לא רלוונטי.

 

כיום, מי שמקבל רישיון חדש ועבר טסט אחרי 1.1.10, יופיע לו מספר הק"מ שעבר הרכב בתוך רישיון הרכב.

אני מוכן לספק תצלום אותנטי של אחד מרישיונות הרכב החדשים הנ"ל לספקנים.

 

אחרי שיופיע ק"מ על הרישיון, לא תהייה יותר אפשרות להוריד את מספר הק"מ שעבר רכב.

פורסם

אני כמעט בטוח, שעדיין ישנה אפשרות להוריד את הקילומטרז' שרשום ברישיון, על ידי הצגת חשבונית ממוסך מורשה, שמופיע בה, שבוצע תיקון בלוח שעונים.

 

לא נראה הגיוני, שלא השאירו את האפשרות הזאת, אחרת לא ברור מה יעשה בן אדם, שבאמת החליף לוח שעונים, והקילומטרז' הרשום השתנה.

 

אבל ברור שהיום זה יותר מסובך מבעבר, וכמות ה"משחקים" עם הקילומטרז' אמורה לרדת משמעותית.

 

 

פורסם
עניין הק"מ הולך ונהייה לא רלוונטי.

 

כיום, מי שמקבל רישיון חדש ועבר טסט אחרי 1.1.10, יופיע לו מספר הק"מ שעבר הרכב בתוך רישיון הרכב.

אני מוכן לספק תצלום אותנטי של אחד מרישיונות הרכב החדשים הנ"ל לספקנים.

 

אחרי שיופיע ק"מ על הרישיון, לא תהייה יותר אפשרות להוריד את מספר הק"מ שעבר רכב.

 

ידידי.

 

אתה מה זה נאיבי...

×
×
  • תוכן חדש...