Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבור קומפוננט Morel Hybrid Ovation 6 וזוג סאבוופרים 6.5" דגם RW6

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

אין בעיה של תקציב, אני רוצה מגבר אחד שיעבוד על שניהם בצורה הטובה ביותר והמדויקת.

כלומר שיוציא את המקסימום המוצהר.

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

אם לא תציין תקציב השרשור יינעל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

משהו בסביבות 2000 ש"ח

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

אני אישית לא מבין מה לא טוב בJBL1004 אבל כרצונך.

בתקציב הנ"ל הייתי ממליץ על סלסטרה FA475X

90RMS לערוץ ב-14V ועובד גם ב-2 אום בגישור,כך שתוכל להפעיל את הסאבים ב-2 אום.

קראתי מעט את השרשור הקודם שלך לא הבנתי איך הגעתה לריתוכים בשאסי

על מנת ליצור את התיבות של הסאבים,18 ליטר זהוא נפח משותף לשני הסאבים

משמע כול סאב צריך 9 ליטר תיבה שזה בגודל 21X21X21 אפשר בקלות לתפוס אותה לשאסי עם ברגים.

פורסם
לא הבנתי איך הגעתה לריתוכים בשאסי

על מנת ליצור את התיבות של הסאבים,18 ליטר זהוא נפח משותף לשני הסאבים

משמע כול סאב צריך 9 ליטר תיבה שזה בגודל 21X21X21 אפשר בקלות לתפוס אותה לשאסי עם ברגים.

פשוט הגעתי למסקנה שזה יהיה הדבר הכי חזק וגם ככה זה יהיה טוב לתמיד לכל אחד אפילו למי שישים שם רמקולים רגילים, אני חושב שזה טוב לעשות את הבנייה הזאת וגם עקב הדבקה של שטיח על כל גג תא המטען, זה לא משהו שיפריע או שישימו לב אליו "חוסר במקום" וגם במקרה של מכירת הרכב ,לא תיכננתי לעשות תיבה נפרדת לכל סאב בצורת קובייה אלא תיבה משותפת לאורך ורוחב גג תא המטען שה"מכסה" שלה זה המגש שגם הוא עשוי מברזל ו"מצופה" בשטיח.

 

דרור המליץ לי על המגבר DLSCA31 מה אתם חושבים עליו ? האם הוא בחירה נכונה ? האם הוא "יעשה את העבודה"

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

×
×
  • תוכן חדש...