Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. (כמה זמן כבר לא כתבתי... ככה זה צבא..) :D

 

לפני יומיים, משהו נכנס בי בצורה רצינית בחניה מאחורה. הרכב שלי חנה, ונכנסו בו מצד שמאל מאחורה. הנזק די רציני... המגן התחתון של הרכב נשבר בחלק אחד, צבע נפגע מאוד, ויש אפילו שברים בחיבורים בין המגן לכנף הסמוכה. (לצערי אין לי תמונה).

 

פחח אמר לי שמגן חדש כזה עולה בערך 2000 ש"ח +-..

ותיקון של הקיים 800 ש"ח +- אבל בגלל שיש שברים בחיבורים בין הכנפיים אמר שזה לא ישב ממש טוב כמו פעם כי החלק נשבר, ואי אפשר לתקן אותו במאה אחוז.

 

העיניין הוא, האם כדאי לערב את הביטוח?

במידה וכן, על מחיר של עבודה סביב ה2500 שקל האם ההשתתפות גבוהה? (בדרך כלל)??

האם עדיף כבר לקחת הכל עלי או לערב ובכך לנקות את העבר הנקי שלי?

 

אני ממש בדילמה, כי אני קצת קצר במזומנים עכשיו על זה, ויותר נוח לי שהביטוח ישלם, השאלה כמה אני יצטרך להשתתף. הבנתי שההשתתפות היא עד 1200 שקל ומעל זה זה רק 50 אחוז מהנזק. זה נכון?

 

מי יכול בבקשה לעדכן אותי יותר מדוייק?

 

תודה מראש. :)

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם
אני ממש בדילמה, כי אני קצת קצר במזומנים עכשיו על זה, ויותר נוח לי שהביטוח ישלם, השאלה כמה אני יצטרך להשתתף. הבנתי שההשתתפות היא עד 1200 שקל ומעל זה זה רק 50 אחוז מהנזק. זה נכון?

 

גובה ההשתתפות העצמית משתנה בהתאם לפוליסה. אין קשר ל-50 אחוז מהנזק.

 

 

האם הנהג שפגע בך השאיר פרטים ?

 

אם כן - הפוליסה שלו תחזיר לך את ההשתתפות העצמית, ואתה עדיין תשאר בעל פוליסה "ללא תביעות", כלומר לא יירשם שתבעת את חברת הביטוח שלך (ולא תשלם פרמייה גבוהה יותר בעתיד).

 

אם לא - בדוק את הפוליסה, בכל מקרה תצטרך לשלם את ההשתתפות העצמית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

העבר הנקי יימחק.

 

מבחינת הביטוח - אתה לקוח שתבע את חברת הביטוח (ולא אכפת להם שזה לא היה באשמתך).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
העבר הנקי יימחק.

 

מבחינת הביטוח - אתה לקוח שתבע את חברת הביטוח (ולא אכפת להם שזה לא היה באשמתך).

אז בעצם, לא שווה לתבוע את הביטוח בסכום כזה, כי עבר נקי שווה (לי לפחות, בביטוח ישיר) 1500 ש"ח (שנה ראשונה)?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תבדוק כמה תצטרך לשלם על התיקון עם תביעה של הביטוח ובלי

ןתבדוק אם משתלם לך להשאיר את העבר הנקי בלי התאונות , או שיותר משתלם

שהביטוח יעזור לך קצת ... :puzzled:

 

לשיקולך . :|

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

×
×
  • תוכן חדש...