Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Bugatti VS GTR - סרטון


Almighty
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא חושב שמישהו יוכל לסחוט יותר כוח מהמנוע הזה באמצעים תוכנתיים בלבד.

אם זה היה אפשרי בוגאטי היו עושים את זה

 

בוגאטי תכננו להוציא מהמנוע הזה עוד 200כ"ס בגירסה מיוחדת, בסוף זה לא יצא לפועל.

 

ועכשיו מתכננים את מחליפת הווירון, לפי מה שאמרו היא תיהיה עם 1300כ"ס.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה סרטון בטיחות, אהבתי , העיקר שהם לא מסכנים שם אף אחד, לדעתי אם אני מכניס את הפיג'ו 1.6 אוטומט שלי לסדנת שיפורים אני יכול לעמוד איתם :wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני הכי אהבתי את הספוילר האחורי של הבוגאטי, שמתרומם בזווית בבלימה כמו במטוס :-D

 

לתוצאות כאלו או אחרות אין שום קשר לסוג המכונית בה הם נוהגים, פקטור הנהג במכונות כאלו הוא אדיר.

מי שחושב שזה סתם להקפיץ את הידיות - טועה.

 

אתה רציני? במיוחד במכוניות כאלו אין כמעט שום השפעה של הנהג. המערכות האלקטרוניות מעבירות הילוכים הרבה יותר מהר ממני או ממך, והנהגים בעצם רק לוחצים על הדוושה. מה שכן מפריד ביניהם הוא מידת האומץ :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בוגאטי תכננו להוציא מהמנוע הזה עוד 200כ"ס בגירסה מיוחדת, בסוף זה לא יצא לפועל.

 

ועכשיו מתכננים את מחליפת הווירון, לפי מה שאמרו היא תיהיה עם 1300כ"ס.

 

שים לב מה כתבתי.

לא באמצעים תוכנתיים.

 

ברור שאם אתה מחליף חלקים פיזית אתה יכול להעלות את ההספק.

אבל אז מה שווה הסקאלה של הכ"ס?

Auto Emoción

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=eiAD1hJ5qms&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

http://www.dragtimes.info/forum/showthread.php?t=180

 

מקסימלקה = מהירות סופית.

 

זה כביש "הטבעת" במוסקבה.

 

יש קישור לפורום, עדיפות לקוראי רוסית.

 

בקשר לתקציבים, הם קוראים לעצמם אנשי עסקים.

פורסם

יפה יפה הבוגאטי ששוקלת 2 טון + עדיין לוקחת רכבים שמשקלם טונה ומשופים 800כ"ס

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם
יפה יפה הבוגאטי ששוקלת 2 טון + עדיין לוקחת רכבים שמשקלם טונה ומשופים 800כ"ס

 

בוא תלמד משהו שלא תעשה פאדיחות בחבר'ה.

הבוגאטי כבדה מה-GTR בפחות מ-300 ק"ג (2.03 טון לעומת 1.75 טון).

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

So what we've determined here is that the fastest car in the world is faster than another type of car? :roll:

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

מי שפספס, בסרטון שSlonya העלה, הפרארי השחורה היא 458 החדשה. הייתי בטוח שעוד יצאה לשוק..

 

 

מדהים מה קורה בעולם.

(אני חושב שהשרשור הזה מתוזמן יפה עם הבחור שטוען שיש לנו מלא מכוניות-על פה בארץ :) )

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אם כבר מדייקים ההפרש והנתונים שונים לחלוטין : (נתוני מפעל מקוריים )

 

בוגאטי ווירון - משקל רשמי - 1890 ק"ג , רודסטאר - פלוס 25 ק"ג. משקל מירבי - 2200 ק"ג.

 

ניסאן GT-R - משקל רשמי - 1740 ק"ג , משקל מירבי - 2200 ק"ג.

 

ודרך אגב , נתוני יצרן : בוגאטי - 1001 כ"ס , 407 קמ"ש , 0 - 100 קמ"ש - 2.5 שנ'.

 

ניסאן - 485 כ"ס , 310 קמ"ש , 0 - 100 קמ"ש - 3.5 שנ' .


×
×
  • תוכן חדש...