Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לאבא שלי יש את הרכב הנ"ל, אחרי 42K ק"מ החליפו גיר (אצל הבעלים הקודמים לא ידוע לי מה היתה הבעיה)

כיום הרכב עומד על 112K ק"מ, הבעיה בגיר היא בירידת הילוכים לקראת עצירה מלאה יש נקישה בשילוב חזרה להילוך ראשון,

אתמול נכנסו למוסך(הרכב באחריות עד חודש הבא) ומצאו שהגיר מחליק ובעיה בהורדת הילוכים,

הם הציעו לנו להכניס את הרכב למוסך הם יפרקו את הגיר ישלחו אותו לאלייד לשיפוץ ויחזירו אותו משהו כמו 3 ימי עבודה

השאלה שלי אם הם צריכים להחליף גיר לחדש מהקופסא או שבאפשרותם לשפץ? הרכב באחריות אני מדגיש

תודה

פורסם

במוסכי היבואן מקבלים אחריות על חלפים ועבודה למשך שנתיים.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

מאוד משונה. באיזה מנוע מדובר?

אם אינני טועה, זה בכל ה- DSG6, כלומר שישה הילוכים, נכון? הוא שזה שמחזיק מומנטים גבוהים יחסית (GTI וכו'). איך מוניות מחזיקות עם זה מאות אלפי ק"מ?

האם ידוע בעקבות מה זה קרה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מאוד משונה. באיזה מנוע מדובר?

אם אינני טועה, זה בכל ה- DSG6, כלומר שישה הילוכים, נכון? הוא שזה שמחזיק מומנטים גבוהים יחסית (GTI וכו'). איך מוניות מחזיקות עם זה מאות אלפי ק"מ?

האם ידוע בעקבות מה זה קרה?

איזה מוניות מחזיקות עם מאות אלפי קילומטרים ? נשפכים שם גירים בלי להתבלבל בכלל

פורסם
איזה מוניות מחזיקות עם מאות אלפי קילומטרים ? נשפכים שם גירים בלי להתבלבל בכלל

 

עתיד, יצא לי לנסוע מספר פעמים רב עם נהגי מוניות שבהם מותקנת תיבה מסוג DSG 6 ואחד השאלות ששאלתי אותם האם התיבה עברה שיפוץ. הופתעתי לשמוע שהתיבות מחזיקות מעמד גם יותר מ-250 קילומטרים.

 

דרך אגב רובם לא ידעו שברכב קיימת תיבה רובוטית DSG :arrow: אז פשוט הראתי להם שכתוב על מכסה בורר התיבה DSG.

איזה כייף לי :)

פורסם

"יצא לי לנסוע בכמה מוניות" זה לא נקרא מדגם מייצג

אמרתי בעבר ואני חוזר שוב

בבעלות אבי תחנת מוניות עם למעלה מ-80 מוניות

לפחות חצי מקונצרן VAG

פורסם
"יצא לי לנסוע בכמה מוניות" זה לא נקרא מדגם מייצג

אמרתי בעבר ואני חוזר שוב

בבעלות אבי תחנת מוניות עם למעלה מ-80 מוניות

לפחות חצי מקונצרן VAG

 

לזה אני קורא קאמבק...

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
במוסכי היבואן מקבלים אחריות על חלפים ועבודה למשך שנתיים.

 

מי אמר את זה? איפה כתוב? מה תנאי האחריות?

 

אני משאר כי התנאי לאחריות הוא על חלפים ששולמו עבורן. במקרה הזה הלקוח אינו משלם על התיקון/החלפה, לכן האחריות היא עד 3 חודשים עם ק''מ מוגבל נדמה לי ל-6,000 ק''מ .... או עד גמר האחריות של הרכב (המאוחר מבינהם).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...