Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני מחפש את הסכמה של המחשב הצתה מגנטי מרליי , DIGIPLEX 2 MED430B הגיע על הפריזמה 1500 וטיפו 1600 לפי מה שידוע לי .

או לחילופין מי שזוכר בעל פה , כולה 11 חוטים :lol:

 

תודה מראש .

אור

פורסם

להלן חוטי מחשב ההצתה, דיג'יפלקס, בפיאט טיפו 1989-1993 במנוע 1.6, מצד ימין אל צד שמאל:

חום/לבן - אות מינוס יוצא אל סליל הצתה.

שחור - הארקה קבועה (31).

אדום/לבן - לשקע איבחון.

כחול - מחיישן נמ"ע וסל"ד.

ירוק - מחיישן נמ"ע וסל"ד.

לבן - פלוס יוצא אל נחיר (דיזה) חשמלי בקרבורטור.

כתום - פלוס (15) ממתג הצתה להזנת המחשב (מגיע מחיבור בסליל הצתה).

לבן/שחור - מינוס מגיע ממתג דוושת תאוצה (גז) משוחררת, לצורכי הפעלת CUT OFF (ניתוק דלק בירידה וכו').

אדום/שחור - פלוס (50) מגיע בהפעלת המתנע (סטרטר).

פין ריק - לאיחור הצתה 1.

פין ריק - לאיחור הצתה 2.

דרך אגב, מע' הצתה זאת קיימת גם בפיאט טמפרה 1.6 עד שנת 1993 ובפיאט אונו 1.4, בשנים 1989-1995.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...