Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה - ברכב הישן שלי הייתה מורכב מערכת (זולה יחסית) - קומפוננט של ADVENT, רמקולים אחוריים 6X9 של קנווד, מגבר REDBOX 1000W (שלמרות כל הדברים הרעים שאני קורא עליו דווקא שירת אותי יפה), סאב קנווד KFCW300S, וHU של פיוניר 6050...

אוטוטו מגיע רכב חדש. הHU של פיוניר נמכר מכיוון שברכב החדש (איביזה 1.4 שבמבצע) ישנה מערכת מובנת.

ה6X9 קנווד, והאדבנט כנראה יימכרו ביחד עם הרכב.

את המגבר והסאב כבר פירקתי מהרכב.

כרגע אין תקציב. השאלה מה האופציות שלי כרגע? כדאי להתקין את המגבר והסאב באוטו החדש? (אולי עם תוספת של קומפוננטים חדשים?) כמה רע ישמעו עם מערכת מובנת כזאת? כדאי לחכות עם הכל לכשיהיה תקציב? בקיצור, עצות יתקבלו בברכה.

תודה.

פורסם

קודם תקבל את הרכב, ואחרי שתשמע את המערכת תוכל להצביע מה חסר לך בסאונד.

 

רק אחר כך תוכל להתחיל למלא את החוסר.

מתחדשת*

פורסם

קודם כל מזל טוב על הרכב החדש.

תקסל את האוטו החדשה ותחליט כבר,תנסה למכור הכל ביחד עם האוטו

ותרכיב הכל חדש הכל תלוי בתקציב שלך

A3

K04 Inside

פורסם

תודה על התגובות.

זה בדיוק העניין, שאין לי כל כך תקציב עכשיו להשקיע במערכת. חשבתי שעל המערכת אני לא יקבל באמת תוספת על האוטו, אז העדפתי להוציא את מה שהיה נראה לי שווה ופשוט להוציא (המגבר והסאב). גם בגלל שאין לי תקציב למערכת כל כך באוטו החדש, אז חשבתי שאולי זה יהיה לפחות משהו, לבינתיים...

התכנון בעקרון היה להתקין את המגבר והסאב הזה ברכב החדש + קומפוננטים זולים יחסית של מורל או JBL.

 

למישהו יש מידע על המערכת שמגיעה בסיאט SC החדשה? יציאות למגברים? גודל רמקולים קדמיים וכו'?

 

תודה.

פורסם

לאחר חיפוש בפורום כנראה שיש יציאה למגבר.

פה באחת ההודעות אתה יכול לראות שנאמר ע"י עובד של צ'מפיון "לגבי המערכת אז היא טובה אך לא מעולה (ויש גם פלוס בזה שניתן לחבר לה סאבמגבר ואז כבר זה משהו אחר)."

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

בשעה טובה קיבלתי את הרכב לפני מספר ימים.

המערכת בהחלט טובה (אך לא מעולה), הפתיעה אותי לטובה. המערכת מצליחה לעמוד בווליומים גבוהים יחסית ומפיקה צליל יחסית עמוק, אבל זה לא זה. הגבוהים לא מספיק גבוהים, הנמוכים לא מספיק נמוכים... מרגישים את החוסר בסאב שהיה באוטו הקודם והדגיש והחזיק את הנמוכים, ונתן לקומפוננטים במה קדמית (פחות או יותר... :shock: ).

השאלה היא מה עושים הלאה? כמו שאמרתי אין כל כך תקציב עכשיו. יש מגבר REDBOX 1000W, ואת הסאב של קנווד.

מה ייתן לי לחבר בינתיים רק מגבר וסאב? נניח ואני יקנה קומפוננטים זולים (יחסית) בנוסף למגבר והסאב, ההבדל יהיה משמעותי לפי דעתכם? אני מפחד שבגלל שהמערכת סבירה אני ישקיע לשווא ואולי אפילו יוריד מהאיכות של הסאונד, יש סיכוי כזה? וכמה צריכה לעלות התקנה כזאת במקום סביר? (יש לי אפשרות להביא קבלים לרמקולים וRCA בלי כסף אם זה משנה).

תודה על התגובות.

פורסם

אם יש יציאה למגבר אתה יכול להתקין את המגבר+סאב.

לכוון עוצמה בהתאם לרמקולים הנוכחיים שלא תהיה השתלטות של הסאב (כך גם תוכל להוריד מעומס הבאס מהקידמיים ולקבל מהם תגובה ווקאלית טובה יותר).

בהמשך אם תרצה תוכל לשדרג גם את הרמקולים+הגברה מתאימה.

לגבי ה HU, הכל תלוי בעלות מול תמורה.

מתחדשת*

פורסם

אני לא יכול לשדרג קומפוננטים קדמיים בלי להחליף הגברה לבינתיים? לא יהיה בזה רווח בסאונד?

 

והאם מישהו יודע מה גודל הרמקולים הקדמיים באיביזה SC החדשה?

פורסם

למגבר בודד 8 גייג' צריך להספיק.

אם יש כוונה בעתיד (קרוב או רחוק) לשדרג הגברה אני ממליץ על 4 גייג'.

לא הרבה יותר יקר אבל סוגר את הפינה של השדרוג העתידי.

לגבי הצעות מחיר עדיף לקבל אותן ישירות ממתקינים, כי אז הן יהיו רלוונטיות אליך ספציפית עם הרכיבים והרכב שלך.

אם אתה כבר הולך למתקין טוב, עדיף כבר לקנות ממנו את החיווט להתקנה, סביר שתקבל ציוד יותר טוב באותו הכסף.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...