Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ראיתי במגרש מכוניות בצפון סיטרואן סקסו שנת 2002, מנוע 1.4, אוטומטית, 150,000.

הרכב מבפנים נראה שמור ומבחינה חיצונית אין בעיה מיוחדת נראית לעין חוץ מפגיעונת קטנטונת במרכז הפגוש מלפנים.

אני יודע שעדיף רכב ידני מטעמי חסכון דלק אבל אני לא הולך לנסוע המון בכל מקרה אז זה לא מפריע לי כל כך.

הרכב יד שניה, אני מקבל עליו אחריות חצי שנה והמוכר רוצה עליו 21,000 שקל.

האם המחיר הגיוני?

דבר שני, שמעתי דיעות רבות שכן כדאי ולא כדאי וכמובן יש את אלה שיגידו שהצרפתים לא יודעים לייצר מכוניות ובלה בלה בלה.

אני מוכן להשקיע ברכב מעבר לקניה, מוכן לקחת למוסך ולבדוק יותר מה נשחק עם הזמן ולטפל בו כמו שצריך.

האם הוא כדאי לי?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

לילה טוב

אני מבין קטן במכוניות,

אבל השאלות שאתה מציג יחסית פשוטות בסך הכל

תבדוק במחירון שלה - אתה יכול להכנס לwinwin ולהתקשר למחירון של לוי יצחק במחיר שיחה רגילה בשביל לדעת כמה היא שווה.

150,000 ק"מ זה סביר פלוס מינוס אבל לא מעט בכלל ל8-9 שנים.

אם זה מתיישב בסדר ואתה מוכן לטפל ברכב על כל התקלות שלו ( כמובן שתבדוק מה המצב המכני של הרכב לפני הקנייה)

אז אתה יכול להיות בן אדם מאושר

(גם אני מחפש סקסו וזה נראה שזה אוטו סבבה)

זו דעתי - בהצלחה

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

הי.

 

מדובר במכונית שמבוססת על מכלולי פיג'ו 106.

 

מכונית טובה- בתנאי שטופלה כיאות.

 

 

בדוק היטב היסטוריית טיפולים. אם הרכב לא טופל כמו שצריך - לא לקנות וגם לא לקחת לבדיקה.

 

 

בהצלחה

פורסם

קנייה במגרש - רוב הסיכויים שמדובר במכונית פגועה. גם אם לא - בדיקה במכון ובמוסך שמכיר את הדגם היא חובה! לא לקנות בלי זה ובלי בדיקת היסטורית טיפולים!

 

בכל מקרה, בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני יודע שעדיף רכב ידני מטעמי חסכון דלק אבל אני לא הולך לנסוע המון בכל מקרה אז זה לא מפריע לי כל כך.

 

רכב ידני עדיף לא רק מטעמי חיסכון בדלק, הוא גם אמין יותר (במיוחד ברכב הנ"ל עם תיבת הAL4 הארורה)!

 

בהצלחה!

פורסם

בסקסו הנ"ל לא מדובר על ה AL4

 

מדובר על תיבת 3 הילוכים מאוד ארוכה.

 

ממליץ אך ורק על ידני.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...