Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המצב כל כך גרוע? גם בשרשור לגבי הגולף 1.6 היו טענות זהות.

למרות החוסר באיבזור חשבתי לבדוק את הרכב הזה כמחליף למאזדה המזדקנת שלנו עקב צריכת הדלק החסכונית, המרווח ותא הנוסעים האיכותי.

פורסם

הג'טה מאחורה די צפופה למרות שהיא נראית גדולה מבחוץ.

לפני ששהיתי באחת הייתי בטוח שזה רכב מרווח ומפנק.

ברגע שנכנסתי לרכב כגודל הציפייה כך גודל האכזבה.

בפנים הוא די מאכזב ברמת האיבזור הבסיסי של הליסינג ומאחורה הוא היה צפוף.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

מבחינת האיבזור נכחתי בג'טה מנג'ר בדגם הטיפטרוניק וידוע לי שרמת האיבזור מעליבה וגם המרחב לא מי יודע מה.

אבל הדגם שהגיע עם ה-DSG עבר איזה שידרוג ויש חומרים שונים בפנים והגה אחר ושינוי במזגן והרכב נראה יותר טוב, אבל אני מניח שהמנוע מרעיש באותה רמה והתהודה מאיזור תא המטען נותרה בעינה.

פשוט הרכב מיועד לשרת בין היתר את אימי והיא אהבה את העיצוב המכובד ותא הנוסעים האיכותי, אבל בנתיים החיפוש אחרי מחליפה נמשך אחרי שגם יונדאי I30 נפסלה.

×
×
  • תוכן חדש...