Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בזמן נסיעה אני מעביר לניוטרל לדוגמה בירידה או לפני הגעה לרמזור בגיר אוטומט כמובן, יש בזה כדי לפגוע בגיר?

האם זה אסור?

פורסם

לגבי אסור או בלאי אני לא יודע, אבל מה שבדוק לא יהיה שם זה חיסכון בדלק, עם זה מטעמי חיסכון בדלק אז השיטה הזאת תצרוך יותר דלק.

פורסם

היי

אסור או מותר אני לא מומחה ואין לי תשובה.

טכנית למיטב הבנתי לא יהיה נזק בגיר.

משאבת שמן ממשיכה להסניק ומביאה שמן לכל מקום.

יש כאן הבט בטיחותי,שמא המנוע יכבה ולא יהיה אולי ברקס.

פורסם

היי

עוד דבר,אולי גם ההגה עלול להתקשות.

בהעברה לניוטרל ממרחק רב לרמזור נחסכות מהגיר מספר פעולות.

כל ההורדות כלפי מטה נחסכות מהמצמדים והחבקים.

כשתחליט לחזור מניטרל לD הגיר יתפקד,מה שמעיד על שהמשאבה ממשיכה להסניק.

פורסם

אבל אתה לא יודע אם זה פוגע בגיר?

בפורומים שונים הבנתי שיש התחממות שמן בגיר או משהו כזה.

האם יש משהו שיודע?

תודה

פורסם

אני מנסה להשיב לך לוגית לשאלתך.

אולי בניוטרל יש צינון טוב יותר.

הרדיאטור מול הרוח ובו יש צינור גיר.

אם התדרדרת 600 מ',הרדיאטור הצטנן.

כך גם השמן שעבר בו באותו פרק זמן.

תמיד יש זרימה כשהמנוע פועל,אולי מעט חלשה בסרק.

עקרונית לא נראה לי שהוא מתחמם.

עיקר החום מגיע מעבודת הממיר מומנט.

בסיירה שלי אני בולם רק עם המנוע וחוסך רפידות.

פורסם

דובר על זה רבות בפורום, אני אמנם לא זוכר את הסיבה המדוייקת אבל זה לא בריא להעביר לניוטרל.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...