Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[הונדה סיוויק 2005] סיקור מקיף לאחר 100K ק"מ + פירוט עלויות מלא


Shahaf
שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שחף,רציתי לשאול אותך מה לגבי הטיפול של הטיימינג? שמעתי זה או 5 שנים או 90K,אם אתה זוכר כמה עלה לך הטיפול?

 

נ.ב רציתי לשאול אותך לפני שמניעים נדלקת נורה בשם EPS,רציתי לשאול אותך מה זה אומר\עושה?

 

ותודה רבה על הכתבה הקצרה חידשת לי כמה דברים.

Scan Speak

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. חלק מהתמונות נראות להדיוט צילום שכמוני ברמה מאוד גבוהה, זה אתה צילמת?

2. תגיד, מה אתה מחזיק שם במחזיק כוסות, קרם לחות? :shock::lol:

לגבי 2, האמת שחיכיתי מתי השאלה הזאת תצוץ... :oops:

אמא שלי קפדנית מאוד בתחום הנקיון והחיטוי והיא התעקשה שיהיה קרם ניקוי אלכוהולי כזה באוטו.

זה די שימושי לאחר בדיקת לחץ אויר בצמיגים לניקוי אבק רפידות, ולעוד שימושים כאלו ואחרים.....:lol:

לגבי 1, כל תמונות ה'אקשן' ושתי התמונות האחרונות צולמו ע"י טל, חבר הפורום - slash, חבר קרוב שלי - זמן קצר לאחר קניית האוטו לפני כשלוש וחצי שנים, באמצעות מצלמת SLR, עדשות כאלו ואחרות ומקצועיות כמו שרק הוא יודע להפיק.

שאר התמונות צולמו על ידי, במצלמת Canon PowerShot S3is - לא מתקדמת מדי וכבר די זקנה - מיד לאחר ביצוע אותו טיפול פינוק שהזכרתי וברגע שעברנו את הקילומטרז' הזה (פיקחתי על כל הנסיעות שהיו במשך שבוע שלם והמצלמה הייתה צמודה לאוטו לצילום הרגע המיוחל :wink: ).

 

על 'שגעונות' הרכב אכתוב בהמשך.

שחף,רציתי לשאול אותך מה לגבי הטיפול של הטיימינג? שמעתי זה או 5 שנים או 90K,אם אתה זוכר כמה עלה לך הטיפול?

נ.ב רציתי לשאול אותך לפני שמניעים נדלקת נורה בשם EPS,רציתי לשאול אותך מה זה אומר\עושה?

אבדוק ועדכן לגבי הטיימינג לאחר טיפול 100K שנבצע בשבוע הקרוב.

dashepsf.jpg

EPS = Electric Power Steering.

כפי שציינתי, תגבור הגה הכוח בסיוויק הוא חשמלי (ולא הידראולי כמו רוב בנות גילה).

הנורה היא חיווי לתקינות המע' - צריכה לדלוק מספר שניות עם ההנעה ולכבות (בדומה לנורות ה-ABS ודומיה).

 

יום טוב.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרונו של הסל"ד הגבוה בשיוט מתגלה כאשר המהירות עולה – אז הסוגיה כבר מורגשת, ב-120 קמ"ש תעמוד המחט על קצת פחות מ-3,500 וצפונה מכך הרעש כבר מוחשי והמנוע מגיב בעצבנות מה.

תיקון טעות: :oops:

ב-120 קמ"ש הסל"ד הוא כ-3,100 ו-3500 יהיו בכ-130 קמ"ש.

 

'עדכונכם'...:wink:

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחף,

תודה על הכתיבה.

לא פחות מהתוכן נהניתי לראות שישנם עדיין אנשים צעירים בארצנו שיכולים להתבטא ברהיטות (ולא בסגנון צ'אט).

ו 11 ק"מ לליטר בעיר זה ממש מעולה (מאחד שעושה 1 ל בעיר8).

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יישר כח. כל הכבוד על הכתיבה המעמיקה ועל ההתייחסות לפרטים הקטנים.

 

 

ברשותך, אחווה את דעתי על המודל הספציפי (נהגתי הרבה על סיוויק 1.6 שנת 2002) וזאת ביחס לסיביק של אבא שלי שהיתה יד ראשונה מודל 1991 ואחת אחרת מודל 1996.

 

כפי שציינת במודל שברשותך המנוע כוייל ל- 110 כ"ס.

 

 

במודל 1991 מנוע 1.6 הפיק 116 כ"ס (נהגתי בזמנו על ידנית- היתה מאוד מהנה לנהיגה).

 

 

במודל 1996 מנוע 1.6 ליטר הפיק 125 כ"ס.

 

אני די התאכזבתי מהמודל של 2002, לטעמי המכונית היתה חסרת ייחוד בהשוואה למודלים הקודמים של סיביק.

 

 

כמו כן, הרגשתי תמיד בנהיגה על סיביק שאני יושב נמוך מדי, יש שיגדירו ישיבה "על הכביש" ממש.

 

 

כנ"ל לגבי המודל הנוכחי.

 

 

האמת שבשנת 2002 חזרתי לנהוג על מכוניות אירופאיות והנוחות הרבה יותר טובה.

 

 

זה גם עניין של טעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אני בעלים של הונדה סיוויק 2005.

הרכב עלה על הכביש בדצמבר 2005 והוא מודל 2006. עד היום עשה כמעט 140 אלף קילומטר.

זה הרכב הכי טוב שהכרתי עד עכשיו עם אפס תקלות מכניות מהרגע בו נקנה. יש לציין שנעשו כל טיפולי דרגות ה-10K ק"מ במוסך היבואן.

 

מתלים - רכים מאוד ואוכלים את המהמורות בכביש.

הגה -לא חד כמו במאזדה 2 (בה חצי סיבוב מזיז את הגלגלים כמעט עד הסוף) אלא כאן ההיגוי יותר מדוייק ומאפשר לסובב בדיוק לזווית הרצוייה עם מרווח ביטחון.

איטום רעש - אני מכבה את הסאונד ברכב והאיטום מהרעשים בכביש עירוני פשוט מושלם. לא שומעים כמעט כלום מבחוץ מלבד צופרים של אחרים. בכביש בינעירוני על 100 קמ"ש יש מן הסתם יותר רעש, אך עדיין יש איטום מצויין וניתן מנהל שיחות עם הנוסעים בשקט מהפנט.

נסיעות ארוכות - פינוק אמיתי. ירדתי עם חברים לנגב לאחרונה ובגלל השקט ברכב ורכות הנסיעה הם ישנו כמו תינוקות כל הדרך. בדרך חזרה כששוחחנו כל הדרך, אף אחד לא היה צריך להרים את קולו או להתכופף קדימה כדי שיישמע מקדימה.

מרווח אחורי - אנשים שיושבים ברכב מאחור בפעם הראשונה פשוט לא מאמינים כי מעולם לא ראו קודם תופעה כזאת. עקב חסור במנהרת גל ההינע ששחף ציין בביקורת שלו, אין "גוש" ענק שמפריע לרגליים גם לנוסע האמצעי. באותה נסיעה ישבו 3 אנשים מאחורה ולא התלוננו על צפיפות כי לכולם היה מקום רב לרגליים.

מנוע - בפנים כמעט לא שומעים אותו עקב איטום הרעש והוא מספק כח רב. נסעתי איתו בכל מיני מהירויות ו הוא תמיד מספק את הכח הדרוש. אמנם זה לא רכב ספורט עם מגדשי טורבו ועניינים אך עדיין אם אתם רוצים לקפוץ ראשונים ברמזור או לעקוף בכביש צר ואתם צריכים תאוצה מיידית, תנו לו את כל הכח ע"י כיבוי המזגן וקיק דאון ותזכו בקפיצה ונהמה מרשימה.

צריכת דלק - לא הכי חוסך בדלק, בכל זאת מנוע 1600 ורוב הזמן בעיר. אין לי נתונים מדוייקים אבל אני מיכל מלא עולה 260 שקל ומספיק ל-400 ק"מ.

 

סיכום לאחר 140K ק"מ ו- כמעט 5 שנים:

רכב מרשים. מכונית משפחתית נוחה, אמינה ומרווחת ורכב לצעירים כאחד. לרכב כמות אביזרים מרשימה וניתן להתאימו לפי טעם אישי.

ממליץ בחום.copy.pngfavicon.icotrans.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...