Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

רציתי לשאול אתכם שאלה שממש מטרידה אותי.

שני חברים שלי הוציאו רישיון ביחד בהפרש של חודש כל אחד.

שניהם קיבלו את החידוש רישיון ביחד, אך חבר אחד צריך לשלם 190 שקלים לחידוש

והשני 224 שקלים.

מדוע המחיר משתנה מאדם לאדם?

תמיר.

פורסם

תוקף רשיון הנהיגה פג בתאריך יום ההולדת,

השאלה היא מה תאריך הלידה של כל אחד מהחברים הללו.

יתכן כי לאחד החברים הרשיון החדש יהיה לX חודשים ולחבר השני (ששילם יותר) תוקף הרשיון יהיה לX+6 חודשים.

 

בכל מקרה, בחישוב עם החידוש הבא/הקודם זה אמור להתקזז :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

רשיון ל-4 שנים עולה 170 שקל.

רשיון ל-5 שנים עולה 210 שקל.

רשיון ל-6 שנים עולה 248 שקל.

המחירים מעודכנים ל-01/04/2010.

 

נהג חדש מקבל רשיון לשנתיים ללא קשר לתאריך הלידה. אם קיבל רשיון בפברואר 2008, חידוש יהיה בפברואר 2010.

במועד החידוש יעשו התאמה של הרשיון לתאריך הלידה. אם מישהו נולד באפריל, לא ינפקו לו רשיון ל-4 שנים וחודשיים אלה ל-5 שנים וחודשיים ולכן הוא ישלם קצת יותר מתעריף ל-5 שנים.

אם מישהו נולד בדצמבר, אז הוא יקבל רשיון ל-4 שנים ו-10 חודשים וישלם קצת פחות מתעריף ל-5 שנים.

 

בשלב החידוש הבא כבר אמור להיות מחיר אחיד, אלא אם בדיוק יכנסו עידכוני מדד בין מועדי החידוש של חבריך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש לי שאלה נוספת בעניין - היתה די מזמן הודעה שמילואימניקים לא צריכים לשלם על חידוש רישיון.

האם זה תקף ואם כן איך מקבלים את זה?

פורסם

מתוך אתר קמל"ר:

 

כללי זכאות - "משרת מילואים פעיל" הינו חייל מילואים אשר ביצע 10 ימי שירות פעיל ומעלה במהלך השנה הקלנדארית האחרונה- 1 בינואר 2008 עד 31 בדצמבר 2008.

תקופת הזכאות בכל שנה תהא בסמוך לאירועי ההוקרה למערך המילואים המתקיימים בחודש מאי, למשך שנה. לדוגמא, השנה תקפה התעודה מ- 1 במאי 2009 ועד ה-30 באפריל 2010.

פורסם
רשיון ל-4 שנים עולה 170 שקל.

רשיון ל-5 שנים עולה 210 שקל.

רשיון ל-6 שנים עולה 248 שקל.

המחירים מעודכנים ל-01/04/2010.

 

קיבלתי היום חידוש ל10 שנים; 425 שקלים.

(עוד חודש 24 :twisted:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...