Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גבירותי ורבותי קבלו את IPHONE דור 4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משעשע להגיד שהאיפון הוא yesterday news במיוחד שעד עכשיו שום חברת תוכנה\חומרה לא הצליחה ליצור מכשיר שיהווה באמת "iphone killer" אז בתור אוסף של צ'יפים מתוחכמים (משדר FM, פלאש למצלמה, מצלמה 15 מגה פיקסל וכו וכו) המכשירים האחרים יותר מתקדמים, אבל כחוויה וכמכשיר שבאמת יודע לעשות מה שאני רוצה עוד לא ניתקלתי בשום דבר קרוב אפילו בצחוק.

 

אבי.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא יודע אם הוא טוב יותר מה-stio שכבר קיים היום בשוק,

שבחינת המצלמה שלו - הוא מעפיל אפילו על מצלמות דיגיטליות שנמכרות בחוץ.

 

בכל אופן, לא נראה לי שיהווה מתחרה ל-4G.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
אני לא יודע אם הוא טוב יותר מה-stio שכבר קיים היום בשוק,

שבחינת המצלמה שלו - הוא מעפיל אפילו על מצלמות דיגיטליות שנמכרות בחוץ.

 

א. הוא מבוסס סימביאן - אפילו נוקיה הבינו שסימביאן לא ממש מתאימה לטאץ' ומנסים למצא לה חלופות.

ב. הוא מבוסס על חומרה שיותר קרובה לאייפון 2G מאשר ל3GS

ג. הזיהויי מגע שלו דיי מעפן ... ואני עדין (למעשה בזה - רק HTC פוגעים קרוב מאוד לאפל).

 

לגבי ההערה על המצלמות - מה שבעיקר משפיע על איכות המצלמה היא העדשה וגודל החיישן.

לא משנה כמה מגה פיקסל יש לפלאפון הזה - החיישן יחסית פיצי.

אז נכון - הוא חיישן לא רע ולקוח ישירות מהליין מצלמות הקטנות של סוני , אבל הוא לא משתווה למצלמה בגודל נורמאלי , גם לא עם פחות מחצי מהכמות פיקסלים הזו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אז מזל טוב - יש לך TCPDUMP , GCC ושל של לינוקס (אם אתה מתעקש לדעת - אייפון מריץ UNIX מלא , וכנ"ל כל איטרציה של OSX).

 

אאהה ויש לך גם SSH :oops: [מה שאני באמת צריך כדי להתחבר לשרתים בארגון].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני מאוהב 8)

 

כל יום מחדש אני אומר לעצמי שזה רק עניין של זמן עד שהמכשיר הגאוני הזה ישתלט על העולם!

תחשבו כמה המכשיר הזה חוסך, יש בו הכל: GPS. אינטרנט זמין,מהיר ונוח. מחשבון (מדעי! שזה חשוב לי לפחות כתלמיד). משחקים שיכולים להעביר שעות על גבי שעות (בשרותים בעיקר). מוזיקה באיכות מעולה. סרטים. תוכנות עריכה. תוכנות של מצלמות אבטחה. בקיצור עוד המון דברים לא נורמלים שאפשר לעשות עם המכשיר הזה.

 

אני מכרתי את הGPS שלי אחרי שעברתי מאייפוד טאץ' לאייפון דור שלישי עם IGO.

בזכותי לפחות 8 אנשים שאני יכול לחשב במהירות קנו אייפון, שכוללים- אבא שלי שמרזיק ב2 אייפונים, אחי הגדול, דודים שלי שאחד מהם היה מתווכח איתי באופן קבוע שאייפון זה חרא מכשיר והיום הוא לא מפסיד להגיד לי איזה תוכנות הוא קנה וכמה הוא מתלהב, ועוד חברים.

 

אני יכול לדבר עליו עד מחר, אבל אין לי כוח ואתם לא תקראו בטח :roll:

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אתה באמת חושב שהם שינו ר-ק את העיצוב ?!

דברים בסיסיים שיהיו באיפון הבא הם בסבירות די ודאית

מצלמה קדמית

מצלמה אחורית ראויה יותר

מעבד חזק יותר

מסך ברזולוציה טובה יותר

כל השאר עכשיו זה ספקולציות (לא שעלה מעל לא אבל הן די בטוחות)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

וגם ככה רוב עדכוני הפיצ'רים האמיתיים מגיעים בגירסאות של המערכת הפעלה.

 

TALROZE - ברור לך שיש SSH CLIENTים לiPhone - ואפילו סרבר אם אתה מתעקש (שתומך גם בSCP) כן?

זה קיים בערך מתחילת ימי הiPhone הראשון...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

המכשיר הנ"ל הוא זיוף זהו לא האייפון החדש

לדעתי המכשיר היחיד שמתקרב איכשהוא לאייפון הוא הנקסוס 1

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...